تعطیلات برای بازماندگان مبتلا به دیابت


بله ، PWD می تواند پر استرس ترین زمان سال باشد (برای افراد مبتلا به دیابت). کریسمس مبارک ، و جشنواره های مختلف فرهنگی و مذهبی برای همه مبارک باد!

این هفته در نسخه ویژه هفته ما از D’My نپرسید در ستون طراحی ، به مواردی که تعطیلات را بسیار سخت می کند و آنچه می توانیم برای PWD ها انجام دهیم ، می پردازیم.

بگذارید با این جمله شروع کنم که وقتی این هفته با کاهو ، گاوآهن و کیسه ای از غذاهای کوچک که زمستان فقط آنها را صدا می کند وارد مغازه خواربار فروشی شدم ، انواع آب نبات پیدا کردم. آب نبات همه جا. جام ها همه جا هستند. در هر رواق در وسط بخش تولید. قلب نانوایی در کنار مورس ها همچنین در قسمت سردتر که ماست و پنیر کلوچه سرو می شود. میله ها ، کیف ها و هر چیزی که قابل تصور است رنگ تمیزی دارد. آبنبات. آب نبات نرم آب نبات جویدنی … شما کاردستی من را دارید.

استراتژی های مقابله با کربوهیدرات

آمریکایی ها دوست دارند در طول سال چیزی شیرین داشته باشند ، اما تعطیلات زمستانی واقعاً هیچ تفاوتی با آن ندارد. به نظر می رسد کل خانه پر از کوکی ها ، فاج و کلوچه است. مغازه ها مملو از شیرینی است و حتی جستجوگران در بانک کاسه های آب نبات روی پیشخوان خود دارند. و البته آنها غرق در گنجینه های شیرین بیش از حد ما هستند.

معمولاً از راهروهای ذغال سنگ در یک جعبه بزرگ با مغازه اجتناب می کنم. هیچ چیز برای من مهم نیست که امتحان کنم. اما آخرین بار در باغ من از م faithfulمنان دیدن کردند ، مارهای زیادی وجود داشت ، و سرانجام در اثر وسوسه وسوسه کبود شدم ، و جعبه فراریان لعنتی سفید ، پوشیده از اورئوس ، به منشور من وارد شد. وقتی به من گفتم که فقط دوازده عدد در جعبه وجود دارد ، متوجه شدم که فقط در این زمان از سال به فروش می رسند ، که برای من به اندازه کوکائین مفید است.

و در حالی که شیرینی در هر زمان از سال یک چالش بزرگ برای PWD ها است ، تمرکز کامل آنها در تعطیلات زمستانی در پیش است. گزینه های شما چیست؟ هنگامی که قند به چالش کشیده شد ، سر دوستان و خانواده ام را گرفتم ، و در اینجا راهکارهای اصلی آنها برای کاهش است.

  • به حداقل رساندن: یکی از محبوب ترین روش های زنده ماندن در تعطیلات لذت بردن از ماراتن شیرینی است. به جای نجوا مانند یک پرنده ، این نوعی موجود خوشمزه است که کیک های کوچک می گیرد و کربوهیدرات ها را با فعالیت های دیوانه کننده می سوزاند. ایده دریافت طعم و مزه به شما کمک می کند کمتر احساس محرومیت کنید. نصف شیرینی خود را بخورید ، یک لقمه کوکی ، کمی تخم مرغ خام – شاید چند دقیقه بیشتر در ورزشگاه. این رویکرد مطمئناً لجن است که پس از نمونه گیری ، خطر قابل توجهی در مشت زدن از راه دور وجود دارد. شما واقعاً باید بدانید که آیا “این همه سلیقه” می تواند برای شما مفید باشد.
  • تعطیلات دیابتبرخی از PWD ها به سادگی تصمیم می گیرند از کنترل دقیق دیابت فاصله بگیرند و حداقل از چند روز فصل خوک لذت ببرند. فقط انسولین اضافه کنید. این خطرات آشکار است. این رویکرد در مورد کربوهیدراتهای تعطیلات بیشتر در مورد مصرف انسولین نسبت به PWD در سایر درمانها صادق است ، زیرا همیشه می توانید انسولین را به جای افزایش کربوهیدرات افزایش دهید. شاید این دلیل شادی ناشی از انسولین است؟
  • پرواز: و سپس کسانی هستند که می گویند “به هیچ وجه” و نمی خواهند عادات غذایی خود را در تعطیلات تغییر دهند. در حالی که من مطمئن نیستم حتی بمبی که ساخته شده است یا Oreo توسط من بسیار خوب نجات یافته است ، حفر خندق یکی از محبوب ترین روشهای ذغال سنگ زا برای PWD ها است. البته ، مشت نیاز به اراده دارد ، و می تواند استرس زا باشد ، که بهترین گزینه برای سوژه بعدی است.

جبران استرس تعطیلات

وعده های غذایی با کربوهیدرات بالا اغلب یک ویژگی عالی برای شیرینی های تعطیلات است. و چه کسی در این ضیافت ها حضور دارد؟ خانواده. در آغوش گرفتن اعضای خانواده که گاهی اوقات … آه … می گوییم احضار شده روابط؟ خواهران ، عموها ، مادربزرگها ، شوهرخواهرها و بیشتر که بی وقفه با هم مبارزه می کنند و/یا شکایت می کنند. حتی در خانواده های کاملاً تکمیل شده – یا حتی چنین – تعطیلات راهی برای ایجاد استرس دارند ، به ویژه در مورد خدمات و مهمانانی که اغلب تحت انتظار کمال تعطیلات فرهنگی فعالیت می کنند.

سپس هدیه هدیه وجود دارد. فشار برای یافتن چیز مناسب. تخریب گنجینه مردان. خرابی وب سایت ها در اوج خرید آنلاین. بیایید حتی بر تأثیر تعطیلات اقتصادی بر جمعیتی که درآمد قابل توجهی کمتری نسبت به سایر افراد دارند ، تأکید نکنیم ، به دلیل هزینه های اساسی دیابت جیبی.

وقت آن است که برای دوره ، برای زمان و دوره ، قبل از اینکه دریاچه و بستر قند گذاشته شود.

باز هم ، من دستگیره های D-ball خود را از نظر فناوری انتشار بالا بررسی کردم.

  • انتقال ذهن به افکار دیگر ؛ این شامل تنفس های عمیق ، حمام گرم با شمع های معطر ، مدیتیشن یا دعا ، و ناپدید شدن در هنگام آرامش موسیقی است. بسیاری از PWD ها با بردن آنها به مکان دیگری از استرس فرار کردند. برخی دیگر ترجیح می دهند فیزیک بگیرند.
  • با استیک استرس را از بین ببرید نقطه مقابل تکنیک تمرین سنگین این است که استرس را از سیستم خارج کنید. گذراندن سالن بدنسازی همچنین به مزایای تعطیلات سوزان زغال سنگ می افزاید و شما را از خانه بیرون می آورد و شما را از مشاجرات خانوادگی فوق منحرف می کند.
  • شراب ، یا در ایالت هایی که خرید حشیش قانونی است ؛ با چنین روشی دیرینه ، بسیاری از PWD ها با روی آوردن به مواد روانگردان دچار استرس شدید می شوند. نوشیدنی های سفت برای دیگران ، حمایت از دیگران ، قبل از ذوب شدن آتش ، به اندازه یخ کفش های خود بیرون بیاورید. هو-هو ، به هر حال لوله سانتا چیست؟ البته نیازی به یادآوری خطرات ذاتی استفاده بیش از حد از مواد روانگردان نیست. اما حشیش می تواند مزایای سلامتی در دیابت داشته باشد.

و دوباره ، برای کسانی که انسولین مصرف می کنند ، یک شات یا یک قایق پایه که در طول تعطیلات افزایش می یابد ، وقتی استرس درمان نمی شود ، یک گزینه عالی است که آسیب هایی را که استرس ایجاد می کند ، بپذیرند ، زیرا استرس قند خون را افزایش می دهد. اوه ، و صحبت از افزایش انسولین است.

زمستان و مقاومت به انسولین

احتمالاً فراموش خواهید کرد که در تابستان در ساحل دراز می کشید ، به طوری که در زمستان بدن ما حتی بدون تمام تعطیلات احمقانه مقاوم تر به انسولین ، انسولین پایه بیشتر و گاهی انسولین کربوهیدرات می شود. برای کنترل قند خون خود ، باید داروهای خود را برای تنظیم تنظیمات مصرف کنید. البته ، این کار را نه تنها برخلاف میل خود انجام دهید ، بلکه در مراقبت از خود ، بهتر است این کار را برای خود و دیابت انجام دهید.

یکی دیگر از تعطیلات زمستانی خطر سرماخوردگی و آنفولانزا است که باعث افزایش چشمگیر قند خون می شود. حتماً امروز برنامه بیمار خود را قبل از بوسیدن کسی زیر چوب مرور کنید. اوه ، درست است ، و قبل از انجام این کار ، از بالم لب استفاده کنید. زمستان به PWD ها گوش می دهد و باعث تحریک پوست خشک و قندهای بالاتر می شود.

در همین حال من دوباره به مغازه خواربار فروشی می روم. ایمیل من شامل فلفل دلمه ای قرمز و فلفل سبز است ، فقط برای این که بدون قند خونم در روح تعطیلات بمانم – اما من می دانم که این کوکی ها چندان هم خامه ای نیستند.

قبل از بیرون آمدن سر ، نکات بالا را دوباره بخوانید (ناله کردن)


ویل دوبوآ با دیابت نوع 1 زندگی می کند و نویسنده پنج کتاب در زمینه بیماری ها مانند “ببر” و “فراتر از انگشتان دست” است. او سالهای زیادی را صرف کمک به بیماران در یک مرکز پزشکی روستایی در نیومکزیکو کرد. ویل که از علاقه مندان به حمل و نقل هوایی است ، در لاس وگاس ، نیومنس ، با همسر و پسرش و همچنین یکی از چندین گربه زندگی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید