به گفته یک متخصص تغذیه ، 13 سالم ترین همبرگر فست فود


فست فود ممکن است یک انتخاب ایده آل نباشد ، اما گاهی اوقات اجتناب از رانندگی غیرممکن است. در این صورت ، دانستن نحوه انتخاب سالم ترین همبرگر فست فود ممکن است مفید باشد.

برگرها ممکن است به عنوان یک غذای “ناسالم” شهرت بدی داشته باشند ، اما ارزش غذایی همبرگر شما واقعاً به محتوای آن بستگی دارد.

گوشت گاو در واقع منبع غنی از پروتئین و مواد مغذی است.

تاثیرات گوشت قرمز بر سلامتی بحث برانگیز است ، به ویژه در مورد این که آیا مصرف گوشت قرمز با بیماری های قلبی ارتباط دارد ، بنابراین کاهش مصرف را در نظر بگیرید (1، 2، 3، 4، 5، 6)

دستورالعمل های رژیم غذایی برای آمریکایی ها توصیه می شود تا زمانی که می توانید ، گوشت های بدون چربی پر از چربی را انتخاب کنید (7).

با این حال ، کم سالم ترین قسمت بیشتر همبرگرهای فست فود احتمالاً نان آرد بسیار فرآوری شده و تصفیه شده است (8، 9)

برای کمک به تصمیم گیری بیشتر هنگام سفر ، ما این لیست از سالم ترین همبرگرهای فست فود را آماده کرده ایم.

همبرگرهای انتخابی ما دارای معیارهای زیر هستند:

  • در سراسر کشور موجود است. اگرچه ما برخی از همبرگرهای زنجیره ای کوچکتر و بیشتر منطقه ای را وارد کرده ایم ، اما بیشتر همبرگرهای این لیست از رستوران هایی هستند که می توانید در شهرهای بزرگ و شهرهای کوچک در سراسر ایالات متحده پیدا کنید.
  • محتوای پروتئین. به استثنای اسلایدر کم کالری و سبزیجات موجود در لیست ، ما همبرگرهای فست فود با حداقل 20 گرم پروتئین را وارد کردیم. پروتئین با حفظ ثبات همبرگر به حفظ احساس سیری آن کمک می کند (10)
  • محتوای کالری. همه همبرگرهای این لیست حاوی کمتر از 700 کالری هستند. محتوای کالری تنها نشان دهنده سالم بودن یک غذا نیست ، اما دریافت بیش از حد کالری می تواند منجر به افزایش وزن ناخواسته و خطرات مربوط به سلامتی شود (11)
  • مناسب برای رژیم های مختلف ما همچنین برخی از گزینه های گیاهی و دوست دار کتو را در این لیست قرار دادیم. با این حال ، اگر شما یک گیاهخوار شدید هستید ، به خاطر داشته باشید که اکثر این رستوران ها احتمالاً آلوده به محصولات حیوانی از یک کوره مشترک هستند.

در اینجا سالم ترین برگرهای فست فود 2021 آورده شده است.

استیک برگر تکی فردی شامل شیرینی های دست ساز ، خردل ، پیاز و ترشی روی نان تست است. ارائه می دهد (12):

  • کالری: 400
  • چربی: 19 گرم
  • پروتئین: 26 گرم
  • کربوهیدرات ها: 31 گرم
  • فیبر: 0 گرم

این برگر استیک یک تکه 26 گرم پروتئین و تنها 400 کالری را تأمین می کند ، بنابراین بدون کالری بیش از حد دلچسب است.

Freddy’s همچنین همه کلوچه های خود را با دست در هر مکان تهیه می کند و طبق بررسی های آنلاین ، بسیاری از مردم از طعم و تازگی همبرگرهای رستوران شگفت زده می شوند.

چيزبرگر كوچك از آن پنج بچه به سختي “كوچك” است – در مقايسه با چيزبرگر استاندارد رستوران ، كه داراي دو عدد كيك است ، فقط يك عدد پتي دارد. این ساده است مگر اینکه افزودنی ها را انتخاب کنید ، و ارائه می دهد (13):

  • کالری: 612
  • چربی: 32 گرم
  • پروتئین: 27 گرم
  • کربوهیدرات ها: 39 گرم
  • فیبر: 2 گرم

Five Guys یکی دیگر از رستوران های برگر است که پای خود را می سازد ، بنابراین گوشت می تواند تازه تر از سایر رستوران های فست فود باشد که پای گوشتی از پیش آماده خریداری می کنند. هیچ افزودنی در گوشت نیز وجود ندارد.

این بخش غنی همچنین تقریبا 30 گرم پروتئین را تأمین می کند. علاوه بر این ، انتخاب نان سالاد باعث می شود 240 کالری از تعداد کالری های ذکر شده حذف شود و همه کربوهیدرات ها حذف شوند.

برگر BurgerFi از دو عدد گوشت گاو Angus ، سالاد ، گوجه فرنگی و سس BurgerFi تهیه شده است. ارائه می دهد (14):

  • کالری: 655
  • چربی: 34 گرم
  • پروتئین: 41 گرم
  • کربوهیدرات ها: 44 گرم
  • فیبر: 1 گرم

شما می توانید مکان های BurgerFi را در سراسر کشور پیدا کنید ، اما آنها به اندازه برخی از رستوران های دیگر در این لیست در همه جا وجود ندارند.

با این حال ، این رستوران از گوشت گاو تغذیه شده با چمن ، که با ذرت تهیه می شود ، استفاده می کند که نسبت به اکثر رستوران های فست فود از گوشت گاو با کیفیت بالاتر (و گران تر) برخوردار است.

در BurgerFi ، می توانید هر برگر یا ساندویچ به سبک سبز را که در نان سالاد برای یک نان همبرگر استاندارد قرار داده است ، درخواست کنید.

همانطور که در مورد نان سالاد پنج نفره ، این نسخه به احتمال زیاد تعداد کالری و کربوهیدرات های فوق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

The Impossible Whopper یک نان بر پایه سبزیجات با گوجه فرنگی ، کاهو ، سس مایونز ، سس گوجه فرنگی ، ترشی و پیاز روی نان های کنجد ارائه می دهد. ارائه می دهد (15):

  • کالری: 629
  • چربی: 34 گرم
  • پروتئین: 25 گرم
  • کربوهیدرات ها: 58 گرم
  • فیبر: 4 گرم

برگر کینگ یکی از معدود رستوران های فست فود است که گزینه مخصوص برگر گیاهی را ارائه می دهد و بسیاری از مردم – حتی گوشتخواران – گزارش می دهند که طعم آن عالی است.

همچنین می توانید با درخواست از برگر کینگ آن را از جوجه های گوشتی تهیه کرده و سس مایونز را کنار بگذارید ، آن را کاملاً گیاهی کنید.

سبک پروتئینی In-N-Out Double-Double شامل دو عدد گوشت گاو ، دو تکه پنیر ، پیاز ، کاهو ، گوجه فرنگی و صابون In-N-Out روی نان سالاد است. شامل (16):

  • کالری: 520
  • چربی: 39 گرم
  • پروتئین: 33 گرم
  • کربوهیدرات ها: 11 گرم
  • فیبر: 3 گرم

همبرگرهای سبک پروتئینی-که شامل سالاد به جای نان می شوند-مدتهاست بخشی از منوی مخفی In-N-Out هستند و یک راه میانبر ساده برای ایجاد هر نوع برگر با کتو پسند است.

In-N-Out همچنین تمام شیرینی های خود را تولید می کند و فقط فروشگاه هایی را باز می کند که در فاصله کمی از انبارهای شرکت قرار دارند تا کیفیت را حفظ کنند. این شرکت دارای مکان هایی در کالیفرنیا ، آریزونا ، نوادا ، کلرادو ، یوتا و تگزاس است.

این همبر دارای شیرینی گوشت گاو ، پنیر ، ترشی ، پیاز ، سس گوجه فرنگی و خردل است. شامل (17):

  • کالری: 290
  • چربی: 14 گرم
  • پروتئین: 15 گرم
  • کربوهیدرات ها: 26 گرم
  • فیبر: 1 گرم

Jend Cheeseburger از Wendy’s که حاوی کمتر از 300 کالری است ، هنگام شمارش کالری یک گزینه عالی است. وندی همچنین سالاد جانبی و سیب زمینی سرخ کرده ارائه می دهد ، بنابراین می توانید یک غذای کامل فست فود بدون سیب زمینی سرخ کرده سرشار از کالری تهیه کنید.

مک دوبل دارای دو عدد گوشت گاو ، یک تکه پنیر ، ترشی ، پیاز ، سس گوجه فرنگی و خردل است. ارائه می دهد (18):

  • کالری: 400
  • چربی: 20 گرم
  • پروتئین: 22 گرم
  • کربوهیدرات ها: 33 گرم
  • فیبر: 2 گرم

مک دوبل یک برگر ارزان قیمت است که مقدار مناسبی از پروتئین را برای 400 کالری تأمین می کند. می توانید آن را با برش های سیب ترکیب کنید تا غذای شما بسیار کمتر از 500 کالری باشد.

دو پشته با دو حلوای گوشت گاو ، یک تکه پنیر ، ترشی ، سس گوجه فرنگی ، خردل و پیاز تهیه می شود. شامل (19):

  • کالری: 410
  • چربی: 24 گرم
  • پروتئین: 23 گرم
  • کربوهیدرات ها: 26 گرم
  • فیبر: 1 گرم

Wendy’s Double Stack یکی دیگر از گزینه های ارزان و پر پروتئین است. وندی همچنین تعدادی گزینه جانبی سالم تر از جمله سیب زمینی سرخ شده ، چیلی ، ورقه های سیب ، توت فرنگی و سالاد جانبی را ارائه می دهد.

Double Cheeseburger دو عدد گوشت گاو ، یک تکه پنیر ، ترشی ، خردل و سس گوجه فرنگی ارائه می دهد. ارائه می دهد (20):

  • کالری: 388
  • چربی: 21 گرم
  • پروتئین: 23 گرم
  • کربوهیدرات ها: 27 گرم
  • فیبر: 1 گرم

همبرگر حاوی کالری بیش از حد نیست ، اما هنوز مقدار کافی پروتئین را تأمین می کند. اگر سعی می کنید کالری را پایین نگه دارید ، برگر کینگ سس سیب نیز ارائه می دهد.

برگر پنیر دوتایی یک چهارم پوندی با دو تا از جدیدترین پای ها ، دو تکه پنیر ، سس گوجه فرنگی ، خردل و ترشی تهیه می شود. شامل (21):

  • کالری: 610
  • چربی: 39 گرم
  • پروتئین: 28 گرم
  • کربوهیدرات ها: 34 گرم
  • فیبر: 2 گرم

Sonic Drive-Ins عمدتا در جنوب شرقی و میانه غربی واقع شده است. منوی این شرکت گزینه های سالم زیادی ارائه نمی دهد ، بنابراین اگر از غذای Sonic استفاده می کنید ، این برگر یک انتخاب عادلانه است. تقریبا 30 گرم پروتئین را تأمین می کند.

برای اینکه وعده غذایی خود را کمتر از 1000 کالری نگه دارید ، از برگر به تنهایی یا با سس سیب لذت ببرید.

جامبو جک با پای گوشت گاو ، سالاد ، گوجه فرنگی ، ترشی ، پیاز و سس مایونز تهیه می شود. ارائه می دهد (22):

  • کالری: 520
  • چربی: 33 گرم
  • پروتئین: 23 گرم
  • کربوهیدرات ها: 32 گرم
  • فیبر: 2 گرم

این یک گزینه ساده است که از نظر کالری و پروتئین به اندازه کافی غنی است تا به تنهایی یک وعده غذایی باشد ، اما Jack in the Box همچنین سالادهای جانبی را برای تکمیل غذا ارائه می دهد. رستوران های Jack in Box را می توانید در مناطق مهم مترو در سراسر کشور پیدا کنید.

گوشت دو نفره Whataburger Jr. این مجموعه شامل دو عدد گوشت گاو ، سالاد ، گوجه فرنگی ، ترشی ، پیاز و خردل است. شامل (23):

  • کالری: 420
  • چربی: 20 گرم
  • پروتئین: 23 گرم
  • کربوهیدرات ها: 36 گرم
  • فیبر: 2 گرم

اگر کالری را حساب کنید ، برای یک وعده غذایی مستقل انتخاب خوبی است ، زیرا 23 گرم پروتئین ارائه می دهد. می توانید آن را با سس سیب ترکیب کنید تا وعده غذایی شما کمتر از 500 کالری باشد.

رستوران های Whataburger در جنوب شرقی و غرب میانه واقع شده اند ، بیشتر مکان ها در تگزاس واقع شده اند.

اسلایدر گیاهخواری در قلعه سفید دارای نان بر پایه نان کشویی بر پایه سبزیجات است. ارائه می دهد (24):

  • کالری: 190
  • چربی: 10 گرم
  • پروتئین: 5 گرم
  • کربوهیدرات ها: 22 گرم
  • فیبر: 3 گرم

اگرچه محبوبیت آنها افزایش یافته است ، همبرگر هنوز در اکثر رستوران های اصلی فست فود در دسترس نیست.

این گزینه خود سبزیجات را برجسته می کند. با این حال ، اگر می خواهید یک نوع گیاهی داشته باشید که طعم آن بیشتر شبیه همبرگر واقعی باشد ، White Castle همچنین یک نوار لغزنده غیر ممکن ارائه می دهد.

اکثر مکان های قلعه سفید در غرب میانه هستند ، اگرچه برخی از آنها در نیویورک ، نیوجرسی ، نوادا ، آریزونا و فلوریدا نیز هستند.

در اینجا چند روش برای انتخاب برگر سالم در هر رستوران فست فود وجود دارد:

میزان پروتئین را به حداکثر برسانید

بسیاری از همبرگرهای موجود در این لیست حاوی دو عدد حبه هستند. پای اضافی تقریباً پروتئین برگر را بدون افزودن کربوهیدراتهای تصفیه شده اضافی دو برابر می کند و آن را به یک وعده غذایی کامل تر تبدیل می کند (10)

با این حال ، اگر کالری شماری می کنید ، به راحتی به یک پای پایبند باشید.

نان سالاد را انتخاب کنید

برای اینکه تقریباً هر کتو همبرگری را دوست داشتنی کنید ، فقط به جای یک نان معمولی ، یک نان سالاد بخواهید.

بسیاری از رستوران های فست فود به طور مرتب این درخواست ها را دریافت می کنند و همبرگر شما را با چاقو و چنگال روی سینی می پیچند. این نیز یک راه عالی برای کاهش کالری و کربوهیدرات تصفیه شده است.

این یک گزینه عالی برای کربوهیدراتهای کم است ، حتی اگر از رژیم کتو پیروی نمی کنید.

سس مایونز و پنیر را مخلوط کنید

اگر کالری ها را حساب کنید ، می توانید با کنار گذاشتن سس مایونز و پنیر ، به راحتی حدود 100-200 کالری را از یک همبرگر بریزید.

ادویه ها و مواد افزودنی دیگری را برای افزودن طعم و بافت انتخاب کنید ، مانند خردل ، کاهو ، گوجه فرنگی ، پیاز و ترشی (25، 26)

با این حال ، به یاد داشته باشید که حتی با وجود این پیشرفت ها ، فست فود هنوز بسیار پردازش شده ، نمک زیادی دارد و می تواند از مواد اولیه با کیفیت پایین تهیه شود.

در حالی که راه هایی وجود دارد که همبرگر فست فود شما را سالم تر می کند ، اما خوردن فست فود معمولی بخشی از رژیم غذایی سالم نیست.

همبرگرهای فست فود آنقدرها هم که مردم می گویند وحشتناک نیستند. گوشت گاو موجود در آنها معمولاً به دلیل داشتن کلسترول و چربی اشباع شده خطرناک ترین ماده است. با این حال ، گوشت گاو در واقع بیشترین میزان تغذیه را فراهم می کند.

با این حال ، همبرگرهای فست فود نباید جزء منظم رژیم غذایی شما باشند زیرا بسیار پردازش می شوند.

اگر فست فود پیدا کردید ، به دنبال همبرگرهای سرشار از پروتئین باشید. به راحتی می توانید محتوای پروتئین را با افزودن یک حبه اضافی افزایش دهید.

برای صرفه جویی در کالری ، از پنیر و سس مایونز اجتناب کنید و برای کاهش کربوهیدرات های تصفیه شده ، نان برگر را با سالاد جایگزین کنید.

با چند تغییر ساده ، تقریباً می توانید هر برگر را به یک گزینه فست فود نسبتاً سالم تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید