آیا می توان در عین کاهش سریع چربی ، حجم ماهیچه ها را حفظ کرد؟ : تغذیه


من:

  • بدون چربی

  • نر

  • 155 پوند

  • 5’7

  • ~ 25 درصد چربی بدن

شما در طول یک سال 40 پوند چربی از دست داده اید ، اما متأسفانه به نظر می رسد در حال حاضر ماهیچه های زیادی از دست داده اید.

من به تازگی این برنامه را شروع کردم: خوردن حدود 1600 کیلو کالری زمانی که TDEE حدود 2500 باشد ، بنابراین کسری روزانه 900 و کاهش وزن نظری هر هفته 1.8 پوند است. 165 گرم پروتئین در روز برای حمایت از ماهیچه ها. تمرینات قدرتی به مدت 40 دقیقه در روز.

من می دانم که بسیاری این را بسیار شدید خواهند دید ، اما مدتی است که با این کسری روبرو شده ام – همراه با روزه داری متناوب – بدون هیچ مشکلی ، اکنون تمرینات قدرتی و رژیم غذایی با پروتئین بالا را شامل می شوم.

با امید به کاهش قابل توجه BF٪ و حفظ توده عضلانی ، این رژیم و تمرین را به مدت 2 ماه دنبال کنید. با توجه به اینکه من از این طرح پیروی کردم ، آیا این یک گزینه است؟ چقدر می توانم انتظار کاهش BF را داشته باشم؟

دیدگاهتان را بنویسید