رژیم غذایی جنیفر لوپز: مزایا ، معایب و موارد دیگر


بسیاری از هنرمندان برای حفظ سلامتی به رژیم غذایی خاص و فعالیت بدنی سوگند یاد می کنند.

در حالی که برخی ممکن است برای دستیابی به ترکیب بدن مورد نظر و رسیدن به اهداف سلامتی و تناسب اندام خود تلاش کنند ، برخی دیگر بر خوردن غذای با کیفیت بالا و ورزش منظم تمرکز می کنند.

این امر در مورد جنیفر لوپز صادق است ، رژیم غذایی او بر حفظ غذاهای سالم و آبرسانی و حفظ غذاهای فرآوری شده تمرکز دارد.

این مقاله به بررسی رژیم غذایی J.Lo ، از جمله مزایا و معایب احتمالی آن می پردازد.

رژیم غذایی جنیفر لوپز با توجه به سبک زندگی پرهیاهو و عملکردهای بدنی شدید ، به او کمک می کند تا سالم و قوی بماند.

رژیم غذایی او غذاهای سالم و غنی از مواد مغذی را ترجیح می دهد ، گزینه های تازه و ارگانیک را ترجیح می دهد و محصولات فرآوری شده و تصفیه شده را محدود می کند. سبزیجات برگ دار ، پروتئین بدون چربی و کربوهیدراتهای پیچیده برخی از انتخابهای غذایی هنرمند هستند.

هیدراتاسیون مناسب نیز نقش اساسی در رژیم غذایی او دارد ، اما الکل و کافئین محدود هستند.

مدل رژیم غذایی J.Lo علاوه بر کمک به او در داشتن یک شیوه زندگی سالم ، برای تکمیل و تقویت برنامه تناسب اندام شدید او طراحی شده است.

خلاصه

رژیم غذایی جنیفر لوپز بر غذاهای مغذی ، تازه و ارگانیک و همچنین هیدراتاسیون مناسب تمرکز دارد. او همچنین از غذاهای فرآوری شده و تصفیه شده ، کافئین و الکل اجتناب می کند.

رژیم غذایی جنیفر لوپز یک رژیم غذایی مارک دار با مجموعه ای از دستورالعمل های خاص نیست. بلکه به سادگی نیازها و اهداف او را برآورده می کند.

بنابراین ، حداقل یا حداکثر تعداد کالری در روز برای خوردن و همچنین نسبت دقیق درشت مغذی ها – یعنی مقدار کربوهیدرات ، پروتئین و چربی در روز وجود ندارد.

با این حال ، به دنبال الگوی غذایی “تمیز” ، به نظر می رسد که لو در زندگی روزمره خود از قوانین یا عادات زیر پیروی می کند:

  • تأکید بر پروتئین همانطور که گزارش شد ، هنرمند در هر وعده غذایی پروتئین را برای افزایش سیری در نظر می گیرد.
  • تنقلات، خوراک مختصر میان وعده. میان وعده های جنیفر لوپز شامل میوه ، آجیل و سبزیجات است.
  • بر هیدراتاسیون تمرکز کنید. ادعا می شود که جی لو حداقل هفت لیوان آب در روز می نوشد.

علاوه بر این ، هنرمند به خود اجازه می دهد از یک روز تقلب در هفته لذت ببرد.

خلاصه

رژیم جنیفر لوپز یک رژیم غذایی مارک دار با موارد خاصی نیست که نمی توان و نباید انجام داد. در عوض ، هنرمند دستورالعمل های خاصی را دنبال می کند که شامل تأکید بر پروتئین ، میان وعده های سالم بین وعده های غذایی و هیدراتاسیون مناسب است.

جنیفر لوپز گروه های غذایی را از رژیم غذایی حذف نمی کند ، اگرچه مصرف برخی محصولات را کاهش می دهد.

به طور خاص ، رژیم غذایی او بر غذاهای تازه و ارگانیک متمرکز است و غذاهای فرآوری شده را به حداقل می رساند.

ظروف برای خوردن

در اینجا لیستی از غذاهایی است که معمولاً جی لو می خورد:

  • پروتئین: بیشتر منابع پروتئین بدون چربی مانند سفیده تخم مرغ ، بوقلمون سفید ، سینه مرغ ، گوشت خوک و گوشت گاو
  • ماهی: بیشتر ماهی های غنی از اسیدهای چرب امگا 3 مانند ماهی آزاد و ماهی قرمز هستند
  • سبزیجات: سبزیجات برگ دار مانند کلم و اسفناج و سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی و گل کلم
  • کربوهیدرات های پیچیده: سیب زمینی شیرین ، برنج قهوه ای ، کینوا ، مربا ، بلغور جو دوسر و نان برنج
  • دانه و آجیل: یک مشت آجیل در روز (انواع آن مشخص نشده است)
  • محصولات لبنی: ماست یونانی
  • میوه ها: بیشتر انواع توت ها مانند توت فرنگی ، زغال اخته و تمشک
  • چربی های سالم: روغن زیتون تصفیه نشده
  • نوشیدنی ها: آب و قهوه نامنظم بدون کافئین

غذاهایی که باید از آنها اجتناب کرد

در اینجا لیستی از مواردی است که معمولاً جی لو از آنها اجتناب می کند:

  • غذاهای فراوری شده: از جمله گوشت های فرآوری شده مانند سوسیس یا کالباس ، فست فود ، چیپس ، غلات صبحانه و تنقلات
  • برخی سبزیجات: بیشتر هویج و ذرت شیرین ، که مقدار بیشتری از قندهای طبیعی دارند
  • غذاهای حاوی گلوتن: نان ، ماکارونی و سایر غذاهای غنی از گلوتن (اگرچه این روش اصلی رژیم غذایی نیست ، به نظر می رسد که جی لو از این غذاها اجتناب می کند.)
  • برخی نوشیدنی ها: نوشیدنی های کافئین دار و الکل

اگرچه شیرینی ها و قندها در لیست غذاهایی که باید از آنها اجتناب کنید وجود ندارند ، اما به طور منظم در رژیم غذایی جنیفر لوپز قرار نمی گیرند. او به جای تکیه بر شیرینی ، به محصولات بدون قند تکیه می کند.

با این حال ، از آنجا که رژیم غذایی 100 restrict محدود کننده نیست ، او گاهی از بیسکویت یا بستنی متوسط ​​استفاده می کند.

خلاصه

سوخت J.Lo با مواد غذایی ارگانیک و سالم تولید می شود ، در حالی که غذای فرآوری شده را محدود می کند. با این حال ، رژیم غذایی او 100٪ محدود کننده نیست و امکان رفتارهای نامنظم را می دهد.

رژیم غذایی جنیفر لوپز می تواند مزایای سلامتی را به همراه داشته باشد.

می تواند به کاهش وزن کمک کند

اگرچه رژیم غذایی برای کاهش وزن در نظر گرفته نشده است ، اما پیروی از رژیم غذایی جنیفر لوپز می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. این عمدتا به این دلیل است که بر مصرف پروتئین تأکید می کند در حالی که غذاهای فرآوری شده و تصفیه شده را محدود می کند.

رژیم غذایی با پروتئین بالا به کاهش اشتها و چربی بدن کمک می کند و می تواند متابولیسم شما را تسریع کند (1، 2، 3)

به عنوان مثال ، یک مطالعه روی 25 مرد رژیم غذایی سرشار از پروتئین و مقدار طبیعی پروتئین را مقایسه کرد و به ترتیب 50 و 14 درصد از انرژی پروتئینی روزانه آنها را به میزان کامل و هورمون های تنظیم کننده اشتها تأمین کرد.

محققان دریافتند رژیم غذایی با پروتئین بالا در مقایسه با رژیم پروتئینی معمولی ، هورمونهای تنظیم کننده اشتها را تا 116 and و احساس سیری را تا 19 increased افزایش می دهد.4)

از سوی دیگر ، مقادیر زیادی غذاهای فرآوری شده و فوق فرآوری شده با افزایش خطر چاقی همراه است (5)

غذاهای فرآوری شده به عنوان غذاهایی با قند ، نمک و روغن اضافه شده به غذاهای حداقل فرآوری شده تعریف می شوند. غذاهای فوق فرآوری شده محصولات صنعتی چند جزء شامل وعده های غذایی منجمد بسته بندی شده و از قبل آماده شده هستند (5)

یک مطالعه روی 15977 بزرگسال ، افزایش مصرف غذاهای فوق فرآوری شده را با اضافه وزن ، به ویژه در زنان مرتبط دانست.6)

می توان خطر بیماری های مزمن را کاهش داد

رژیم غذایی جنیفر لوپز ممکن است نشانگرهای التهابی مرتبط با بیماریهای مزمن غیرواگیر (NCDs) مانند سرطان ، دیابت نوع 2 و بیماریهای قلبی را کاهش دهد.7)

مطالعات نشان می دهد رژیم های غذایی که سبزیجات ، به ویژه سبزیجات برگ دار ، غلات کامل ، میوه ، ماهی و روغن زیتون را ترجیح می دهند و از غذاهای فوق فرآوری شده اجتناب می کنند ، به کاهش التهاب مرتبط با افزایش خطر NCD کمک می کند (7، 8)

در مقابل ، مصرف زیاد غذاهای فوق فرآوری شده می تواند خطر ابتلا به فشار خون بالا ، چاقی و سرطان را افزایش دهد (9، 10، 11)

خلاصه

در حالی که هدف تغذیه کمک به هنرمند برای حفظ یک سبک زندگی سخت است ، می تواند باعث کاهش وزن و کاهش خطر برخی بیماری های مزمن شود.

در حالی که پیروی از رژیم غذایی جنیفر لوپز می تواند فوایدی برای سلامتی داشته باشد ، معایبی نیز دارد.

اول ، از آنجا که رژیم غذایی در درجه اول بر اساس غذاهای ارگانیک است ، اگر بودجه داشته باشید ، می تواند گران باشد و دشوار است.

دوم ، حذف غذاهای فرآوری شده می تواند برای کسانی که این محصولات را برای راحتی یا طعم خود ترجیح می دهند ، یک چالش باشد.

ثالثاً ، اگرچه بسیاری از غذاهای فرآوری شده از نظر تغذیه ای ضعیف هستند ، اما محصولات فراوری شده با کیفیت تغذیه ای بالا نیز وجود دارد. این رژیم هر دو گزینه را حذف می کند.

سرانجام ، اگرچه رژیم غذایی غذاهای فرآوری شده را محدود می کند ، اما همچنان شیرین کننده های مصنوعی و غذاهای بدون قند را مجاز می داند ، حتی اگر بسیار فرآوری شده باشند. این می تواند تعیین کننده مجاز بودن محصولات مجاز و غیرمجاز باشد.

خلاصه

رژیم غذایی جنیفر لوپز می تواند برای برخی افراد بسیار گران ، غیرعملی یا گیج کننده باشد.

جنیفر لوپز نه تنها از یک رژیم غذایی “تمیز” پیروی می کند ، بلکه به عنوان بخشی از یک شیوه زندگی سالم به طور مرتب تمرین می کند و رژیم غذایی او برای ارتقاء تمرینات او طراحی شده است.

J.Lo یک برنامه تناسب اندام متنوع را دنبال می کند که شامل تمرینات تناوبی با شدت بالا (HIIT) ، جلسات رقص با کاردیو ، وزنه برداری ، کیک بوکسینگ و تمرینات دور پا می باشد.

این هنرمند معمولاً حدود یک ساعت ، چهار یا پنج بار در هفته تمرین می کند. این مطابق با دستورالعمل های فعالیت بدنی آمریکا برای ایروبیک و وزنه برداری است (12)

خلاصه

جنیفر لوپز رژیم خود را با ترکیبی از تمرینات ایروبیک و وزنه برداری تکمیل می کند.

رژیم غذایی جنیفر لوپز متعادل است و باعث افزایش مصرف غذاهای مغذی و مفید می شود.

این شامل غذاهای همه گروه های غذایی می شود و غذاهای فرآوری شده را که اغلب دارای قند ، سدیم و چربی هستند ، محدود می کند.

علاوه بر این ، رژیم 100 restrict محدود کننده نیست ، زیرا اجازه می دهد یک روز در هفته تقلب کنید و غذاهای نامنظم را رعایت کنید ، که احتمالاً در دراز مدت آن را پایدارتر می کند.

و از آنجا که رژیم غذایی لو با دستورالعمل های رژیم غذایی سال 2015 برای رژیم غذایی مطابقت دارد ، ممکن است با بهبود کیفیت تغذیه ، مصرف بیشتر مواد مغذی درشت و ریز مغذی و کاهش خطر چاقی و بیماریهای مزمن همراه باشد.13، 14)

بنابراین ، استفاده از رژیم غذایی جنیفر لوپز می تواند به عنوان یک رژیم پیشگیرانه مفید باشد.

خلاصه

رژیم غذایی جنیفر لوپز الگوی تغذیه سالم را ترویج می کند که می تواند در دراز مدت پایدار باشد.

رژیم غذایی جنیفر لوپز بر غذاهای غنی از مواد مغذی و حداقل مصرف غذاهای فرآوری شده متمرکز است.

این یک الگوی تغذیه سالم مرتبط با کیفیت تغذیه بالاتر و خطر کمتر بیماری های خاص را ترویج می کند.

این در دراز مدت پایدار است و همچنین می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند ، به ویژه هنگامی که با یک برنامه تناسب اندام متفاوت همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید