بهترین وعده غذایی قبل از تمرین


2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای)
بارگذاری …

بهترین وعده غذایی قبل از تمرین

خوردن بهترین غذاها قبل از ورزش به شما کمک می کند تا بهترین نتایج و تناسب اندام را بدست آورید. در واقع شما در اشتباه هستید قبل از تمرین غذای مناسب را انتخاب کنید، خود را برای چالش های پیش رو آماده کنید و به اصطلاح خود را تقویت کنید.

یک اصل کلی ایجاد تعادل بین دریافت درشت مغذی ها از چربی ها ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها است. در صورت لزوم از همه این غذاها استفاده کنید. غذاهایی که ارزش غذایی بالایی دارند قدرت بدنی را افزایش می دهند و به ما کمک می کنند تا بهتر کار کنیم.

قبل و بعد از ورزش چه غذاهایی بخوریم؟

قبل از تمرین چه بخوریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم؟

قبل از باشگاه چه بخوریم تا به سیری برسیم و در عین حال یک میان وعده غنی به بدن خود بدهیم؟

در زیر برنزه کننده ها به این س questionsالات پاسخ خواهد داد. با ما همراه باشید تا به راحتی وعده غذایی قبل از تمرین خود را انتخاب کنید.

بهترین و بهترین غذاهای قبل از تمرین برای بدنسازان:

  1. موز

موز به دلیل انرژی بار طبیعی خود مشهور است. سرشار از کربوهیدرات و پتاسیم است که از عملکرد اعصاب و ماهیچه ها پشتیبانی می کند. کربوهیدراتها سوخت بدن و مغز ما هستند. 90 درصد کالری موز کربوهیدرات است.

  1. بعد از ظهر

بلغور جو دوسر یکی از بهترین هاست قبل از تمرین غذا بخورید آره. سرشار از فیبر است و به تدریج کربوهیدرات آزاد می کند. به دلیل این انتشار آرام ، سطح انرژی شما در حین ورزش ثابت می ماند. این بدان معناست که می توانید مدت زمان بیشتری تمرین کنید.

همچنین ویتامین B وجود دارد که به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی کمک می کند. جو دوسر ایرلندی به دلیل کمتر بودن “پارافین غذا” بهترین نوع است. میزان قند خون آن کمتر از جو دوسر معمولی است. این ماده غذایی ارزشمند را قبل از ورزش در رژیم غذایی خود قرار دهید.

  1. مرغ سرخ شده ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین

چه غذاهایی قبل از ورزش برای افزایش حجم عضلات وجود دارد؟ اگر تمرینات سختی پیش رو داریم ؛ قبل از تمرینات بدنی چه بخوریم؟ در این صورت ، حتماً این ترکیب را امتحان کنید. ترکیب مرغ سرخ شده ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین یک میان وعده است. با این حال ، به دلیل مزایای آن ، طرفداران ورزش به طور مرتب از این ترکیب استفاده می کنند. شما هم امتحان کنید

  1. میوه ی خشک

کمی توت ، زردآلو ، انجیر و آناناس برای یک میان وعده سریع و آسان اضافه کنید تا انرژی قبل از تمرین را افزایش دهید. میوه های خشک منبع خوبی از کربوهیدرات های ساده هستند که به راحتی هضم می شوند. می توانید برخی از آنها را در وعده غذایی قبل از تمرین بخورید.

  1. نان شوره سر

یک تکه نان گندم منبع عالی کربوهیدرات است. نان سبوس دار با کمی تخم مرغ آب پز یا بوقلمون کم چرب میان وعده پروتئینی مصرف کردن. این ترکیب یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

قبل از تمرین غذا بخورید

  1. میوه و ماست یونانی

این ترکیب عالی یکی از بهترین غذاها قبل از تمرین است. میوه ها کربوهیدرات بالایی دارند ، در حالی که ماست یونانی پروتئین زیادی دارد. در مقایسه با ماست معمولی ، ماست یونانی دارای کربوهیدرات کمتر و حدود دو برابر پروتئین است. در عین حال ، میزان سدیم نصف ماست معمولی است.

بنابراین چرا این ترکیب با هم استفاده می شود؟ کربوهیدرات های موجود در میوه به سرعت تجزیه می شوند و به عنوان سوخت در حین ورزش استفاده می شوند. پروتئین بیشتر ذخیره می شود و برای جلوگیری از آسیب ماهیچه ها مورد نیاز است. بنابراین ، میوه و ماست یونانی یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

  1. آجیل‌ضرز

مطمئن نیستید قبل از تمرین چه بخورید؟ فندق یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است. این غذاها بسیار چرب هستند. اما اگر می خواهید توده عضلانی بسازید ، پروتئین و کالری مورد نیاز شما را تامین می کند.

آجیل برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند. توصیه نمیشود. اگر می خواهید در سوپرمارکت ها آجیل بخرید ، از آجیل شکلاتی و موزلی اجتناب کنید.

یادداشت مهم:

قبل از تمرین برنامه غذایی را دنبال کنید. مطمئن شوید که 30-90 دقیقه قبل از غذا و تمرین ، یک میان وعده می خورید. زیرا در این صورت شما احساس تورم نخواهید کرد. ۹۰ دقیقه قبل از ورزش یک وعده غذایی سنگین بخورید. اما اگر میان وعده شما چیزی شبیه یک میان وعده است ، 30 دقیقه قبل از تمرین کافی است.

بهترین وعده غذایی قبل از تمرین

بهترین وعده غذایی قبل از تمرین برای مقاصد خاص

  1. قبل از تمرینات بدنی چه بخوریم؟

شما به عنوان یک بدنساز سعی می کنید لاغر بمانید و عضله بسازید. حدود یک ساعت قبل از تمرین به یک وعده غذایی سبک نیاز دارید. این یک وعده غذایی سنگین نیست که معده شما را بزرگ و روان کند. این وعده غذایی به شما کمک می کند تا میزان رشد عضلانی مورد نظر خود را بدست آورید. خودت ببین. میان وعده شما باید از مقدار مساوی پروتئین بدون چربی و کربوهیدرات تشکیل شده باشد.

برخی از غذاهای قبل از تمرین عبارتند از:

  • بلغور جو دوسر
  • مرغ یا بوقلمون
  • ماکارونی گندم
  • سفیده تخم مرغ
  • جداسازی پروتئین
  • برنج قهوه ای یا برنج سفید دانه بلند
  • میوه هایی مانند پرتقال ، توت فرنگی یا سیب

توجه داشته باشید که تغذیه قبل از تمرین کنترل مدت زمان مصرف و نسبت مواد مصرفی بسیار مهم است. شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا در حین ورزش به ماهیچه های خود انرژی دهید. اما باید مطمئن شوید که زود غذا می خورید و وزن اضافه نمی کنید. وعده های غذایی سنگین در معده سرعت ورزش را کاهش می دهد.

منابع پروتئین بدون چربی ذکر شده در بالا را با کربوهیدراتهای قابل هضم ترکیب کرده و حدود یک ساعت قبل از ورزش غذا بخورید. این ترکیب به شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز برای ادامه عضله سازی را در اختیار داشته باشید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه موقع از شیک پروتئینی قبل یا بعد از تمرین استفاده کنید؟ اگر هدف شما بدنسازی است ، شیک پروتئین می تواند یک میان وعده خوب قبل از تمرین باشد.

برای از معلمان برنزه رژیم بگیرید ضربه زدن.

  1. برای چربی سوزی قبل از تمرین چه بخوریم؟

شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا به بدن خود سوخت و انرژی کافی بدهید. اگر انرژی کافی ندارید ، نمی توانید تمرینات سنگین را انجام دهید. در عین حال ، برای کاهش وزن نباید کالری زیادی بسوزانید. بنابراین لازم است قبل از چربی سوزی با بهترین غذاها آشنا شوید.

خوردن یک میان وعده سبک حدود نیم ساعت قبل از تمرین به شما این امکان را می دهد تا با حداکثر انرژی وارد تمرین شوید. ترکیب کربوهیدراتهای پیچیده با پروتئین بدون چربی بهترین راه برای تغذیه بدن قبل از چربی سوزی است.

برای پاسخ به سال برای کاهش وزن قبل از تمرین چه بخوریم؟در اینجا غذاهایی که قبل از تمرین آماده شده اند آورده شده است:

  • نخود
  • همه میوه ها
  • موز با روغن فندق مخصوصاً روغن بادام
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر با انگور یا انواع توت ها
  • 1/2 فنجان ماکارونی یا برنج ، ترجیحاً غلات کامل
  • سیب با کره بادام زمینی یا یک مشت کوچک گردو

به یاد داشته باشید که هدف شما سوخت گیری مجدد بدن در حین ورزش است. انجام تمرینات قلبی با معده خالی به نتیجه دلخواه نمی انجامد. هنگامی که درست قبل از غذا غذا می خورید ، بهترین نتایج تمرین را به دست می آورید.

  1. قبل از ورزش برای کسب انرژی چه غذاهایی توصیه می شود؟

سطوح انرژی مناسب به تمرینات شما کمک می کند. در نتیجه ، از کربوهیدرات های پیچیده برای جبران خوب بدن خود استفاده کنید. در اینجا چند ماده غذایی برای انرژی ذکر شده است:

  • موز
  • بعد از ظهر
  • مخلوط میوه
  • ماست یونانی
  • ماست گرانولی و میوه ای
  • مرغ با برنج و سبزیجات
  • سیب با کره بادام زمینی و کشمش
  • نان سبوس دار با چند تکه گوشت بدون چربی

قبل از تمرین غذا بخورید

  1. میان وعده های مناسب برای حفظ سلامت زنان

زنان نگرانی های خاص خود را دارند. آنها معمولاً به اندازه مردان کالری روزانه نمی سوزانند. اهداف تمرینی مردان و زنان یکسان نیست. زنان باید مطمئن شوند که کالری کمی دارند و در عین حال قبل از ورزش بهترین غذاها را بخورند. ترکیب متعادل کربوهیدرات ها و پروتئین ها بهترین انتخاب است. البته ، بسته به تمرین ، باید کالری دریافتی خود را نیز پایین نگه دارید.

در اینجا برخی از غذاهای قبل از تمرین برای زنان آورده شده است:

  • همه میوه ها
  • ماست یونانی
  • 1/2 سیب زمینی شیرین
  • گوشت بدون چربی با نان سبوس دار
  • بلغور جو دوسر شیرین شده با 1/2 فنجان عسل.
  • اسموتی های میوه ، به ویژه شیر بادام یا یک گزینه کم کالری دیگر ، آماده می شود.

نتیجه

گاهی اوقات پیدا کردن بهترین غذاها قبل از ورزش دشوار است. اما با انتخاب مناسب ، انرژی بدن شما در طول تمرین افزایش می یابد و عملکرد بهتری خواهید داشت. ابتدا هدف خود را انتخاب کنید و سپس مقدار مناسب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات ها را بخورید.

اگر هدف شما سوزاندن چربی است ؛ مقدار غذای خورده شده قبل از تمرین به منظور افزایش حجم تغییر می کند. با تغذیه مناسب و ورزش منظم ، نتایج سریعتر خواهد بود. علاوه بر همه اینها ، نوشیدن آب کافی در حین و بعد از ورزش را فراموش نکنید.


نویسنده:

برنزه کننده ها (برگرفته از مقاله ای در Inkin.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

در کانال های تلگرام و اینستاگرام مشترک شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1662



دیدگاهتان را بنویسید