در اسرع وقت با چربی های شکم و پهلو خداحافظی کنید


علل چربی شکم و تشکیل آن تغذیه نامناسب ، عدم تحرک و استرس است. بهبود تغذیه ، افزایش فعالیت ، کاهش استرس و دیگر تغییرات شیوه زندگی همه عواملی هستند که به از بین بردن چربی شکم کمک می کنند. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید سریعتر به نتایج برسید ، یا اگر هیچ یک از روشهای بالا بر شما تأثیر نگذاشته است ، ما روشهای م effectiveثر و غیر تهاجمی را به شما معرفی می کنیم.
Slim Fit و Derm-Up دستگاه هایی هستند که بدون نیاز به جراحی یا دارو ، چربی دور شکم و باسن را در مدت زمان کوتاه و کاملاً بدون تهاجم می سوزانند.

دو نوع چربی شکمی و پهلو وجود دارد:

چربی احشایی: نوعی چربی است که اندام های داخلی را می پوشاند.
چربی زیر جلدی: نوعی چربی است که در زیر پوست تجمع می یابد.

نتایج چربی احشایی بیشتر از چربی زیر جلدی است. افراد می توانند تغییرات زیادی در شیوه زندگی و رژیم غذایی خود ایجاد کنند تا به از بین بردن چربی شکم کمک کنند.

چرا چربی شکم خطرناک است؟

اضافه وزن یکی از مهمترین علل بیماریهای مختلف است. چربی اضافی در ناحیه شکم می تواند خطر بیماری های دیگر مانند بیماری های قلبی ، حمله قلبی ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا ، سکته مغزی ، دیابت نوع 2 ، آسم ، سرطان سینه ، سرطان روده ، بیماری آلزایمر و زوال عقل را افزایش دهد. ، آپنه خواب و سایر مشکلات تنفسی ، بیماری های کبدی ، پوکی استخوان

علت خونریزی شکمی و جانبی چیست؟

چربی شکمی که مهمترین علت چربی شکم و پهلو است ، توسط عوامل مختلفی ایجاد می شود.

1.مصرف زیاد الکل

مصرف بیش از حد الکل می تواند منجر به مشکلات و بیماری های مختلف جسمی از جمله بیماری کبد و التهاب شود.

تحقیقات دانشمندان در این زمینه نشان داده است که مصرف زیاد الکل باعث افزایش چربی شکم می شود و بنابراین کمر و شکم مردان را افزایش می دهد.

الکل سلول های مغز را تنظیم می کند که اشتها را تنظیم می کند ، باعث گرسنگی می شود و کالری بیشتری را تأمین می کند. علاوه بر این ، الکل حاوی مقدار زیادی کالری و قند اضافی است که باعث افزایش وزن شما می شود.

2. استرس

هورمون استروئیدی به نام کورتیزول به بدن در مدیریت و مقابله با استرس کمک می کند. هنگامی که فرد در معرض خطر یا تحت فشار است ، بدن هورمون کورتیزول را ترشح می کند که بر متابولیسم بدن تأثیر می گذارد.

اکثر مردم برای استراحت در شرایط استرس زا شروع به غذا خوردن می کنند و کورتیزول به ذخیره کالری اضافی در شکم و دیگر قسمت های بدن کمک می کند.

3. ژنتیک

برخی شواهد نشان می دهد که ژنتیک انسان در افزایش وزن نقش دارد. دانشمندان معتقدند که ژنتیک می تواند بر رفتار ، متابولیسم و ​​خطر بیماریهای مرتبط با چاقی تأثیر بگذارد. عوامل محیطی و رفتاری نیز در احتمال چاقی نقش دارند.

هنگامی که ژنتیک عامل چربی شکم و اضافه وزن است ، می توانید از روشهای غیرتهاجمی ، قطره و دستگاههای ملایم برای دستیابی به وزن متعادل استفاده کنید. این دو دستگاه بر اساس انرژی حرارتی فرکانس رادیویی ساخته شده اند و فرایند سوزاندن و برداشتن چربی های شکم و پهلو را به صورت کاملاً غیر تهاجمی انجام می دهند.

4. رژیم غذایی نامناسب

غذاهای شیرین مانند کیک و شیرینی ، نوشابه و آب میوه ها مانند آب میوه ها می توانند به کاهش وزن ، کاهش متابولیسم و ​​کاهش چربی سوزی کمک کنند.

کمبود پروتئین و رژیم های کربوهیدرات بالا نیز بر وزن تأثیر می گذارد. پروتئین به فرد کمک می کند تا مدت بیشتری احساس سیری کند و افرادی که پروتئین کمتری در رژیم غذایی خود دارند بیشتر غذا می خورند.

چربی های ترانس به ویژه باعث التهاب و در نهایت افزایش وزن می شوند. چربی های ترانس در بسیاری از غذاها از جمله فست فود ، کیک و بیسکویت یافت می شود.

انجمن قلب آمریکا به مردم توصیه می کند که به جای چربی های ترانس حاصل از غلات سالم ، چربی های اشباع نشده و چربی های اشباع نشده بیشتری مصرف کنند.

تاثیر پرخوری بر چربی شکم

5. کمبود خواب

بین افزایش وزن و بی خوابی ارتباط وجود دارد که باعث افزایش چربی شکم می شود. هم کم خوابی و هم کیفیت پایین خواب عوامل مهمی در افزایش چربی شکمی و پهلو هستند. کمبود خواب منجر به رفتار ضعیف هنگام غذا خوردن یا پرخوری احساسی می شود.

6. سیگار کشیدن

مطالعات نشان داده است که سیگار کشیدن به طور مستقیم چربی شکم را افزایش نمی دهد ، اما یکی از عوامل تشدید کننده است.

مطالعات نشان داده است که چربی شکمی در افراد سیگاری بیشتر از افراد غیر سیگاری شایع است.

7. برخی از شرایط پزشکی

برخی بیماریها یا شرایطی که شناسایی یا درمان نمی شوند ، مانند کم کاری تیروئید ، متابولیسم بدن را کاهش داده و سوزاندن کالری اضافی را دشوار می کند.

8. به اندازه کافی آب ننوشید

نوشیدن آب کافی برای حفظ سلامت جسمی مهم است. آب بهترین نوشیدنی است ، اما بسیاری از مردم به نوشیدنی های قندی ، چای و آب میوه علاقه مند هستند.

کالری و قند موجود در نوشیدنی های قندی به بدن اضافه شده و می تواند چربی شکم را افزایش دهد. مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد نوشیدنی های شیرین ، به ویژه در ناحیه شکم ، منجر به کاهش وزن می شود و نوشیدن آب به از بین بردن چربی شکم کمک می کند.

نکته مهم این است که کالری موجود در نوشیدنی ها جایگزین غذاهای جامد نشده و شما را اشباع نمی کند ، بنابراین می توانید به راحتی مقادیر زیادی نوشیدنی های شیرین و پرکالری مصرف کنید.

بنابراین ، به جای مصرف نوشیدنی های شیرین ، آب میوه ها و نوشیدنی های مختلف ، توصیه می شود آب ساده یا چای بدون قند بنوشید.

9 بی عملی

اگر کالری بیشتری نسبت به سوزاندن خود بسوزانید ، وزن خود را افزایش می دهید. بی تحرکی باعث از بین رفتن چربی اضافی و افزایش چربی شکم و پهلو در طول زمان می شود.

تاثیر بی تحرکی بر چربی شکم

10. از کربوهیدراتهای ساده استفاده کنید و از کربوهیدراتهای پیچیده استفاده نکنید

بهتر است کربوهیدراتهای پیچیده مانند سیب زمینی شیرین ، لوبیا ، جو و برنج قهوه ای را با مصرف این کربوهیدراتها مصرف کنید تا مصرف کربوهیدراتهای ظریف مانند نان سفید ، ماکارونی و برنج سفید کاهش یابد و در عوض چربی شکم را از بین ببرید.

بر خلاف کربوهیدراتهای تصفیه شده که باعث احساس گرسنگی می شوید ، کربوهیدراتهای پیچیده به شما کمک می کند تا مدت بیشتری سیر بمانید و کمتر غذا بخورید. کربوهیدراتهای پیچیده به دلیل داشتن فیبر زیاد ، سریعتر هضم می شوند. مطالعات نشان می دهد که انتخاب غذاهای پر فیبر می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

11.غذایی را که می خورید نادیده بگیرید

تمرکز بر غذا خوردن و توجه بیشتر به احساسات هنگام غذا خوردن به کاهش وزن بیشتر کمک می کند.

عاقلانه خوردن در واقع تمرینی است که به شما کمک می کند عادات غذایی خود را کنترل کرده و کالری کمتری دریافت کنید. به این ترتیب ، شما بیشتر به گرسنگی و سیری خود توجه می کنید ، سریع غذا نمی خورید و حواس خود را پرت می کنید و تاثیر غذا را بر ذهن و سلامت خود درک می کنید. خوردن عاقلانه به حفظ سلامت جسمی و روحی شما کمک می کند و راهی موثر برای کاهش وزن است.

12. عدم انتخاب آموزش مناسب

انتخاب یک ورزش م effectiveثر برای لذت بردن دشوار است. خوشبختانه ، پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد ، قدرت زیاد و بارهای سنگین عضلات و اسکلت اجتناب می کند.

انجام روزانه پیلاتس حتی می تواند به کاهش وزن و کاهش دور کمر کمک کند. شما می توانید تمرینات پیلاتس را با توجه به سطح تمرین خود انتخاب کنید و پیلاتس برای همه سنین مناسب است.

تغییر سبک زندگی برای کاهش چربی شکم

انتخاب عادات سالم نه تنها چربی ها را از بین می برد ، بلکه از ظهور مجدد آنها نیز جلوگیری می کند. پزشکان توصیه می کنند هفته ای نیم تا یک کیلوگرم وزن کم کنید تا به تدریج و پیوسته وزن خود را کاهش دهید.

تغییر رژیم غذایی و کنترل میزان غذایی که می خورید با ورزش و فعالیت های چربی سوزی مکمل برای از بین بردن چربی دور شکم و باسن همراه است.

غذاهای گیاهی و تنقلات مانند میوه ها ، سبزیجات برگ سبز و غلات کامل با کالری و چربی اضافی ، مواد مغذی ضروری بدن را تامین می کنند.

منابع پروتئینی خام ، غذاهایی مانند تخم مرغ ، ماهی و طیور سفید را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

لوبیا و حبوبات با سیر ماندن به میزان قابل توجهی کالری دریافتی روزانه شما را کاهش می دهند.

مصرف روزانه سدیم باید کمتر از 2300 میلی گرم باشد. کاهش مصرف سدیم نه تنها خطر ابتلا به فشار خون بالا را کاهش می دهد ، بلکه از تجمع مایع در زیر پوست و زوال چربی شکمی نیز جلوگیری می کند.

با رعایت این نکات ، می توانید علاوه بر تغییرات داخلی بدن ، تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنید.

برای جلوگیری از چربی شکم و پهلو باید چه کنیم؟

هرگز صبحانه را حذف نکنید. نخوردن صبحانه می تواند شما را در انتخاب غذاهای ناسالم در طول روز و حتی چاق شدن به مرور زمان مجبور کند. علاوه بر این ، خوردن صبحانه متابولیسم بدن را آغاز می کند و در نتیجه در طول روز کمتر غذا می خورید. شروع روز با یک صبحانه سالم سرشار از کربوهیدرات و پروتئین باعث می شود مدت بیشتری سیر بمانید.

برای ناهار غذاهای کم کالری انتخاب کنید. پروتئین و غلات انتخاب خوبی برای شام هستند. توصیه می کنیم ناهار را با سالاد سبزیجات یا میوه میل کنید. بهتر است مرغ و ماهی بیشتری بخورید.

ناهار ، آخرین وعده غذایی روز ، بسیار مهم است. متابولیسم بدن به تدریج در عصر کند می شود ، بنابراین خوردن یک وعده غذایی سبک برای شام مهمتر است.

میان وعده ها نیز بسیار مهم هستند. میان وعده ها به حفظ متابولیسم و ​​رفع گرسنگی کمک می کنند. میان وعده های سالم شامل میوه ها و سبزیجات کم کالری و مرطوب کننده است.

چگونه چربی شکم را از بین ببریم؟

گاهی از جراحی پلاستیک برای کاهش چربی در نواحی خاصی از بدن استفاده می شود. یکی از این عملیات لیپوساکشن نام دارد.

در روش لیپوساکشن ، جراح ماده مورد نظر مانند ران را برای مایع سازی سلول های چربی تزریق می کند. سلولهای چربی با مکش خلاء از بدن خارج می شوند.

تزریق چربی یک راه حل برای کل بدن نیست. این روش فقط قسمتهای خاصی را درمان می کند ، علاوه بر این امکان عود سلولهای چربی بدون تغییر در شیوه زندگی وجود دارد. این روش فقط برای افرادی که وزن کمی دارند یا دارای وزن متوسط ​​هستند توصیه می شود.

فرآیندهای دیگری برای کاهش وزن در بزرگسالان وجود دارد. مانند جراحی بای پس معده یا تنظیم بانداژ معده ، برای افرادی که اضافه وزن دارند و چربی در شکم و پهلوها جمع شده اند مناسب است. اگر چاق هستید و چربی زیادی در ناحیه شکم و باسن خود دارید ، چنین روش هایی م thanثرتر از لیپوساکشن خواهد بود.

اما همه این فرایندها عوارض جانبی زیادی دارند. تصمیم برای انجام جراحی پلاستیک برای کاهش سایز شکم و باسن یک امر بسیار شخصی است ، اما قبل از هرگونه تصمیمی ، توصیه می شود روش های مختلف را بدانید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

عوارض لیپوساکشن برای از بین بردن چربی شکم و پهلو شامل موارد زیر است:

خطرات بیهوشی

پوسیده

تغییرات در حساسیت پوست که ممکن است همچنان ادامه داشته باشد

آسیب به ساختارهای عمیق پوست مانند اعصاب ، عروق خونی ، ماهیچه ها ، ریه ها و اندام های داخلی شکم

ترومبوز ورید عمقی ، پیامدهای قلبی و ریوی

تجمع مایعات

عفونت

عملیات باید دوباره بررسی شود

التهاب مداوم

بهبود زخم آهسته

نرم شدن پوست و بدتر شدن سلولیت

· التهاب

خطوط نامنظم یا نامتقارن

تغییر رنگ نامنظم

البته ، همه این عوارض و خطرات احتمالی قبل از انجام هرگونه روش مورد بحث قرار می گیرد.

چربی شکم و پهلو را با دستگاه های مداری بردارید
Slim Fit و Derm Up

دستگاه های DermUp و SlimFit SlimFit هر دو دستگاه لاغری م effectiveثری هستند که کاملاً بدون تهاجم و کارآمد کار می کنند و اساس دستگاه های فرکانس رادیویی گرمایش است. با استفاده از این دو دستگاه ، هیچ خطری در اتاق عمل ، بیهوشی و برداشتن چربی شکمی وجود ندارد.

روی نماد کنار صفحه محصول Derm Up کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید