ایده های تغذیه سالم و میان وعده


تغذیه نوجوانان ممکن است دشوار باشد! در اینجا برخی از ایده های میان وعده و وعده غذایی برای نوجوانان و همچنین راهکارهایی برای تغذیه مناسب آنها آمده است.

به تازگی ، نوجوان من در آشپزخانه پرسه می زد ، یخچال ، فریزر و در کمد را باز می کرد که چیزی را در مورد احساس گرسنگی نوجوان به خانه گفت: “چه اتفاقی می افتد ، من گرسنه هستم ، بنابراین چیزی می خورم و احساس سیری می کنم. بعد از 10 دقیقه دوباره گرسنه شدم و به نوعی چیزی نخوردم. و برای همیشه و برای همیشه تکرار می شود. “

افزایش اشتهای نوجوانان شوخی نیست. و تغذیه نوجوانان می تواند مشکل باشد. همیشه نمی توان اطمینان داد که نوجوان شما با غذاهای مغذی (عمدتا) گرسنگی را برطرف می کند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: 100+ میان وعده سالم برای نوجوانانی که همیشه گرسنه هستند

نوجوانان مواد مغذی واقعاً نیاز دارند

بر اساس آخرین داده ها ، کیفیت تغذیه در همه کودکان بین 14 تا 18 سال پایین ترین است دستورالعمل رژیم غذایی برای آمریکایی هابه به این معنی آنها در خطر عدم دریافت مواد مغذی مورد نیاز خود هستندبه در اینجا مواد مغذی نوجوانان وجود دارد بر اساس گزارش علمی– به علاوه منابع غذایی که می تواند به پر کردن شکاف کمک کند:

  • اهن (دختران): غلات غنی شده ، لوبیا ، عدس ، گوشت گاو ، توفو
  • پروتئین (دختران): لوبیا ، کینوا ، ماست ، گوشت گاو ، توفو
  • شاخ و برگ (دختران): غلات غنی شده ، اسفناج ، کلم بروکلی ، پرتقال ، موز
  • ویتامین B6 (دختران): نخود ، سیب زمینی ، گوشت گاو ، مرغ ، کشک
  • ویتامین B12 (دختران): مخمر مغذی، ماهی قزل آلا ، گوشت گاو ، شیر ، ماست
  • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، عدس ، بادام هندی ، برنج قهوه ای
  • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی ، سیب زمینی
  • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، مرغ ، لوبیا ، جوانه بروکسل

چرا تغذیه نوجوانان مشکل است؟

چرا کیفیت تغذیه نوجوانان پایین تر است؟ اگرچه ممکن است اشتهای آنها زیاد باشد ، اما مواردی وجود دارد که به دست آوردن آنچه نیاز دارند را برای آنها دشوارتر می کند:

  • استقلال بیشتر: آنها به تنهایی و برای پول خود تصمیمات غذایی بیشتری می گیرند – و این انتخاب ها اغلب تحت تأثیر غذای دوستانشان است.
  • بازار یابی: فست فودها ، نوشابه و شیرینی ها به نوجوانان فروخته می شود ، از جمله بسترهای آنلاین که هر روز استفاده می کنند.
  • برنامه شلوغ: در میان تکالیف ، ورزش ، باشگاه ها و زندگی اجتماعی ، نوجوانان کمتر احتمال دارد و نمی توانند برای خوردن غذا و میان وعده بنشینند. این بدان معناست که ما به غذای راحت تری نیاز داریم.

7 ایده برای تغذیه نوجوانان

سال گذشته ، من اقدامی انجام دادم تا انتخاب یک غذای مغذی در خانه برای یک نوجوان راحت تر و راحت تر باشد. من صداش کردم “جراحی: به یک نوجوان گرسنه غذا دهید“. در اینجا خلاصه ای از این ایده ها آمده است – امیدوارم آنها نیز به شما کمک کنند!

1. ساندویچ صبحانه فریزر یا Burritos

ساندویچ صبحانه

یک دسته بزرگ تهیه کنید که می توانید در فریزر بگذارید و دوباره گرم کنید تا یک صبحانه ، ناهار یا میان وعده سبک و دلچسب دریافت کنید. در اینجا طرز تهیه این ساندویچ های صبحانه آورده شده است (مدخل همچنین حاوی دستورالعمل هایی برای گرم کردن آنها است). شما می توانید همین کار را با بادبان انجام دهید. آنها با تخم مرغ های کوبیده ، سوسیس ، پنیر و چند عدد فلفل خرد شده خرد شده پر شده اند.

2. Jars of Trail Mix

در یک کوزه ، آجیل ، دانه ها ، میوه های خشک ، تکه های غلات ، چیپس شکلات ، گرانول ، رول ، پاپ کورن یا چیزهای دیگر که بچه ها دوست دارند اضافه کنید. آنها می توانند هنگام گرسنگی مشتی از مخلوط سیر را با هم بزنند.

3. ناهار را آماده کنید

برای شام ، غذای اضافی تهیه کرده و داخل ظروف گرم کننده بریزید (ظروفی که در Costco دریافت کردم ، اما این ظروف پخت شیشه ای شبیه به نظر می رسد) آیا به ایده های ناهار سالم تری برای نوجوانان نیاز دارید؟ بررسی 40 ایده ناهار آسان برای بچه ها در خانه

4. میله های خانگی + میان وعده

جو دو سر بدون آجیل

یکشنبه مهمانی بگیرید تا نوجوان شما بتواند تمام هفته از آنها استفاده کند. این دستور العمل های ساده مورد تأیید کودک را بررسی کنید:

5. صفحات را انتخاب کنید

گاهی اوقات فقط به کودکم غذا می دهم ، با این فرض که گرسنه باشد (معمولاً او). سال گذشته ، وقتی بچه هایم در حال یادگیری آنلاین بودند ، ساخت Pick Me Up Plates را شروع کردم. صفحات حاوی ترکیبی از پروتئین ، کربوهیدرات و چربی است و شامل مواردی مانند کراکر ، پنیر ، آجیل ، میوه ها و سبزیجات است. این اساساً یک میان وعده کوچک و مغذی روی بشقاب است – نام خنده داری.

6. ساشه اسموتی

مواد تشکیل دهنده اسموتی در یک کیسه قابل استفاده مجدد

با جمع آوری کیسه ها (زیپ یا زیپ) به نوجوان خود کمک کنید تا به راحتی کوکتل درست کند کیسه های قابل استفاده مجدد مانند این) با همه چیز به جز مایع. فرزند شما می تواند محتویات را در مخلوط کن خالی کرده و شیر (شیر یا غیرشیری) و یک تکه ماست به آن اضافه کند. یا مکعب های ماست را در کیسه های کوکتل خود فریز کنید (این هم یک سینی یخ درجه غذا که دارم و دوست دارم) تلاش زیاد برای یک نوجوان خسته؟ کوکتل را مخلوط کرده و بریزید چنین یخی شکل می گیرد یخ زدن.

7. رضایت از بسته بندی مواد غذایی

علیرغم آنچه که ممکن است شنیده باشید ، خرید مواد غذایی بسته بندی شده اشکالی ندارد. من نمی دانم چگونه کسی می تواند یک نوجوان در خانه داشته باشد و غذاهای بسته بندی شده را ذخیره نکند! (من دوست دارم وسایل محکم را در ظرفی روی پیشخوان قرار دهم تا بتوان آنها را به راحتی دید و گرفت.) در اینجا چند ایده برای بسته بندی غذای سالم برای نوجوانان آورده شده است:

  • بوریتوهای منجمد
  • وافل منجمد
  • همبرگر و کیک بدون گوشت (ما عاشق مزارع مورنینستار مزرعه Chik Patties هستیم)
  • چوب پنیر
  • ماست
  • میله ها (ما Perfect و Clif را دوست داریم)
  • کراکر غلات کامل (ما Triscuits و Wasa را دوست داریم)
  • گرانولا (برای ترکیب عطر یا تولید عطر ماست)
  • گوشت گاو و بوقلمون تند
  • میوه خشک و لیوفیلیزه
  • آجیل و دانه ها
  • غلات سبوس دار (ما گندم خرد شده و شیریوس را دوست داریم)
  • بسته های سریع بلغور جو دوسر
  • بسته های آجیل و دانه ها در یک وعده
  • فنجان میوه (بسته بندی شده در آب میوه)
  • وان های هوموس و آب نبات
  • نخود برشته
  • جعبه های ثابت شیر ​​ساده و طعم دار در قفسه ها

من در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می کنم ، که یک برنامه تبلیغاتی وابسته است که به منظور ایجاد مالیات با پیوند دادن به Amazon.com و سایت های مرتبط طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید