نوشیدن الکل ایمن برای دیابت


یکی از رایج ترین سوالاتی که در مورد زندگی با دیابت مطرح می شود ، مشروب نوشیدن الکل و راه ایمن انجام این کار است.

سوالات خاص شامل این است که آیا برخی از نوشیدنی ها برای شمارش کربوهیدرات در الکل “قند خون را دوست دارند” و تأثیر سطح قند خون در ساعات بعد. نوع الکل مصرفی – شراب ، آبجو ، نوشیدنی های مخلوط یا مشروب سخت – مطمئناً در پاسخ ها نقش دارد.

جای تعجب نیست ، به نظر می رسد کنجکاوی در تعطیلات زمستانی ، حوالی سنت پاتریک در ماه مارس و ماه آگاهی از مشروبات الکلی در آوریل هر سال برانگیخته می شود. و با افزایش همه گیر جهانی فروش الکل ، به نظر می رسد بسیاری از افراد مبتلا به “مشروب و دیابت” بسیار بیشتر از قبل در ذهن خود دارند.

استدلال جهانی این است که از هر نظر شایسته شرکت کنندگان است. در اینجا “اجتناب از منابع” را برای خوانندگان DiabetesMine گردآوری کردم.

یکی از راههای مفید برای شروع کمک با وکیل دیابت بنت دانلاپ است که با دیابت نوع 2 زندگی می کند و دارای دو فرزند مبتلا به دیابت نوع 1 (T1D) است. وب سایت The Drinking With Diabetes یک مرکز پر از اطلاعات مفید و داستان هایی از D-Community در مورد تجربیات شخصی با الکل است.

این راهنمای آنلاین دقیقاً “چگونه” برای نوشیدن ایمن با دیابت نیست ، بلکه داستانهای واقعی از افراد دیابتی (PWDs) را ارائه می دهد که با چالش های مختلف روبرو هستند و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا مکالمات خود را در مورد عادات مشروب نوشیدن آغاز کنند. خواه او تصمیم بگیرد که ننوشد ، مصرف خود را متوقف کند یا از آنچه دیگران می گویند “باید باشد” استفاده می کند ، صدای جامعه باز و صادق است.

دکتر. ارمیا پتوس

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه “چگونگی” ، DiabetesMine به دکتر جرمی پتوس ، متخصص غدد درون ریز در دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو مراجعه می کند ، که همچنین از 15 سالگی با T1D زندگی می کند. او مرتباً در مورد دیابت و مشروب صحبت می کند. افراد مجازی و سرگرم در سراسر کشور.

وظیفه: بله ، PWD ها می توانند مشروبات الکلی را با خیال راحت بنوشند ، مادامی که در نظر داشته باشند و این کار را در حد اعتدال انجام دهند.

پتوس به متخصصانی اشاره می کند که می گویند زنان بیش از یک نوشیدنی در روز نمی نوشند و مردان بیش از دو نوشیدنی در روز مصرف نمی کنند. برای تمیز کردن ، نوشیدنی این است: 12 اونس آبجو ، 5 لیوان شراب یا 1 اونس روح مقطر.

او همچنین نکات خود را در مورد نوشیدن سالم ، بر اساس تجربیات شخصی (به دلیل عدم وجود اطلاعات بالینی در مورد مصرف الکل و T1D) ، به اشتراک گذاشت.

  • همیشه قبل از نوشیدن چیزی بخورید.
  • از نوشیدنی های شیرین مخلوط خودداری کنید.
  • مصرف الکل ، اما نصف کربوهیدرات مورد نیاز شما نیست.
  • سطح قند خون را اغلب (قبل از نوشیدن ، نوشیدن قبل از خواب) بررسی کنید.
  • اگر پمپ انسولین ندارید ، همیشه انسولین پایه خود را مصرف کنید (شاید حتی قبل از بیرون آمدن).
  • یک شب بمانید یا دوز Lantus Basal / Levemir خود را تا 20 درصد یا بیشتر کاهش دهید.
  • روز بعد از Bolos کوچکتر استفاده کنید.
  • یک زنگ ساعت نیمه شب (3 صبح) تنظیم کنید تا سطح گلوکز خود را بررسی کنید.
  • بدون بولوس قبل از خواب
  • اگر قبلاً چنین دستگاهی ندارید ، یک مانیتور مستمر قند (CGM) داشته باشید که به شما کمک می کند تا الکل را در طول زمان به دیابت بسنجید.
  • به خودتان اجازه دهید تا هنگام نوشیدن کمی بالا بیایید تا از کمبود آن جلوگیری کنید: محدوده هدف 160-200 میلی گرم در دسی لیتر است.
  • اگر تعجب می کنید (و در موارد اضطراری) ، گلوکاگون همچنان می تواند هنگام نوشیدن کار کند ، اگرچه ممکن است اثر آن کاهش یابد.

پتوس می گوید نتیجه اصلی نوشیدن نیست.

به گفته پتوس ، قانون کلی این است که هرچه آبجو تیره تر باشد ، کالری و کربوهیدرات بیشتری نیز در آن وجود دارد.

چقدر کربوهیدرات و کالری در آبجو وجود دارد؟ چند نمونه:

  • Amstel Lite حاوی 95 کالری و 5 گرم کربوهیدرات است.
  • آبجو سیاه مانند گینس دارای 126 کالری و 10 کربوهیدرات است.
  • Budweiser دارای 145 کالری و 10.6 کربوهیدرات است.
  • یک “آبجو خوب” واقع در میکرو آبجوسازی محبوب احتمالاً حاوی حدود 219 کالری و 20 کربوهیدرات است.

میکروبروترها کمی سخت تر هستند ، زیرا فینال برای محاسبه دقیق کربوهیدرات و کالری است ، زیرا هر کدام کمی تغییر می کند – بدون India Pale Ale (IPA) یا یک کپی قوی از دیگری ، و تولید کنندگان صنایع دستی به دلیل افزودن مواد مختلف مشهور هستند. به محصولات ما را بررسی کنید.

دیابت مایک هاسکینز مطالعه خود را در مورد اثرات مولکولی و قند خون سل انجام داد. تعدادی از افراد محلی میشیگان آزمایش کردند و دریافتند که هرکدام سطح قند خون (BGs) خود را به طور متوسط ​​75 تا 115 امتیاز در هر لیوان ، بدون انسولین یا کربوهیدرات در کشتی افزایش می دهند.

آنچه آموختیم این بود که پیشرفته ترین استراتژی به شما کمک می کند تا از چند نوشیدنی بدون تجربه BG های بسیار بالا یا پایین لذت ببرید. به عنوان یک مصرف کننده انسولین ، باید به شدت به غذا و فعالیت بدنی فکر کنید ، که احتمالاً با جذب شما همراه است.

اگر در ماه مارس روز سنت پاتریک را جشن می گیرید ، مفید است بدانید که مفهوم آبجو سبز لزوماً دارای میزان کربوهیدرات یا کالری متفاوتی نیست ، زیرا این یک غذای کاملا رنگی است که به نوشیدنی رنگ متفاوتی می بخشد.

مجله Gourmet مجله Diabetic دارای دور وسیعی از ویژگی های مختلف است که باید برای روز نوشیدنی های سنت پدی و همچنین غذاهای ایرلندی که اغلب کسانی را که می خواهند در این جشن جشن بنوشند همراهی کند.

بله آنها هستند!

با تشکر از کری اسپارلینگ ، حامی و نویسنده دیابت که اخیراً آنزیم کربوهیدرات را کشف کرده است

  • به نظر می رسد کمترین آبجو با کربوهیدرات در بازار هدف مارستون است که 85 کالری و 1.65 گرم کربوهیدرات در هر بطری دارد. طبق نظرسنجی ، “این فرآیند خنک کننده را پر می کند و بسته تخمیر دوگانه آن را تقریبا غیرقابل تشخیص می کند.” در حالی که این آبجو در انگلستان و ایالات متحده یافت نمی شود ، می توان آن را به صورت آنلاین خریداری کرد و به عنوان پاداش به ایالات متحده منتقل کرد.
  • Michelob Ultra ، با 95 کالری و با 2.6 گرم کربوهیدرات در هر بطری ، مرتباً در میله های آمریکایی یافت می شود. “طعم زیادی دارد ، اما مانند یک جفت نور طبیعی (95 کالری ، 3.2 کربوهیدرات). با این حال ، اگر به دنبال گزینه هایی بدون بار کربوهیدرات بالا هستید ، این کار می کند.
  • یک بطری Amstel Light دارای 95 کالری ، 5 کربوهیدرات است.
  • Heineken Premium Light دارای 99 کالری ، 7 کربوهیدرات است. این آبجو در بارهای آمریکایی محبوب و رایج است.
  • به علاوه گزینه های “سبک” شامل Corona Light (109 کالری ، 5 کربوهیدرات) است. Bud Light (110 کالری ، 6.6 کربوهیدرات) ؛ یا سام آدامز لایت (119 کالری ، 9.7 کربوهیدرات). “هر سه در اکثر بازارها خریداری می شود و قند خون شما بهتر از آبجو با کربوهیدرات متوسط ​​است.”
  • و اگر با دیابت و بیماری سلیاک زندگی می کنید ، چند آبجو بدون گلوتن در بازار وجود دارد که برای شما مفید است: Omission Lager دارای 140 کالری و 11 کربوهیدرات است و مانند یک آبجو است که “از همه کام لذت می برد. در میان آن آبجو متوسط مشروب خواران و متخصصان صنایع دستی. ” یک پیمانه شربت ایرلندی Magneris بدون گلوتن یک گزینه دیگر با 125 کالری و 9 کربوهیدرات است. این واردات اکنون برای خرید در Beverages & Customs و از طریق Instacart در ایالات متحده در دسترس است.

خوشحالیم که پرسیدید معدن دیابت اخیراً این “راهنمای شراب قطعی برای دیابت نوع 1” را منتشر کرده است که حاوی یک تن در تن است.

در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد که باید بدانید:

  • به طور متوسط ​​، شراب حاوی 120 کالری و 5 گرم کربوهیدرات در هر لیوان است.
  • به گفته مری الن فیپس ، رژیم غذایی تغذیه ای که در واقع با T1D زندگی می کند ، شکر سفید خشک دارای حداقل است ، قرمزها کمی عمیق تر می شوند و شراب های شیرینی شیرین هستند.
  • به گفته کیث والاس ، طراح ، تهیه کننده و م founderسس مدرسه شراب فیلادلفیا ، شراب هایی که الکل کمتری دارند ، طعم بیشتری دارند و بهتر است برای جلوگیری از افزودن قند ، 12.5 تا 16 درصد الکل را کنار بگذارید. به
  • تجارت محلی: والاس گفت: شراب های ایتالیایی و فرانسوی به طور سنتی دارای بقایای شکر کمتری هستند ، در حالی که در شراب اورگان ، به عنوان مثال ، شکر افزوده شده بیشتر است.
  • با معده خالی شراب بنوشید ، قند خون خود را سریع نگه دارید و حداقل یک قسمت از بدن خود را در مورد دیابت خود و نحوه کمک به کاهش قند خون مطلع کنید.

سزار به DiabetesMine گفت: “شراب خوب ، از جهات مختلف.” “PWD ها قدرت زیادی دارند و شراب یک راه عالی برای کاهش استرس است. لازم نیست خیلی مراقب باشید. خوب انجام شده ، این بهترین است.

نوشیدن کوکتل و مشروب سخت با دیابت می تواند بسیار مشکل باشد. این به این دلیل است که کوکتل های جشن اغلب شامل آب میوه و شربت طعم دار هستند که بسته بندی می شوند. میکسرها و لیکورها می توانند شیرین بوده و دارای کربوهیدرات بیشتری باشند که می تواند BG ها را نیز فعال کند. از طرف دیگر ، مایع مستقیم کبد را به سختی می کشد ، که می تواند BGs را کاهش دهد.

اگر نوشیدنی های مخلوط را ترجیح می دهید ، این فیلم این فیلم ها را به عنوان بهترین گزینه ها برای PWD ها توصیه می کند: مریم خونین ، مارتینی خشک ، ودکا و نوشابه ، یا حتی یک کوکتل قدیمی یا موهیتو با استویا برای قند واقعی.

اگر مایعی سخت و سفت می خواهید ، متخصصان ویسکی ، بوربن ، اسکاچ ، چاودار ، همه شربت های مقطر که کربوهیدرات ندارند را توصیه می کنند. ممکن است از طعم طعم دار خوش طعم ، که ممکن است به شربت قند اضافه شود ، احتیاط کنید.

هنگامی که مایعات سخت با دیابت می نوشید ، مهم است که برای هیپوگلیسمی احتمالی آماده باشید.

به یاد داشته باشید که عملکرد اصلی کبد شما ذخیره گلیکوژن است که به شکل گلوکز ذخیره می شود ، به عنوان منبع گلوکز هنگامی که غذا نمی خورید. به خصوص هنگامی که شما الکل خالص و بدون افزودن دارو می نوشید ، کبد شما باید به جای دستور BG ، آن را از خون شما خارج کند. در نتیجه ، هنگامی که قند خون شما پایین است ، هرگز نباید مشروب بنوشید. و باز هم: هرگز اجازه ندهید با شکم خالی بنوشد.

فریاد بزنید ، دوستان!

دیدگاهتان را بنویسید