این غذاها هیدراتاسیون بدن را ۱۰ برابر افزایش می دهند – سایتی با خبرهای خوب


به گزارش پایگاه خبری خوش به نقل از همشهری آنلاین، یکی از میوه های دست کم گرفته شده سیب است. دانا کوهن، متخصص طب یکپارچه می گوید: «یک سیب و یک بطری آب بیشتر از دو بطری آب هیدراتاسیون دارند.

اگر میوه ای آشنا و متفاوت می خواهید، هندوانه را امتحان کنید. این میوه بسیار آبرسان است و ۹۲ درصد آب دارد. علاوه بر این، کالری کمی دارد و سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین A و C و پتاسیم است.

خیار هنوز هم یکی از معروف ترین هیدرانت ها است، زیرا دانه های آن با ماده ای ژل مانند در آب پوشانده شده است.

اگر انتخاب بعدی شما لیمو است، یک قدم به هیدراتاسیون نزدیک شده اید. به گفته کلینیک کلیولند، لیمو نه تنها به هیدراتاسیون کمک می کند، بلکه به هضم، کاهش وزن و غنی از مواد مغذی گیاهی، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها کمک می کند. به ویژه حاوی پتاسیم، ویتامین C و منیزیم است.

می توانید مقداری نمک دریا در آب لیمو بپاشید تا مخلوط خوشمزه ای به دست آید. اگر تصمیم دارید که لیمو را کنار بگذارید و مستقیماً به سراغ نمک دریایی بروید، یک متخصص تغذیه ورزشی می گوید این ماده کلیدی می تواند به سلول های شما در جذب آب کمک کند.

وقتی صحبت از هیدراتاسیون پایدار به میان می آید، این روش محبوب دیگری برای مخلوط کردن دانه های چیا با آب است. دانه های چیا سرشار از ریزمغذی ها (مانند روی، فسفر، آهن و غیره)، فیبر، پروتئین و آنتی اکسیدان ها هستند. آنها همچنین التهاب را کاهش می دهند، به تنظیم فشار خون کمک می کنند و از سلامت قلب و استخوان حمایت می کنند.

نوشیدن آب یا آب آلوئه ورا گزینه دیگری برای افزایش هیدراتاسیون و دریافت ویتامین C است. اگر از طعم آن لذت نمی برید، منبع دیگر آب، آب نارگیل است. بر اساس یک مطالعه در سال ۲۰۱۷ که در مجله بین المللی علوم و تحقیقات بهداشتی منتشر شد، ترکیب آب با آب نارگیل رطوبت بیشتری را به خصوص پس از ورزش فراهم می کند، زیرا حاوی منیزیم و پتاسیم است که الکترولیت ها هستند.

صرف نظر از این، باید مراقب مارک هایی باشید که برای هر دو نوشیدنی خریداری می کنید، زیرا گاهی اوقات طعم دهنده یا قند به این آب میوه های طعم دار اضافه می شود.