چگونه فشار خون را کاهش دهیم – ۳ روش طبیعی برای درمان فشار خون بالا

از هر ۳ بزرگسال در ایالات متحده ۱ نفر فشار خون بالا (فشار خون بالا) دارد. بسیاری از این افراد هیچ علامتی را تجربه نمی‌کنند که باعث شود فکر کنند فشار خون بالایی دارند. یک جلسه فیزیکی سالانه با پزشک در تشخیص این موضوع کلیدی است. اگر فشار خون بالا درمان نشود، می تواند منجر به سکته مغزی، حمله قلبی، نارسایی قلبی یا نارسایی کلیه شود. پس از تشخیص، راه هایی وجود دارد که می توانید آن را به طور طبیعی و بدون دارو کاهش دهید. در زیر سه راه برای انجام این کار وجود دارد.

نکته ۱. ورزش کنید. حداقل ۳۰ دقیقه ورزش هوازی سه بار در هفته برای قلب شما و گردش خون در سراسر بدن شما عالی است، به خصوص اگر شغلی دارید که در آن تمام روز می نشینید، یوگا نیز می تواند با آرامش بدن و حفظ خون به شما کمک کند. فشار با نرخ ثابت

نکته ۲. سدیم را در رژیم غذایی خود کاهش دهید. توصیه می شود روزانه بیش از ۱ قاشق چایخوری نمک مصرف نکنید. غذاهایی که سدیم پایینی دارند و به فشار خون بالا کمک می کنند عبارتند از: کرفس، موز، شکلات تلخ (در حد اعتدال)، سالمون و سفیده تخم مرغ.

نکته ۳. وزن مناسب را حفظ کنید. مطالعات نشان می دهد که افراد دارای اضافه وزن نسبت به افرادی که BMI طبیعی (شاخص توده بدنی) دارند، شانس بسیار بیشتری برای ابتلا به فشار خون دارند.

در این مقاله به ۳ نکته در مورد چگونگی درمان فشار خون بالا نگاه کردیم. اینها فقط ۳ مورد از تعدادی راه هستند که به شما کمک می کند فشار خون خود را کنترل کنید. من مطمئن هستم که شما احتمالاً سؤالات بیشتری دارید، پس چرا بیشتر پیدا نکنید.