من 7 افسانه تغذیه ای را که مخصوصاً در بین ورزشکاران استقامتی رایج است برطرف می کنم.

این افسانه ها در دنیای تمرینات قدرتی نیز وجود دارد ، اما به ویژه برای افرادی که می دوند ، می دوند ، شنا می کنند ، دوچرخه سواری می کنند و یا تمرینات استقامتی انجام می دهند مضر است.

این افراد می دانند که تغذیه کلید عملکرد است. متأسفانه ، در حالی که برخی از نکات خوب هستند ، بسیاری از نکات رژیم غذایی فقط مزخرف هستند.

بنابراین در این قسمت از پادکست ، من به برخی از بدترین متخلفان استراحت می دهم.

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش پشتیبانی کنید ، نگاهی سریع به بررسی آن در iTunes بیندازید. واقعاً کمک می کند!

زمان بندی:

4:01 – افسانه: خوردن مقدار زیادی کربوهیدرات مهمترین بخش رژیم است.

8:39 – افسانه: شما باید ظرف 30 دقیقه بعد از پایان تمرین استقامتی غذا بخورید.

10:38 – آیا باید قبل یا در حین تمرین استقامتی غذا بخورید؟

12:08 – افسانه: نوارهای انرژی زا و ژل ها بهتر از غذاهای کامل هستند.

13:43 – بهترین کربوهیدرات ها قبل ، حین یا بعد از تمرین.

14:39 – افسانه: مربیان استقامتی باید الکترولیت مصرف کنند.

18:27 – چرا باید در مورد الکترولیت ها و مکمل های مرطوب کننده تردید داشته باشید.

24:33 – افسانه: لاغری سریعتر.

27:37 – افسانه: ورزشکاران استقامتی هرگز نباید از رژیم غذایی پیروی کنند.

31:07 – افسانه: شما باید تمرین کنید تا کالری خود را “به دست آورید”.

در نمایش ذکر شده است:

آموزش شخصی لژیون VIP

نظر شما در مورد این قسمت چیست؟ آیا هنوز چیزی برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!