چگونه فشار خون را به طور طبیعی کاهش دهیم – ۳ راه عالی برای خلاص شدن از فشار خون بالا

از آنجایی که تعداد کمی از کاهش دهنده های طبیعی فشار خون وجود دارد، حقیقتاً نیازی به استفاده از دارو نیست. در این مقاله، من قصد دارم برخی از تغییرات اساسی روزمره و غذایی را که می‌توانید ایجاد کنید، نشان می‌دهم که در بیشتر موارد برای اکثر افراد برای عادی کردن فشار خون کافی است.

۱. وزن اضافی را حذف کنید

آمادگی جسمانی بدون شک در مورد فشار خون به طرق مختلف مفید است. حتی اگر کاهش وزن بالقوه را نادیده بگیرید، ورزش بدنی به شما کمک می کند تا رگ های خونی شریانی را با گذشت زمان باز کنید و این می تواند منجر به کاهش فشار شود.

بسیاری از مردم با اضافه وزن مبارزه کرده اند و در نتیجه با این نوع پیشنهادها از بین می روند. تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که وزن زیاد احتمالا شما را از بین می برد! خبر خوب این است که اغلب فقط چند پوند کاهش وزن می تواند به راحتی احتمال عوارض را به نصف کاهش دهد.

۲. مصرف سدیم خود را کاهش دهید

درجه فشار خون شما به طور معمول بسیار با مصرف سدیم شما مرتبط است، که مقدار زیادی از آن معمولا همراه با نمک غذا است. همه ما برای زنده ماندن به کمی نمک نیاز داریم، اما بیشتر ما مقدار زیادی از آن را دریافت می‌کنیم، چه از طریق اضافه کردن آن به آن یا احتمالاً از طریق وعده‌های غذایی که حاوی مقدار زیادی نمک هستند. سعی کنید نمک را کم کنید.

۳. ویتامین ها و پتاسیم مصرف کنید

در واقع بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی وجود دارند که برای کاهش فشار خون شناخته شده اند. برخی از آنها آنتی اکسیدان هستند و بنابراین سطح اکسید نیتریک را کاهش می دهند، بسیاری از آنها مانند قرص های فشار خون با مقادیر کلسیم سروکار دارند و برخی دیگر رگ های خونی را گشاد می کنند. مطمئن شوید که واقعاً مقدار کافی ویتامین C، E، B6 و D دریافت می کنید.

پتاسیم واقعا به کاهش سدیم کمک می کند، بنابراین مقدار زیادی از آن را در آنچه می خورید استفاده کنید (اکثر مردم در واقع کمبود دارند) و فشار خون کاهش می یابد. مؤثرترین راه برای انجام این کار معمولاً مصرف بیشتر سبزیجات و میوه های تازه است.