آیا می توانید یک مربی خواب عالی بسازید؟


به عنوان یک مربی، درمانگر، مربی بهداشت، یا متخصص تغذیه، احتمال اینکه بیشتر پزشکان به بیماران خود مراجعه کنند، بیشتر است.

این زمان اضافی به شما امکان می دهد تا رابطه و اعتماد ایجاد کنید – اجزای مهم کمک به مشتریان برای شکستن موانع.

اکنون چیزی است که ممکن است ندانید:

این می تواند باعث هماهنگی و اعتماد به نفس شما شود خیلی جدی مربی خواب.

دلیل: کریس وینتر، متخصص خواب برجسته و نویسنده چندین کتاب (از جمله) دلیل: سرمایه گذاری عاطفی زیادی برای کمک به افراد برای تغییر بسیاری از عادات روزانه که بر خواب تأثیر می گذارند انجام می شود. محلول خواب و کودک خواب) و یک کارشناس مشارکت کننده در PN گواهینامه خواب، مدیریت استرس و ریکاوری.

دکتر وینتر می گوید: «مربیان، درمانگران، مربیان سلامت، و متخصصان تغذیه می توانند این کار را بهتر از یک پزشک انجام دهند.

(و بله، این در حال حاضر در راه است از جانب دکتر خواب.)

علاوه بر این، به گفته دکتر وینتر…

پزشکان خواب کافی ندارند.

لیست‌های انتظار طولانی از دریافت کمک‌های مورد نیاز افراد جلوگیری می‌کند – و برخی از این افراد مشکلات خفیف خواب دارند که واقعاً به اندازه “من برای بررسی این موضوع به پزشک نیاز دارم”.

کسی را در نظر بگیرید که می داند یک فنجان قهوه در ساعت ۴ بعد از ظهر او را در شب بیدار نگه می دارد.

این شخص به احتمال زیاد نیازی به پزشک ندارد. از سوی دیگر، یک مربی خواب می تواند به آنها کمک کند تا بسیاری از استراتژی های مختلف را شناسایی و امتحان کنند – ترک کافئین به آرامی، جایگزینی فعالیت دیگری با یک استراحت قهوه، نوشیدن یک نوشیدنی جایگزین – تا زمانی که مشتری راه درست را پیدا کند.

این تازه شروع کار است.

تمرین خواب، مدیریت استرس و ریکاوری اغلب حلقه مفقوده دستیابی به اهداف تغذیه و تناسب اندام شماست.

با آموزش های خاص، می توانید به مشتریان خود کمک کنید تا از حالت خستگی و پسرفت به سمت این احساس برسند که انگار می توانند هر چیزی را که زندگی به سرشان می زند، تحمل کنند.

(و زندگی برخی منحنی های شوم را پرتاب می کند.)

بهترین خبر…

شما احتمالاً قبلاً بسیاری از ویژگی ها و مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک مربی بسیار مؤثر خواب، مدیریت استرس و ریکاوری را دارید.

در اینجا سه ​​دلیل دیگر وجود دارد که چرا شما برای این کار عالی هستید.

دلیل اول: خواب و استرس بر سلامت و تناسب اندام تأثیر می گذارد…

تیم‌های ورزشی حرفه‌ای مانند Red Sox متخصصان خواب مانند دکتر وینتر را استخدام می‌کنند تا به بازیکنان خود کمک کنند تا سطح پیشرفت خود را بالا ببرند.

این به این دلیل است که هنرمندان نخبه می دانند:

بهبود خواب و تحمل استرس پایه و اساس بهبود سلامت و عملکرد است.

این در مورد همه انسان ها صدق می کند، نه فقط ورزشکاران حرفه ای.

گرگ ولز، Ph.D.، فیزیولوژیست عملکرد، و نویسنده استراحت، تمرکز مجدد و شارژ مجددمشاور گواهی خواب، مدیریت استرس و بهبودی.

(موعظه!)

دلیل دوم: شما در حال حاضر ویژگی های زیادی برای کمک به تغییر افراد دارید.

شاید شما زندگی خود را وقف کمک به مردم کرده اید.

دکتر ولز می گوید: «این به طور پیش فرض به این معنی است که شما همدل هستید و همدلی دارید.

علاوه بر این ویژگی‌ها، ممکن است مهارت‌های زیادی را نیز توسعه داده باشید که تغییر رفتار را تسهیل می‌کند.

برای مثال، ممکن است بدانید که چگونه:

  • اهداف افراد را روشن کنید (و انگیزه های مهم را در پشت آنها بیابید)
  • به مردم گوش کنید (و در واقع گوش کنید).
  • به افراد کمک کنید عادت های قدیمی را به رفتارهای جدید و سالم تر تبدیل کنند

با وجود همه اینها، ممکن است همچنان احساس بی کفایتی کنید وقتی سعی می کنید به افراد کمک کنید بخوابند و استرس را مدیریت کنند.

اینجاست که آموزش اضافی می تواند کمک کند. با کسب دانش و تکنیک های تخصصی می توانید اعتماد به نفس مورد نیاز خود را ایجاد کنید.

دلیل شماره ۳: این کاملاً در محدوده تمرین شما قرار می گیرد.

دانستن زمان بازگشت به خواب، استرس و ریکاوری تفاوت چندانی با دانستن زمان بازگشت به سلامت یا تناسب اندام ندارد.

به‌عنوان یک مربی خواب، می‌توانید با افراد کار کنید تا شیوه‌هایی را ایجاد کنید که کیفیت و کمیت خواب را بهبود می‌بخشد – اما شما نیز. من نمی توانم آپنه خواب یا بی خوابی را تشخیص دهید، پیشنهاد دهید مطالعه خواب انجام دهید، یا دستگاه CPAP شخصی را تنظیم کنید. آنها می خواهند برای این نوع چیزها به پزشک مراجعه کنند.

پزشک آنها احتمالاً برخی از تغییرات رفتاری را تجویز می کند:

  • “آیین قبل از خواب بهتری داشته باشید.”
  • “این تمرین درمانی شناختی رفتاری برای بی خوابی (CBT-I) را تمرین کنید.”
  • “به طور مداوم از CPAP استفاده کنید.”

و این جایی است که شما از آن می آیید: شما واقعا می توانید به مشتریان خود کمک کنید عمل کنید این چیزها… با موفقیت.

(اگر شک دارید که چه چیزی در حیطه کاری شما است و چه چیزی نیست، بررسی کنید کاربرگ محدوده تمرین.)

نتیجه‌گیری: در حالی که نمی‌توانید ارزش و ضرورت یک پزشک را جایگزین کنید، می‌توانید به مراجع کمک کنید تا به طور مؤثر توصیه‌های پزشک را اجرا کند.

شما قطعات را دارید. (واقعا.)

با یادگیری کمک به مشتریان خود برای بهبود خواب، مدیریت استرس و بهبودی، به تجربه مربیگری و کسب و کار خود برتری خواهید بخشید.

اما بهتر؟ شما می توانید به مشتریان خود کمک کنید تا به سطح سالمی که نمی دانند ممکن است انتقال پیدا کنند.

اگر مربی سلامت و تناسب اندام هستید…

یادگیری نحوه کمک به مشتریان برای مدیریت استرس، ایجاد انعطاف‌پذیری و بهبود خواب و بهبودی می‌تواند برای هر دوی شما بسیار متحول باشد.

این به مشتریان کمک می‌کند قفل را باز کنند و همه چیز را آسان‌تر می‌کند – چه بخواهند بهتر غذا بخورند، بیشتر حرکت کنند، وزن کم کنند یا به اندام خود بازگردند.

و برای مربیان: این به شما مهارتی نادر می دهد که شما را به عنوان یک تغییر دهنده برجسته متمایز می کند.

گواهینامه سطح ۱ کاملاً جدید PN برای خواب، مدیریت استرس و مربیگری بازیابی به شما نشان می دهد که چگونه.

من می خواهم بیشتر بدانم؟

سریعترین رژیم لاغری