رژیم غذایی جنیفر آنیستون: مزایا ، معایب ، روال تناسب اندام


جنیفر آنیستون علاوه بر ریزگردهای بازیگر ، به دلیل ظاهر جوان و هیکل مناسبش معروف است.

او اغلب در برنامه تغذیه و تناسب اندام خود گنجانده شده است ، که در طی سالها در مصاحبه های زیادی کشف کرده است.

این مقاله جنبه های کلیدی رژیم غذایی و برنامه تناسب اندام جنیفر آنیستون و همچنین برخی از جوانب مثبت و منفی آن را بررسی می کند.

اگرچه او ادعا می کند که رژیم های عجیب و غریب زیادی را در گذشته امتحان کرده است ، آنیستون خاطرنشان می کند که او در حال حاضر رژیم متعادل تر و ورزش را ترجیح می دهد.

محصولات غذایی

آنیستون از رویکردی بدون رژیم حمایت می کند و هیچ قانون سختگیرانه ای در مورد اینکه چه غذاهایی ممکن است بخورد یا ندهد ، ندارد. در عوض ، هدف رژیم غذایی او بهبود سلامت جسمی و روانی است تا به او در بهترین حالت کمک کند.

معمولاً رژیم غذایی او شامل غذاهای سالم مغذی مانند میوه ها ، سبزیجات ، تعادل خوب پروتئین ، کربوهیدرات و چربی های سالم قلب است.

اگرچه هیچ غذایی به شدت محدود نمی شود ، او غذاهای فرآوری شده و افزودن شکر از غذاهایی مانند آب نبات ، شیرینی و دسر را محدود می کند.

گرسنگی متوقف شد

طبق برخی مصاحبه ها ، آنیستون به طور منظم روزه داری دوره ای 16/8 را تمرین می کند.

این نوع روزه داری دوره ای شامل محدود کردن مصرف غذا به یک پنجره 8 ساعته در روز و ترک غذا برای 16 ساعت باقی مانده است.

این معمولاً به این معنی است که او بعد از شام خوردن را متوقف می کند و صبحانه را تا ساعت 10 صبح روز بعد به تاخیر می اندازد.

خلاصه

رژیم غذایی جنیفر آنیستون عمدتاً شامل مواد غذایی سالم با تعادل پروتئین ، کربوهیدرات و چربی های مفید برای قلب است. او همچنین 16/8 روزه داری دوره ای را تمرین می کند.

اگرچه آنیستون هیچ غذایی را به طور کامل از رژیم غذایی حذف نمی کند ، او اولویت را می دهد و گروه های غذایی خاصی را محدود می کند.

ظروف برای خوردن

رژیم غذایی آنیستون معمولاً بر مواد غنی از مواد مغذی از جمله میوه ها ، سبزیجات ، پروتئین و چربی های سالم برای قلب متمرکز است.

در اینجا برخی از غذاهایی که او می خورد ، آورده شده است:

  • میوه ها: انواع توت ها ، سیب ، موز ، هلو ، آلو ، کیوی
  • سبزیجات: اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، کرفس ، گوجه فرنگی ، قارچ ، سیب زمینی شیرین
  • پروتئین: منابع پروتئینی بدون چربی مانند مرغ ، بوقلمون ، تخم مرغ ، گوشت گاو یا گوشت خوک با محتوای کم چربی
  • غلات کامل: کینوا ، کوسکوس ، جو دوسر ، برنج قهوه ای ، ماکارونی کامل
  • آجیل: بادام ، گردو ، بادام هندی ، پسته ، آجیل ماکادمیا
  • دانه: تخمه کدو ، تخم کتان ، دانه چیا ، تخمه آفتابگردان
  • محصولات لبنی: ماست ، شیر بدون چربی ، پنیر
  • چربی های سالم: روغن زیتون ، روغن نارگیل ، روغن آووکادو ، آووکادو
  • نوشیدنی ها: آب ، قهوه ، چای ، آب کرفس

غذاهایی که باید از آنها اجتناب کرد

اگرچه آنیستون هیچ گروه غذایی را از رژیم غذایی حذف نمی کند ، اما به طور کلی از غذاهای فرآوری شده اجتناب می کند و مصرف قند را محدود می کند.

در اینجا برخی از غذاهایی که او محدود می کند آورده شده است:

  • غذاهای فراوری شده: غذاهای یخ زده ، سیب زمینی سرخ کرده ، چیپس ، پاستیل ، محصولات فست فود ، غذاهای سرخ شده
  • شیرینی: محصولات نانوایی ، کلوچه ، کیک ، آب نبات ، بستنی
  • نوشیدنی ها: نوشابه ، آب میوه ، چای شیرین ، نوشیدنی های ورزشی ، نوشیدنی های انرژی زا
  • قند اضافه شده: شکر رومیزی ، شکر قهوه ای ، شربت افرا ، عسل ، شیرین کننده های مصنوعی

خلاصه

جنیفر آنیستون بیشتر غذاهای مغذی و فرآوری نشده از جمله میوه ها ، سبزیجات ، پروتئین و غلات کامل می خورد. او معمولاً مصرف غذاهای فرآوری شده و مواد حاوی قند بالا را محدود می کند.

آنیستون 5 روز در هفته تمرین می کند.

او اغلب برنامه معمول خود را برای افزایش رشد عضلات و افزایش نتایج تغییر می دهد. او فعالیتهای زیر را دوست دارد:

  • یوگا
  • بوکس
  • حال چرخش
  • دویدن
  • دوچرخه سواري
  • آموزش ایروبیک رقص
  • آموزش قدرت

او اغلب با مربی شخصی تمرین می کند که به او اطمینان می دهد که در مسیر خود قرار دارد و آموزش م effectiveثر ارائه می دهد.

خلاصه

روال تمرینی جنیفر آنیستون شامل تمرینات قدرتی ، یوگا و چندین نوع تمرینات قلبی است.

رژیم غذایی آنیستون می تواند تعدادی از مزایای سلامتی را داشته باشد.

باعث کاهش وزن می شود

رژیم غذایی بر غذاهای غنی از مواد مغذی تمرکز می کند و مواد فرآوری شده را که اغلب دارای قند و کالری زیادی هستند ، محدود می کند ، که می تواند به افزایش وزن کمک کند.

این می تواند برای کاهش وزن مفید باشد. مطالعات نشان می دهد که مصرف منظم غذاهای فرآوری شده با اضافه وزن یا چاقی ارتباط دارد.1، 2)

به طور مشابه ، مصرف بیشتر غذاها و نوشیدنی های سرشار از قند ممکن است با افزایش وزن (3، 4، 5)

علاوه بر این ، رژیم غذایی باعث دریافت پروتئین بالا می شود. پروتئین می تواند به تنظیم اشتها ، حفظ سیری و کاهش وزن کمک کند (6)

آنیستون همچنین روزه داری دوره ای را تمرین می کند ، که ثابت شده است باعث کاهش وزن می شود. به عنوان مثال ، مرور 27 مطالعه نشان داد که روزه داری دوره ای به اندازه کنترل کالری در کاهش وزن م (ثر است (7)

قند خون را بهبود می بخشد

چندین جزء از رژیم غذایی آنیستون می توانند به کنترل بهتر قند خون کمک کنند.

به عنوان مثال ، مطالعات نشان می دهد که روزه داری متناوب می تواند سطح قند خون کوتاه مدت را در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 به ویژه در 3-6 ماه اول بهبود بخشد.8)

رژیم آنیستون همچنین غذاها و نوشیدنی های حاوی قند بالا را محدود می کند. قند اضافه شده ممکن است با قند خون بالا و خطر ابتلا به دیابت نوع 2 بیشتر مرتبط باشد (9، 10)

غذاهای غنی از فیبر و پروتئین نیز توصیه می شود. هر دوی این محصولات می توانند سطح قند خون سالم را پشتیبانی کنند (11، 12)

در برابر بیماری ها محافظت می کند

شکی نیست که آنچه روی بشقاب می گذارید می تواند نقش مهمی در پیشرفت بیماری داشته باشد.

رژیم آنیستون تأکید ویژه ای بر غذاهای غنی از مواد مغذی مانند میوه ها و سبزیجات دارد. آنها می توانند از بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی ، دیابت و سرطان محافظت کنند (13، 14)

همچنین غذاهای فرآوری شده را که اغلب فاقد مواد مغذی ضروری هستند در عین افزودن مقدار زیادی شکر و ترکیبات نامطلوب محدود می کند.

مطالعات همچنین نشان می دهد که خوردن غذاهای فرآوری شده بیشتر می تواند با افزایش خطر بیماری های قلبی ، سرطان ، افسردگی ، دیابت ، سندرم روده تحریک پذیر (IBS) و چاقی مرتبط باشد.15، 16)

خلاصه

برخی از بخشهای رژیم غذایی جنیفر آنیستون می تواند از کاهش وزن ، بهبود قند خون و محافظت در برابر بیماری ها حمایت کند.

آنیستون در مصاحبه های متعددی جزئیات رژیم غذایی و ورزش خود را ارائه کرده است و این طرح هیچگونه محدودیت و قوانین رسمی ندارد. بنابراین ، ممکن است برای کسانی که رژیم های ساختار یافته تری با دستورالعمل های دقیق ترجیح می دهند مناسب نباشد.

این برنامه همچنین می تواند کمی زمان بر باشد زیرا مصرف راحت غذا را محدود می کند و حداقل 5 روز در هفته ورزش می کند.

اگر تصمیم دارید با یک مربی شخصی مانند آنیستون کار کنید ، ممکن است گران هم باشد.

علاوه بر این ، روزه داری متناوب ممکن است برای همه مناسب نباشد ، از جمله زنان باردار ، افرادی که مشکلات بهداشتی خاصی دارند و افرادی که دارای اختلالات خوردن هستند.

روزه داری قطع شده همچنین می تواند تعدادی از عوارض جانبی کوتاه مدت از جمله خستگی ، تحریک پذیری ، افزایش گرسنگی و مشکل تمرکز را ایجاد کند (17)

خلاصه

رژیم غذایی و تمرینات جنیفر آنیستون می تواند گران و زمان بر باشد و ممکن است برای کسانی که برنامه های ساختار یافته تری را ترجیح می دهند مناسب نباشد. علاوه بر این ، روزه داری دوره ای می تواند عوارض جانبی ایجاد کند و برای همه توصیه نمی شود.

رژیم غذایی آنیستون بر مواد غنی از مواد مغذی تأکید می کند و حاوی ترکیب خوبی از پروتئین ، چربی و کربوهیدرات است. همچنین بسیار محدود کننده نیست و هیچ گونه غذای خاص یا گروهی از غذاها را حذف نمی کند ، بنابراین امکان وابستگی طولانی مدت را فراهم می کند.

علاوه بر این ، می تواند با تعدادی از مزایای بالقوه سلامتی همراه باشد و ورزش منظم را تشویق کند.

اگرچه ممکن است برخی از اجزا مانند روزه داری دوره ای برای همه مناسب نباشد ، اما برخی از اصول کلیدی برنامه در برنامه روزانه شما می تواند راهی ساده و م toثر برای بهبود سلامت شما باشد.

خلاصه

رژیم غذایی جنیفر آنیستون باعث تقویت مواد مغذی و فعالیت بدنی منظم می شود. علاوه بر این ، بسیار محدود کننده نیست و می تواند چندین مزایای سلامتی را ارائه دهد. با این حال ، روزه گاه به گاه ممکن است برای همه مناسب نباشد.

رژیم آنیستون بر غذاهای سالم مغذی تأکید می کند و غذاهای فرآوری شده یا دارای قند بالا را محدود می کند.

او همچنین به طور منظم ورزش می کند و فعالیت های مختلف را در برنامه روزانه خود قرار می دهد.

رژیم غذایی او علاوه بر کمک به ظاهر و احساس بهتر ، می تواند چندین فایده برای سلامتی از جمله افزایش کاهش وزن ، کنترل بهتر قند خون و محافظت در برابر بیماری های مزمن داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید