با این ۳ ایده انرژی را به طور طبیعی افزایش دهید


اینترنت پر از هک های انرژی است.

روزه را امتحان کنید! در قهوه خود کره بریزید! این مکمل را مصرف کنید!

اگر همه آن را امتحان کردید – و پزشکتان نیز نمونه ها را بهترین و سالم ترین نمونه ها اعلام کرد، چه؟

با این حال، انرژی و تمرکز شما هنوز در جایی که می خواهید نیست.

آیا زمان آن رسیده است که با این واقعیت روبرو شوید که هرگز به اندازه دلخواه خود احساس شجاعت نخواهید کرد یا به موفقیت نخواهید رسید؟

نه کاملا نه

به احتمال زیاد هنوز همه گزینه های خود را بررسی نکرده اید. در این مقاله سه راه حل غیرمنتظره را به اشتراک می گذاریم. یک، دو یا هر سه را امتحان کنید – و برای احساس بهتری آماده شوید.

++++

شماره ۱: محیط خواب خود را بهبود بخشید.

عادات خواب ما با محیط فیزیکی ما مرتبط است.

به عنوان مثال، یکی از مشتریان PN نمی تواند بفهمد که چرا از خوابیدن هر شب اجتناب می کند.

معلوم شد اتاق خواب او یک انبار زباله است و تمام کارهایی را که هنوز انجام نداده بود به او یادآوری می کند. استرس بیشتر یعنی خواب کمتر.

چیزی که است…

یک محیط راحت برای داشتن یک استراحت شبانه خوب ضروری است.

مردم زمانی بهتر می خوابند که اتاق خوابشان برای راحتی، نور، صدا و دما ایده آل باشد.

آزمایش: محل خواب خود را دوباره طراحی کنید.

به این تجربه در دو سطح فکر کنید.

سطح ۱: بی نظمی.

مشاور نظافت مشهور، نویسنده و ستاره نتفلیکس، ماری کوندو، روش تمیز کردن “KonMari” را بر اساس این ایده استوار کرد:

شما می توانید خانه خود را به فضایی با آرامش و الهام تبدیل کنید فقط با از بین بردن بهم ریختگی.

یک محیط راحت و آرام علاوه بر کمک به خوابیدن، می تواند به وضوح ذهنی نیز منجر شود. (هی، انرژی که از دست دادی!)

مهمتر از همه، لازم نیست اتاق خواب شما بی نقص باشد و لازم نیست تمام تمیز کردن را یکجا انجام دهید.

(اگر از خوابیدن در انبوهی از لباس‌های شسته شده یا با رتیل حیوان خانگی خود کاملاً خوشحال هستید، لذت ببرید.)

برای مثال، این مشتری که قبلاً به آن اشاره کردیم، متعهد است که هر روز با یک انبوه کوچک از چیزها مقابله کند.

در عرض چند هفته، اتاق خواب او به جای زباله، تبدیل به یک پناهگاه شد.

و تصور کنید چه چیزی؟ او نمی توانست صبر کند که هر شب در رختخواب بخزد، با یک فنجان چای استراحت کند، یک کتاب خوب بخواند و بخوابد.

که ما را به سمت …

سطح ۲: محیط خواب خود را دوباره طراحی کنید.

هنگامی که بهم ریختگی را پاک کردید، اتاق خواب خود را برای خواب مطلوب آماده کنید. ممکن است بخواهید ویرایش کنید:

➤ سطوح و کیفیت نور: نور طیف کم نور یا قرمز/نارنجی (بر خلاف نور طیفی روشن یا آبی/سبز) می تواند به خواب و آرامش کمک کند.

برای برخی از افراد، نورپردازی در شب احساس امنیت می‌افزاید و به خواب رفتن آسان‌تر می‌شود.

➤ دمای محیط: به طور کلی دمای بدن در هنگام خواب کاهش می یابد، بنابراین لذت بردن از یک محیط خنک باعث افزایش خواب می شود. با این حال، برخی از افراد ممکن است گرما را راحت‌تر بدانند و یک پتوی گرم یا یک حمام گرم را قبل از خواب ترجیح دهند. باز هم، با آنچه برای شما (یا مشتری شما) کار می کند، پیش بروید.

سطوح نویز (و سکوت): برخی افراد برای بهتر خوابیدن به سکوت نیاز دارند. برخی دیگر صداهای پس‌زمینه – مانند موسیقی، لیست‌های پخش طوفان، پرندگان آوازخوان یا نویز سفید را آرامش‌بخش‌تر می‌دانند.

➤ تحریک لمسی: در مورد لباس خواب فلانل چه احساسی دارید؟ گربه کرکی یا سگ؟ بالش بدن یا حیوان عروسکی؟ پتوی سنگین؟

فراموش نکنید: اینها همه تجربیات هستند.

همه شبیه هم نیستند. چیزهایی را امتحان کنید، و ببینید چه کار می کند.

۲. به خودتان کمک کنید از نظر اجتماعی احساس امنیت کنید.

انسان ها به پیوندهای اجتماعی حمایتی نیاز دارند.

با این حال، افراد دیگر اغلب بیشترین درد را ایجاد می کنند.

به عبارت دیگر، روابط می توانند منبع انرژی… یا تخلیه انرژی باشند.

یکی از راه‌های سنجش اینکه آیا یک رابطه انرژی شما را می‌دهد یا می‌گیرد: دلبستگی.

دلبستگی توانایی ایجاد پیوندهای قوی، ایمن و پایدار با دیگران است.

هنگامی که به طور ایمن متصل هستیدبا خیال راحت خودتان باشید و نیازهایتان را بیان کنید. شما اطمینان دارید که طرف مقابل شما را حمایت خواهد کرد و یک متحد و مدافع خواهد بود. شما همچنین می توانید از درگیر شدن و برقراری ارتباط انرژی کسب کنید.

وقتی من بودم نه به صورت ایمن وصل شده استممکن است احساس کنید که نمی توانید صادقانه افکار یا احساسات واقعی خود را به اشتراک بگذارید. و این می تواند استرس زا باشد.

انرژی شما با پنهان کردن خود و تلاش برای کنترل احساسات دیگران و/یا تلاش برای محافظت از خود در برابر سمیت آنها تخلیه می شود.

آزمایش: فهرستی از پیوست ها را تهیه کنید.

لیستی از افراد زندگی خود تهیه کنید.

علاوه بر خود، حیوانات (مانند سگ، گربه یا اسب) را نیز در نظر بگیرید.

برای هر رابطه، میزان قوی، امن، ایمن یا حمایت کننده ارتباط یا ارتباط را در نظر بگیرید.

  • قوی: پیوند قوی و عملاً ناگسستنی است. این رابطه «حیات» و سرزندگی دارد. شما آنلاین هستید.
  • امنیت: شما با صداقت، بینش و پذیرش خود احساس اعتبار می کنید. شما می توانید آشفته، واقعی و شکننده باشید و مورد انتقاد، قضاوت یا طرد شدن قرار نخواهید گرفت.
  • ایمان داشتن: شما به این رابطه اعتماد دارید. او هر چه باشد در کنار شما خواهد بود.
  • پشتیبانی می کند: طرف مقابل واقعاً به اهداف و ارزش های شما اهمیت می دهد و می خواهد به شما کمک کند تا موفق شوید.

چند یادداشت بردارید

هر چه متوجه شدید، آن را قضاوت نکنید. فقط تماشا کن در مرحله بعد، پاسخ های خود را به این سوالات ثبت کنید:

  • سازمان بهداشت جهانی دادن وقتی با آنها تعامل می کنید انرژی دارید؟ سازمان بهداشت جهانی بانک ها او او؟
  • روابطی که احساس می کنند بیشتر متصل است و بستن؟ چه چیزی این حس را به شما می دهد؟
  • کدام روابط را احساس می کنید؟ پیچیده ترو خطرناک، بی معنی یا ناامن? چه چیزی این حس را به شما می دهد؟
  • چه کسی به شما کمک می کند تا به وجود بیایید؟ فردی که می خواهید باشید? دقیقا چگونه این کار را انجام می دهند؟

هنگامی که پاسخ های خود را دریافت کردید، به روابطی فکر کنید که ممکن است بخشی از انرژی شما را بدزدند. آیا کاری برای تقویت آن وجود دارد؟ یا وقت آن رسیده است که برخی را رها کنیم؟

برعکس، چه کسی به شما انرژی می دهد و چگونه می توانید زمان با کیفیت بیشتری را صرف کنید واقعا مشارکت کنید؟

شاید به جای لایک عکس او در شبکه های اجتماعی، شما برقراری ارتباط عمویی که همیشه تو را می خنداند. یا به جای پرتاب توپ شنی به سمت سگتان در حالی که حواس‌تان به تبلت پرت شده است، فلافی را برای گردش در طبیعت ببرید.

پاسخ ها لزوماً شامل یک راه حل سریع نیستند. (شاید شما نخواهید خواهرتان را با وجود تمام شدن رابطه تان از هم جدا کنید.)

اما گسترش آگاهی در مورد اینکه چگونه روابط به شما انرژی می دهد یا شما را تخلیه می کند می تواند یک گام اساسی باشد.

شماره ۳: عاقلانه پس بده

تحقیقات نشان داده است که دادن زمان به دیگران می تواند به شما کمک کند به طور کلی احساس کنید که زمان بیشتری دارید.۱

اما یک مشکل وجود دارد. شما همچنین می توانید خود را خسته کنید، به خصوص اگر دلایل اشتباهی مانند راضی کردن افراد خاص، برای مثال، بیاورید.

برای به دست آوردن انرژی به جای تخلیه آن، خدمات و مراقبتی که ارائه می دهید را با دقت انتخاب کنید و همچنین مراقب خود باشید. به دنبال گزینه هایی باشید که برای شما و دیگران شادی و آسایش به ارمغان می آورد، اما بر شما سنگینی نمی کند.

وقتی آنچه را که واقعا برایتان ارزش قائل هستید اولویت بندی می کنید، و مراقبت و خدمات خود را با دقت انتخاب می کنید (به جای یک تعهد اضافی)، به دیگران احساس خوبی می دهید – نه فقط یک کار استرس زا دیگر که سودمند باشد. شما هستید لیست کارهای خود را بیشتر پایین بیاورید.

آزمایش: بیانیه ماموریت شخصی خود را ایجاد کنید.

ابتدا این سوالات را در نظر بگیرید.

  • آیا شما فردی هستید که از فکر کردن لذت می برید؟ سوالات بزرگ?
  • آیا شما کسی هستید که ترجیح می دهیدفقط حقایقو شما وقت زیادی برای این مزخرفات ندارید؟
  • آیا سنت های فرهنگی خود را نیز لحاظ می کنید؟ کاوش وجودی، فلسفی و/یا معنوی? اگر چنین است، چگونه و چگونه؟
  • آیا تا به حال تجربه عمیقی را پشت سر گذاشته اید که زندگی شما را تغییر دهد و “بزرگتر از من” باشد؟ احساس شگفتی و هیبت? یا چیزی که حس “خود” شما را تغییر داد؟ اگر چنین است چه؟
  • طرف مقابل: آیا تا به حال فایلی داشته اید؟ یک دقیقه تجربه کدام یک تفاوت بزرگ ایجاد کرد؟ (فکر کنید: یک کلمه محبت آمیز در هنگام غمگینی، یک حرکت خودجوش، به اشتراک گذاشتن محبت واقعی با کسی، یک شوخی که شما را متحیر کرد و با وجود خود شما را به خنده انداخت؟)

با نوشتن بیانیه ماموریت شخصی، این تمرین را یک قدم جلوتر بردارید. سه فرمان وجودی (یا حداقل موانع شخصی) را که شما را در زندگی راهنمایی می کنند، فهرست کنید.

کاوش عمیق کنید و به سوالات زیر فکر کنید:

  • چیست؟ ارزش ها و باورهای اصلی این درایو شما چه کار می کنید؟
  • چطور توانستی پس بدهید یا حمایت کنید دیگران از طریق زندگی روزمره، شغل شما، کار داوطلبانه شما – یا صرفاً با بودن شما؟
  • جنبه های زندگی چیست؟ مهم ترین برای شما؟ وقتی اینجا هستید دوست دارید چه چیزی را امتحان کنید؟
  • چه نوع فایل هایی میراث آیا می خواهید عقب بمانید؟
  • خوب حالا: آن چیست کوچکترین نسخه ممکن (فکر کنید: ۵ دقیقه کار یا کمتر) از همه موارد بالا؟

با در دست داشتن بیانیه ماموریت شخصی خود، راه هایی را در نظر بگیرید که ممکن است بتوانید لطف خود را بدون تحت فشار قرار دادن خود برگردانید، مانند تلاش برای روشن کردن روز کسی و لبخند زدن او، آوردن قهوه برای یک همکار، یا باز کردن درب برای کسی.

توجه: احتمالاً متوجه خواهید شد که شما قبلا لطف خود را از برخی جهات برگردانید.

باحاله. این را درک کنید و به یاد داشته باشید که دلیل خوبی برای بلند شدن از رختخواب هر روز و هر روز است.

به عنوان مثال. بیایید بگوییم شما یک مربی سلامت هستید که مشتاق کمک به دیگران برای بهتر زندگی کردن است.

احتمالاً از قبل با کار کردن با مشتریان، لطف خود را جبران کرده اید. اما شما همچنین می توانید:

  • برای کمک در یک بانک مواد غذایی، مرکز پذیرش پناهندگان یا سوپ آشپزی داوطلب شوید هر کس سالم غذا بخورید – یا حتی فقط یک وعده غذایی مربع بخورید.
  • برای ارتقای سلامت محله، یک باغ اجتماعی، برنامه آشپزی یا گروه پیاده روی را شروع کنید یا در آن مشارکت کنید.
  • برای کمک به مبارزه با عادات کم تحرک، یک لیگ ورزشی کوچک (مانند یک بازی فوتبال “همه استقبال می کنند”) با بچه های محله ترتیب دهید.
  • یک مکان آموزشی رایگان به افراد نیازمند ارائه دهید.

انرژی می تواند در مکان های شگفت انگیز پنهان شود.

تجربیات در این داستان؟ تازه شروع است. خیر همه راه حلی برای تمرکز و انرژی بهتر که برای شما یا هر کس دیگری مفید است. با این حال، به احتمال زیاد، اگر به آزمایش ادامه دهید، در نهایت تمرکز، شجاعت و انگیزه مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.

منابع

برای مشاهده منابع اطلاعاتی اشاره شده در این مقاله اینجا را کلیک کنید.

اگر مربی سلامت و تناسب اندام هستید…

یادگیری نحوه کمک به مشتریان برای مدیریت استرس، ایجاد انعطاف‌پذیری و بهبود خواب و بهبودی می‌تواند برای هر دوی شما بسیار متحول باشد.

این به مشتریان کمک می‌کند قفل را باز کنند و همه چیز را آسان‌تر می‌کند – چه بخواهند بهتر غذا بخورند، بیشتر حرکت کنند، وزن کم کنند یا به اندام خود بازگردند.

و برای مربیان: این به شما مهارتی نادر می دهد که شما را به عنوان یک تغییر دهنده برجسته متمایز می کند.

گواهینامه سطح ۱ کاملاً جدید PN برای خواب، مدیریت استرس و مربیگری بازیابی به شما نشان می دهد که چگونه.

من می خواهم بیشتر بدانم؟

سریعترین رژیم لاغری