غذای بد که برای کاهش وزن مفید است


برنج
برنج

سیب زمینی

سیب زمینی
سیب زمینی

نمره سیب زمینی در بالای شاخص اشباع قرار دارد. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته باعث می شود مدت بیشتری احساس سیری کنید. اما انتخاب خوشمزه دیگر این است که با یک تزیین سالم مانند کلم بروکلی برشته بپزید. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، بیشتر از موز حاوی پتاسیم است و منابع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات روی افرادی که رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین دارند (غذاهایی که قند خون را به مدت طولانی تری افزایش می دهند) مصرف می کنند ، نشان می دهد که مقادیر متوسط ​​پاستا مضر نیست. در حقیقت ، شرکت کنندگان هنوز توانستند با خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. بیشتر ماکارونی غلات کامل بخورید. هرچه بیشتر ماکارونی را استنشاق کنید ، قند خون شما افزایش می یابد.

مغز

مغز
مغز

آجیل ها می توانند چربی و کالری بالایی داشته باشند ، اما برای کاهش وزن لازم نیست آنها را رها کنید. در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد زنانی که دو یا چند بار در هفته قسمتی از آجیل می خورند ، حدود 25 درصد کمتر چاق هستند و وزن کمتری نسبت به افرادی که از آجیل اجتناب می کنند ، دارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که گنجاندن محصولات لبنی کم چرب و پر کلسیم در رژیم کم چرب در واقع می تواند به کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه در روز از کاهش وزن جلوگیری نمی کند. در حقیقت ، محققان معتقدند که کافئین موجود در قهوه می تواند گرسنگی کمتری ایجاد کرده و کالری بیشتری بسوزاند. با این حال ، افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند مزایای قهوه را کاهش دهد. حتی می توانید با گذشت زمان وزن خود را افزایش دهید.

برنج

برنج
برنج

رژیم غذایی غنی از غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، در واقع می تواند به حفظ وزن سالم کمک کند. علاوه بر فیبر ، که باعث احساس سیری می شود ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت می کنید. و اگرچه برنج سفید این فواید را ندارد ، اما با مصرف مقدار معقول و محدود ، همچنان می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن از آنها لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم این است که شکلات داغ و کم بخورید. شکلات تلخ مملو از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که به انسولین در بدن کمک می کند در حالی که احساس گرسنگی را کنترل می کند. این باعث می شود که یک دسر ایده آل برای کنار گذاشتن غذاهای سالم باشد.

ذرت ذرت

ذرت ذرت
ذرت ذرت

ذرت بو داده ذرت منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی شما را برطرف می کند ، بنابراین اگر از روغن و نمک کمتری تهیه شود ، کمتر غذا می خورید.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

برای کاهش وزن شیر کامل بنوشید؟ این ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان معتقدند ممکن است اینطور باشد. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر کامل اغلب باعث افزایش وزن نمی شود و حتی ممکن است وزن خود را کاهش دهد. اگرچه آنها هنوز نمی دانند مکانیسم چیست ، اما ممکن است به این دلیل باشد که مقدار زیادی شیر به سرعت پر می شود و اجازه نمی دهد. از پرخوری در جاهای دیگر

دیدگاهتان را بنویسید