بهترین دستور العمل برای لباس الهه سبز سالم


این بهترین دستور تهیه سس الهه سبز سالم است که به هر چیزی که می پوشید طعم بسیار زیادی می بخشد.

غذای متعادل باید هم مقوی و هم خوشمزه باشد!

یکی از عناصر منحصر به فرد سیستم بنیادی پنج ما که به ایجاد غذاهای مغذی کمک می کند ، عامل طعم است که هدف آن افزودن مواد برای کمک به خوشمزه شدن و حتی مغذی تر شدن غذا ، از جمله سس ، روکش ، ادویه و گیاهان است.

تهیه شده از گیاهان تازه ، ماست به دلخواه ، آووکادو یا تاهینی ، روغن زیتون و پیاز سبز – این دستور سس الهه سبز در تابستان به سس ، پودر ، سس ، ماریناد و چاشنی مورد علاقه شما تبدیل می شود.

برای پخت و پز در بخش های مختلف عالی است و در طول هفته به روش های مختلف استفاده می شود.

نحوه استفاده از این دستور پخت الهه سبز

البته ، می توانید از سس الهه سبز به عنوان سس سالاد استفاده کنید ، اما همچنین می توانید با استفاده از آن به عنوان ساندویچ مخلوط شده در یک کاسه مغذی ، آغشته به سبزیجات بو داده یا سبز ، روی کراکرها ، سس ماهی کبابی ، مرغ استفاده کنید. یا سرخ شده امکانات بی پایان است ، همچنین می توانید یک گیاه دیگر را جایگزین گیاه دیگری کنید ، فقط در صورتی که چیزی را از دست داده اید یا شوید / جعفری / نعناع در خانه وجود ندارد.

https://www.youtube.com/watch؟v=ExT0D1kI5BA

عامل اصلی پنج طعم

اگر هنوز در جامعه NS و روش ما تازه وارد نشده اید ، مرجع پنج فرایند و سیستم ساده من برای اطمینان از تغذیه متعادل بدن برای جلوگیری از هوس ، مبارزه با استرس ، تغذیه خوب و لذت بردن از وعده های غذایی است.

نیازی به شمارش نیست ، نیازی به ردیابی نیست و نیازی به حذف هیچ گروه غذایی نیست مگر اینکه از نظر پزشکی ضروری باشد. پنجم بنیادی در مورد سادگی ، تعادل و توانایی به کارگیری این سیستم در زندگی واقعی است.

عامل مزه چیست؟

چیزی که ما آن را عامل طعم می نامیم بخشی منحصر به فرد از فلسفه غذای ما تحت روش تغذیه آگاهانه است که هدف آن تجلیل از غذا و لذت است.

غذا غذا و لذت است!

یک راه آسان برای به خاطر سپردن نحوه استفاده از عامل طعم این است که بررسی کنید آیا پنج طعم دارید ، از جمله: شیرین ، شور ، ترش ، خمیری و امامی.

طعم شیرین را می توان به راحتی از کربوهیدرات های شیرین در طول غذا بدست آورد ، نمک می تواند ناشی از نمک آشکار یا حتی جلبک دریایی یا کرفس باشد ، که می تواند شور ، ترش به دلیل مواردی مانند آب لیمو تازه یا خمیر تمر هندی باشد ، تلخ می تواند ناشی از چیزهایی باشد مانند سبزیجات برگ تیره ، آروگولا ، سبزی قاصدک ، گریپ فروت و امامی را می توان از قارچ ، سس سویا و خمیر مخمر تهیه کرد.

یکی از رایج ترین مکالمات با مشتریان در هنگام آشپزی ، رزرو یا عدم استفاده از گیاهان تازه در هنگام پخت و پز در خانه است! همیشه شگفت انگیز است ، اما در واقع بسیار رایج است که اکثر ما فکر نمی کنیم که نیاز داریم گیاهان تازه را به یک ظرف اضافه کنیم ، این دستورالعمل ها را کاملاً از نظر طعم ، بافت تغییر می دهد و مواد مغذی را اضافه می کند.

گیاهان تازه پارچه ای از طعم ، بافت و طعم و عطر معطر و متعادل هستند. در حالی که آنها یک افزودنی اختیاری برای برخی از دستور العمل ها هستند ، گیاهان آخرین ویژگی هستند که همه مواد را ترکیب می کند!

آیا گیاهان دارویی فوایدی برای سلامتی دارند؟

آره! بله ، گیاهان سرشار از مواد مغذی هستند و برخی از آنها مزایای بسیار منحصر به فردی برای سلامتی دارند.

گیاهان همچنین سرشار از مواد مغذی هستند ، از جمله ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی. صرف نظر از میزان خوردن ، افزودن گیاهان به وعده های غذایی می تواند راهی برای بهبود طعم و بهبود تغذیه باشد.

گیاهان یکی از ساده ترین غذاها برای شروع رشد در خانه هستند و برای فضاهای کوچک و بزرگ عالی هستند. می توانید راهنمای مبتدیان ما در مورد نحوه ایجاد باغچه خانگی (حتی اگر فضای کمی دارید) بخوانید!

بتاکاروتن

جعفری همچنین منبع خوبی از بتا کاروتن است که ثابت شده است به کاهش خطر حمله قلبی ، سکته مغزی و دیابت کمک می کند.

سال ها

به عنوان مثال ، نعناع به تحریک فعالیت مغز و خلق و خو کمک می کند ، مطالعات همچنین نشان داده است که نعناع می تواند به رفع مشکلات گوارشی مانند ناراحتی معده ، نفخ ، گاز و اسهال کمک کند. نعنا منبع غنی از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی است که می تواند به کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب کمک کند.

ویتامین سی

گیاهان تازه ای که در این دستور سس الهه سبز سالم استفاده می شوند شامل شوید ، جعفری و نعناع هستند. همه آنها مشخصات مغذی منحصر به فرد خود را دارند ، مانند مصرف جعفری ، که سرشار از ویتامین C است ، که می تواند به محافظت از سیستم ایمنی بدن ما در برابر سرماخوردگی و جلوگیری از سرطان کمک کند. جعفری همچنین منبع خوبی از بتا کاروتن است که ثابت شده است به کاهش خطر حمله قلبی ، سکته مغزی و دیابت کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید