غذای چربی سوز !! – مرکز تغذیه و تناسب اندام Armoni


در واقع هیچ غذای چربی سوز یا داروی چربی سوز وجود ندارد. اصطلاح “غذای چربی سوز” برای غذاهایی استفاده می شود که چربی را کاهش می دهند ، متابولیسم را تحریک می کنند ، اشتها را کاهش می دهند یا مصرف کلی غذا را کاهش می دهند. بسیاری از غذاها متابولیسم را افزایش می دهند. با این حال ، برخی از غذاها ، مانند فلفل قرمز ، ممکن است تأثیر بیشتری بر متابولیسم نسبت به سایر مواد داشته باشند. با خوردن این غذاها در کنار رژیم غذایی عادی خود می توانید وزن خود را کاهش دهید.

برخی از غذاها ، مانند آجیل ، می توانند گرسنگی را برای مدت بیشتری به تاخیر بیاندازند. مصرف این غذاها می تواند به کنترل اشتها ، کاهش مصرف کلی غذا و کاهش وزن کمک کند.

چه غذاهایی کمک می کنند و به اصطلاح چربی سوز هستند؟

آجیل: آجیل سرشار از پروتئین و چربی خوب است که هر دو برای کاهش گرسنگی طولانی مدت مفید هستند. و اینکه مردم می توانند آجیل را بدون افزایش وزن در رژیم غذایی سالم قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید