تازه به کار گرفته شده: یک مرور کلی


FreshlyFit مجموعه ای از غذاهای سالم و خوشمزه است که برای حمایت از یک شیوه زندگی فعال طراحی شده است. این یک پیشنهاد جدید از سرویس تحویل غذا محبوب Fresh است.

وعده های غذایی از قبل تقسیم شده و از مواد غذایی معطر و سالم تهیه شده اند تا به شما در تامین مواد مغذی مورد نیاز خود کمک کنند.

FreshlyFit علاوه بر صرفه جویی در وقت شما در طول هفته ، ادعا می کند که می تواند به بهبود عملکرد ورزشی کمک کرده و شما را در بهترین حالت احساس کند.

این مقاله نگاهی عمیق به FreshlyFit ، از جمله نحوه عملکرد و مزایا و معایب احتمالی آن ارائه می دهد.

FreshlyFit مجموعه ای از غذاهای از پیش آماده شده است که برای بهبود عملکرد ورزشی و تامین سوخت طولانی مدت طراحی شده است.

مانند سایر وعده های غذایی تازه ، همه غذاهای موجود در خط FreshlyFit کاملاً آماده هستند تا بتوانید آنها را گرم کرده و در حدود 3 دقیقه از آنها لذت ببرید.

هر وعده غذایی همچنین چربی های سالم قلب ، پروتئین های بدون چربی و کربوهیدرات های دارای فیبر بالا را متعادل می کند تا به تکمیل رژیم کمک کند.

علاوه بر این ، اکثر محصولات جایگزین غلات و نشاسته بر اساس سبزیجات هستند که به پایین نگه داشتن کربوهیدرات ها کمک می کند.

این سرویس اطلاعات مفصلی در مورد محتوای تغذیه ای هر منو ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد که منوی هفتگی را مطابق با اهداف سلامتی و تناسب اندام خود تنظیم کنید.

FreshlyFit چندین برنامه اشتراک ارائه می دهد – می توانید 4 ، 6 ، 10 یا 12 وعده غذا در هفته دریافت کنید.

شما می توانید غذاهای مورد علاقه خود را از منوی FreshlyFit یا از منوی کامل Freshly ، که شامل مجموعه امضای شرکت ، Crafted Classics و Takeout Twists است ، انتخاب کنید.

وعده های غذایی به جای یخ زده به صورت تازه تحویل داده می شوند ، بنابراین می توانید آنها را سرد کرده و به راحتی در عرض چند دقیقه گرم کنید.

همچنین می توانید در هر زمان مستقیماً از وب سایت شرکت لغو عضویت یا لغو اشتراک کنید.

FreshlyFit یک منوی هفتگی چرخشی با بیش از 10 مورد را برای انتخاب در هر هفته ارائه می دهد.

این وعده های غذایی کربوهیدرات کمتری نسبت به وعده های غذایی تازه تهیه شده دارند و اغلب جایگزین غلات کم کربوهیدرات مانند برنج گل کلم و رشته فرنگی گیاهخواری می شوند.

آنها همچنین دارای پروتئین زیادی هستند ، زیرا اکثر غذاها 20 تا 40 گرم پروتئین در هر وعده ارائه می دهند.

چند نمونه از غذاهای FreshlyFit:

  • کاسه گوشت گاو لعاب دار Miso با برنج Cauli تغییر کربوهیدرات
  • مرغ پر پروتئین با موتزارلا و کلم بروکلی سیر
  • ودکا Rutabaga Alla با کتلت قارچ ترکی و سالاد کلم
  • Carb Swap Cauli-Sausice با پنیر پارمزان بپزید

FreshlyFit حقایق و مواد مغذی را برای هر منوی موجود در منو ارائه می دهد ، که در صورت داشتن حساسیت غذایی ، محدودیت های غذایی یا انتخاب غذای خاص می تواند مفید باشد.

با این حال ، به خاطر داشته باشید که FreshlyFit برای گیاهخواران ، گیاهخواران یا pescatarians مناسب نیست ، زیرا همه منوها شامل گوشت یا مرغ هستند.

بسته به میزان غذایی که می خواهید در هفته دریافت کنید ، FreshlyFit چندین برنامه برای انتخاب دارد.

هر طرح همچنین دارای قیمت متفاوتی است و برنامه هایی که شامل غذای بیشتر در هفته می شوند هزینه کمتری در هر وعده دارند.

در اینجا قیمت هر طرح آمده است:

  • 4 وعده در هفته: 11.49 دلار در هر وعده غذایی
  • 6 وعده در هفته: 9.49 دلار در هر وعده غذایی
  • 10 وعده در هفته: 8.99 دلار برای هر وعده غذایی
  • 12 وعده در هفته: 8.49 دلار آمریکا برای هر وعده غذایی

شما می توانید تحویل را در هر نقطه از ایالات متحده دریافت کنید. FreshlyFit هزینه ارسال را پس از تحویل محاسبه می کند.

همه وعده های غذایی FreshlyFit دارای منابع پروتئین بدون چربی مانند سینه مرغ ، بوقلمون چرخ کرده یا گوشت گاو خرد شده هستند.

مطالعات نشان می دهد که ترکیب مصرف پروتئین و تمرین مقاومتی می تواند رشد ماهیچه ها را افزایش داده و به افزایش قدرت و عملکرد کمک کند (1، 2)

برخی از مطالعات همچنین نشان می دهد که مصرف منبع خوب پروتئین پس از تمرین می تواند به بهبود ماهیچه ها کمک کند (3)

وعده های غذایی FreshlyFit همچنین حاوی مقادیر متوسط ​​کربوهیدرات ، حدود 15-30 گرم کربوهیدرات در هر وعده است.

بسته به ظاهر بقیه رژیم ها ، بسیاری از این وعده ها می توانند بخشی از رژیم کم کربوهیدرات یا کتوژن باشند.

طبق یک مرور ، پیروی از رژیم کم کربوهیدرات می تواند به بدن شما در سوختن چربی و ذخیره گلیکوژن کمک کند ، نوعی کربوهیدرات که بدن شما می تواند از آن به عنوان منبع سریع انرژی استفاده کند (4)

مطالعات دیگر نشان می دهد که رژیم کم کربوهیدرات می تواند ترکیب بدن را افزایش داده ، چربی سوزی را افزایش داده و عملکرد برخی از ورزشکاران استقامتی با رژیم های کم کربوهیدرات را بهبود بخشد (5، 6)

با این حال ، رژیم های کم کربوهیدرات برای همه ورزشکاران مناسب نیست و ممکن است برای انواع دیگر فعالیت های بدنی ، مانند ورزش با شدت مناسب (2، 7)

FreshlyFit پیروی از رژیم کم کربوهیدرات را آسان و راحت می کند ، که می تواند با چندین مزایای سلامتی همراه باشد.

به طور خاص ، مطالعات نشان می دهد که رژیم های کم کربوهیدرات می تواند کاهش وزن را افزایش داده ، کنترل قند خون را بهبود بخشد و تعدادی از عوامل خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد.8)

اکثر غذاهای FreshlyFit همچنین دارای پروتئین بالا و پروتئین زیادی هستند ، مانند گوشت قرمز و طیور.

خوردن پروتئین بیشتر می تواند به کاهش اشتها ، بهبود اشتها و افزایش احساس سیری کمک کند (9)

ظروف نیز از قبل برش خورده و کاملاً آماده شده اند که می تواند در وقت شما صرفه جویی کرده و از پرخوری جلوگیری کند.

علاوه بر این ، Freshly تمام وعده های غذایی FreshlyFit را در آشپزخانه های بدون گلوتن تولید می کند که دارای گواهی خدمات غذایی بدون تحمل گلوتن (GFFS) است. این باعث می شود برای افرادی که مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گلوتن هستند یک گزینه عالی باشد.

اگرچه همه وعده های غذایی حاوی شکر تصفیه شده و مواد مصنوعی نیستند ، FreshlyFit بیشتر از مواد معمولی استفاده می کند ، که ممکن است برای کسانی که غذای ارگانیک را ترجیح می دهند ایده آل نباشد.

بر خلاف برخی خدمات دیگر ، تأکید کمتری بر م componentلفه محلی یا پایدار است ، که برای بسیاری از مصرف کنندگان سازگار با محیط زیست ملاحظه مهمی است.

علاوه بر این ، هیچ چیز اضافی مانند صبحانه یا میان وعده در دسترس نیست و این سرویس در حال حاضر بخش یا برنامه های بزرگتری را برای خانواده ها یا خانواده های بزرگ ارائه نمی دهد.

در نهایت ، FreshlyFit گزینه های بسیار کمی برای سایر مدل های رژیم غذایی ارائه می دهد و برای کسانی که رژیم گیاهی ، گیاهخواری یا pescatarian دارند مناسب نیست.

FreshlyFit برای کسانی که رژیم غذایی مقوی و کم کربوهیدرات دارند و مایل به صرفه جویی در وقت آشپزی هستند ، می تواند گزینه مناسبی باشد.

هر وعده غذایی بین چربی های سالم برای قلب ، پروتئین های بدون چربی و کربوهیدرات های دارای فیبر بالا تعادل مناسبی دارد ، که می تواند به بدن شما در تامین سوخت مورد نیاز برای بالا بردن تمرین شما کمک کند.

با این حال ، FreshlyFit ممکن است برای کسانی که غذای ارگانیک را ترجیح می دهند ایده آل نباشد. همچنین ممکن است برای افرادی که محدودیت غذایی خاصی دارند ، از جمله گیاهخواران ، گیاهخواران و پساریاها مناسب نباشد.

علاوه بر این ، برخی از ورزشکاران ممکن است به کربوهیدرات بیشتری برای بهینه سازی عملکرد خود ، به ویژه برای تمرینات با شدت بالا نیاز داشته باشند.

اگر شما یکی از این افراد هستید و می خواهید غذاهای FreshlyFit را امتحان کنید ، می توانید آنها را در طول روز با سایر مواد سالم حاوی کربوهیدرات بالا مانند میوه ها ، سبزیجات نشاسته ای ، محصولات لبنی یا غلات کامل ترکیب کنید.

FreshlyFit یک خط غذایی کم کربوهیدرات تازه است که حاوی منابع پروتئین بدون چربی است.

FreshlyFit با داشتن یک منوی چرخشی از 10 مورد برای انتخاب هر هفته و چندین برنامه در دسترس ، می تواند جایگزین مناسبی برای آشپزی در خانه باشد.

با این حال ، برای برخی از ورزشکاران ، ممکن است کربوهیدرات کافی را تأمین نکند و انتخاب محدودی از محدودیت های غذایی خاص را ارائه می دهد. بنابراین ، ممکن است برای همه مناسب نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید