نکاتی در مورد چگونگی جلوگیری از فشار خون بالا

فشار خون بالا، همچنین به عنوان “فشار خون بالا” شناخته می شود، می تواند هر فردی را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهد. این “قاتل خاموش” که زمانی به عنوان یک بیماری مرتبط با افزایش سن شناخته می شد، می تواند گاهی حتی کودکان خردسال را نیز مورد حمله قرار دهد. اگر می خواهید با افزایش سن از ابتلا به فشار خون جلوگیری کنید، ممکن است بخواهید از همین امروز تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید.

شماره ۱ – شروع به ورزش کنید. من مطمئن هستم که بسیاری از ما زمانی برای انجام تمرینات روزانه کافی نداریم، اما هر ورزش بهتر از ورزش نکردن است. تمرینی را پیدا کنید که بتوانید از آن لذت ببرید – دوچرخه سواری، شنا، تمرینات وزن بدن – و از آنجا به یک رژیم تناسب اندام جامع تری بروید.

شماره ۲ – سعی کنید سیر بیشتری بخورید. سیر برای کاهش فشار خون بالا تقریباً فوراً شناخته شده است، بنابراین یادگیری دوست داشتن این ادویه کوچک سالم می تواند شما را در معرض خطر کمتری از علائم آن قرار دهد. اگر سیر دوست ندارید، می توانید به جای آن به دنبال مکمل غذایی سیر باشید.

#۳ – ویتامین C بیشتری مصرف کنید. این ویتامین مدت‌هاست که به عنوان شاخص سلامت شناخته می‌شود و جلوگیری از فشار خون بالا یکی دیگر از فواید طولانی آن است. جدا از مکمل های ویتامین C، سعی کنید آن را از منابع طبیعی بیشتری مانند میوه ها و سبزیجات دریافت کنید.

شماره ۴ – از پزشک خود در مورد CoQ10 سوال کنید. این عنصر با موفقیت توسط برخی از پزشکان برای قطع موفقیت آمیز بیماران مبتلا به فشار خون بالا از داروهای خود استفاده شده است. طبیعی و بی ضرر است و هیچ یک از عوارض جانبی داروهای فشار خون معمولی را ندارد.

از خود راضی نباشید – از اینکه این روزها مردم چقدر به راحتی فشار خون بالا می گیرند شگفت زده خواهید شد. این به ویژه زمانی که ماه های زمستان از راه می رسد صادق است – به تمام آن شام هایی که باید شرکت کنید فکر کنید! یاد بگیرید که این تغییرات در شیوه زندگی خود را ایجاد کنید و راه خود را به سمت یک زندگی سالم باز کنید — نه تنها از شروع فشار خون بالا جلوگیری می کنید، بلکه از بسیاری از بیماری های تهدید کننده زندگی دیگر نیز جلوگیری می کنید.