تکنیک های مدیریت استرس برای مربیان


مردم اغلب وقتی استرس دارند درست فکر نمی کنند.

که شامل مشتریان می شود.

گویی یک دانشمند شیطان صفت ریزتراشه ای را در مغز آنها قرار داده است – تراشه ای که آنها را مجبور به انجام کارهایی می کند که قسم خورده بودند دیگر هرگز انجام ندهند، مانند تماشای دو فصل از بی حیا حتی بدون شکستن لگن.

سپس در یک جلسه آموزشی شرکت می‌کنند و بیشتر عصبانی، خجالتی و/یا عصبی به نظر می‌رسند. آنها چیزهایی از این قبیل می گویند:

“من برای این وقت ندارم!”

یا “نمیدونم مشکلم چیه!”

یا “من دوباره یک گالن کامل بستنی خوردم! من می مکم و همیشه می مکم و هرگز نخواهم خورد، پس چرا زحمت بکشم؟”

اگر موارد فوق به طرز عجیبی آشنا به نظر می رسد، شش تکنیک مکالمه شرح داده شده در این مقاله را دوست خواهید داشت.

این استراتژی ها مانند یک پوشش کلامی وزن دار عمل می کنند.

از آن برای کمک به مشتریان استفاده کنید…

  • راه خروج آنها از تونل تاریک تنش را ببینید.
  • بالاخره از آن عادات آزاردهنده قدیمی رها شوید.
  • از “من نمی توانم این کار را انجام دهم” به “من این را دارم” بروید.

قبل از اینکه به این سبک ها بپردازیم، بیایید بررسی کنیم که چرا مردم ناامیدانه از سبک های قدیمی استفاده می کنند.

ما از تکامل برای عادات قدیمی و بی امان تشکر می کنیم.

توجه به تهدیدات بالقوه – مانند ترق خفیف یک شاخه از صدها متر دورتر – چیزی بود که انسان های باستانی را از بلعیدن موجودات بزرگ و ترسناک با نیش های تیز باز داشت.

اکنون، صدها نسل بعد، این است سوگیری تهدید عمدیتمرکز بر ریسک به جای فرصت و مزیت ضروری است.

در حالی که در مواقع نادری که در حیاط خلوت خود با خرس مادری عصبانی برخورد می کنید بسیار مفید است، این سوگیری تهدید در موقعیت های غیرتهدید کننده زندگی خیلی خوب کار نمی کند.

بیایید بگوییم پدرت شوخی می کند:

“عزیزم، رنگ پیراهنت به هیچ وجه انصاف را بر چهره ات نمی رساند.”

اکنون، تعصب تهدید آمیز شما، تمام افکار شما را دقیقاً به جایی که هستید هدایت می کند انجام نده من به آنها نیاز دارم (“چرا برای پدر و مادر با این پسر معاشرت کردی؟!”) و دور از محل خود. عمل کنید به آنها نیاز دارید (“هی، فراموش نکنید که برای شام مارچوبه بخرید و برای فردا یک کیف ورزشی ببندید”).

و اگر این تهدیدات نسبتاً کوچک جمع شوند، مغز شما به رفتارهای سفت و سخت، محافظتی و خودآرامش دهنده بازگشت خواهد کرد.

اکنون متن خودکار می تواند «کل بطری خامه فرم گرفته را باید مستقیماً در دهان خالی کرد» یا «تخلخل کودک نوپا» را به خود اختصاص دهد.

این مکانیسم تکاملی تغییر را برای شما – و مشتریان خسته‌تان – دشوار می‌کند.

با توجه به افکار و توجهی که توسط عوامل استرس زا مصرف می شود، شما پهنای باندی برای برنامه ریزی وعده های غذایی سالم، یافتن زمانی برای ورزش یا حتی خرد کردن سبزیجات ندارید.

تکنیک های مدیریت استرس می تواند کمک کننده باشد.

ایجاد توانایی خودتنظیمی در لحظات سخت مانند یک عضله است: می توانید این توانایی را تمرین دهید و آن را قوی تر کنید (و به مشتریان کمک کنید تا این کار را نیز انجام دهند).

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه.

تکنیک شماره ۱: نفس عمیق بکشید.

هنگامی که مشتریان شما احساس خطر، مضطرب یا مضطرب می کنند، ضربان قلب آنها افزایش می یابد و آنها عمیق تر نفس می کشند.

به لطف عملکرد مسیرهای عصب واگ که بین مغز و قسمت اعظم قسمت بالایی بدن آنها قرار دارد، آنها قادر به دیدن یا شنیدن علت آن نخواهند بود.

خوشبختانه به عنوان مربی می توانید به مشتریان خود کمک کنید تا کمی آرام شوند استفاده از بدن برای ارسال سیگنال هایی که منعکس می شود.

یک یا دو نفس عمیق بکشید، اگر می توانید با صدای بلند. سرعت صحبت کردن و حرکت را کاهش دهید. با شانس، مشتریان به طور ناخودآگاه نشانه های آرامش بخش بدن شما را دریافت کرده و از آنها تقلید می کنند.

آنچه می گویم: بیایید در اینجا توقف کنیم تا در اینجا یک نفس عمیق بکشیم، زیرا ما گزینه های مختلف را در نظر می گیریم.

تکنیک شماره ۲: سر آنها را پاک کنید.

به مشتریان یادآوری کنید که آنها مسئول تغییر و رشد خود هستند. آنها مجبور نیستند کاری را که نمی خواهند انجام دهند، تا زمانی که این سیستم تهدید خاموش شود.

آنچه می گویم: “به یاد داشته باشید که این سفر شماست؛ من فقط برای تسهیل در اینجا هستم. می توانم به شما مشاوره بدهم و نظرم را به شما بگویم، اما در نهایت این تصمیم شماست. شما رئیس کارهای بعدی هستید.”

تکنیک شماره ۳: به مشتریان بگویید که تنها نیستند.

تنهایی بیشتر مردم را می ترساند. به همین دلیل است که مشتریان زمانی که بدانند توسط یک پشتیبان مورد اعتماد حمایت و هدایت می شوند، احساس آرامش می کنند.

آنچه می گویم: “این تغییر زیادی خواهد داشت، اما شما تنها نیستید. به عنوان مربی شما، من اینجا با شما هستم. دوست دارم شما مسئول سفر خود باشید، اما من با کمال میل همه چیز را به شما می دهم. ناوبری که نیاز دارید، پیشنهادات و پشتیبانی. من می دانم که گذراندن از آن سخت است. هر راهی که می گذرانید خوب است. من اینجا هستم تا از شما حمایت کنم. “

تکنیک شماره ۴: تصویری از آنچه مشتریان می توانند انتظار داشته باشند را ترسیم کنید.

برای کمک به مشتریان برای مدیریت عدم قطعیت، از قبل فرآیندها را به وضوح توضیح دهید و همچنین در هر مرحله چه انتظاراتی باید داشت.

آنچه می گویم: “در ابتدا، زمانی که سعی می کنید روی تغییر X کار کنید، ممکن است متوجه شوید که Y در حال رخ دادن است. و ممکن است سوالات بیشتری در مورد آن داشته باشید. این طبیعی است. فقط برای اینکه بدانید چه انتظاری دارید، ممکن است مجبور شویم چندین روش را قبل از پیدا کردن بررسی کنیم. یکی که برای شما کار می کند. اوه واقعا “.

تکنیک شماره ۵: تغییر را از روی میز بردارید.

به طرز متناقضی، وقتی به مشتری خود «اجازه می دهید». نه برای تغییر، تمایل آنها برای تغییر بیشتر است.

آنچه من می گویم: “می خواهید یک تکلیف جدید برای هفته آینده داشته باشید، یا فقط می خواهید اینجا بمانید و مدتی تمرین کنید؟ اگر اکنون برای تغییر رفتار X احساس آمادگی نمی کنید، اشکالی ندارد. اگر برای شما کار می کند، عالی است! “

تکنیک شماره ۶: روی آنچه تحت کنترل مشتری است تمرکز کنید.

وقتی مشتریان روی چیزهای خارج از کنترل خود تمرکز می کنند (مانند همسایه های پر سر و صدا، تغییرات خواب مرتبط با سن، یا تازه پدر شدن) هیچ چیز دریافت نمی کنند.

از سوی دیگر، اگر روی کارهای کوچک روزانه که می توانند انجام دهند (مانند تنظیم محیط خواب، کاهش کافئین یا مهربانی با خود) تمرکز کنند، پیشرفت می کنند.

چگونه این کار را انجام دهم: استفاده کردن کاربرگ مناطق کنترلبرای شناسایی عوامل استرس زا در هر دسته با مشتریان کار کنید. در مورد اقدامی که مشتری انجام می دهد صحبت کنید می توان این به آنها کمک می کند تا احساس آرامش، شادی بیشتر و کنترل بیشتری بر زندگی خود داشته باشند.

حوزه کنترل: گرافیکی که سه دایره همپوشانی را با برچسب ها نشان می دهد

تغییر واقعا ممکن است.

این تکنیک‌های آموزشی (در میان تکنیک‌های دیگری که آموزش می‌دهیم) می‌تواند به تغییر توجه مشتری از تهدیدها به راه‌حل‌ها کمک کند.

زیرا بیدار ماندن در طول شب با بازی Candy Crush به دلیل استرس کاری برای شما یک تهدید قریب الوقوع می فرستد، حالت هشدار قرمز، اما کاملاً شبیه تعقیب خرس نیست.

به عنوان یک مربی، شما این شانس را دارید که کمی آرامش، خونسردی و انرژی جمع آوری شده را وارد زندگی پر استرس مشتریان خود کنید.

این ممکن است به آنها کمک کند از جایی که “همه چیز بد است” به مکان “من واقعاً خوبم” حرکت کنند.

اگر مربی سلامت و تناسب اندام هستید…

یادگیری نحوه کمک به مشتریان برای مدیریت استرس، ایجاد انعطاف‌پذیری و بهبود خواب و بهبودی می‌تواند برای هر دوی شما بسیار متحول باشد.

این به مشتریان کمک می‌کند قفل را باز کنند و همه چیز را آسان‌تر می‌کند – چه بخواهند بهتر غذا بخورند، بیشتر حرکت کنند، وزن کم کنند یا به اندام خود بازگردند.

و برای مربیان: این به شما مهارتی نادر می دهد که شما را به عنوان یک تغییر دهنده برجسته متمایز می کند.

گواهینامه سطح ۱ کاملاً جدید PN برای خواب، مدیریت استرس و مربیگری بازیابی به شما نشان می دهد که چگونه.

من می خواهم بیشتر بدانم؟