چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو دوباره به رژیم کتو بازگشت؟


چگونه می توانیم پس از شکستن رژیم کتو به این موضوع بازگردیم؟

متأسفانه ، بسیاری می گویند نمی توانند از کلاهبرداری خود خارج شوند !!! بیایید به حالت Keto برگردیم

تحقیقات و گفتگوها نشان داده است که این افراد روز بعد از گربه چربی بدن را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شده است که مصرف چربی از کاهش این ذخایر گلیکوژن جلوگیری می کند زیرا بدن شما بعد از یک روز پر از ذخایر گلیکوژن است. بنابراین ، شما نباید چربی مصرف کنید تا آن گلیکوژن را از بدن خود حذف کنید.

پاسخ این است که این استدلال 100٪ اشتباه است. دلیل اینکه نمی توانید از جنون بیرون بیایید به خاطر اشتباهی است که مرتکب شده اید.

رژیم غذایی ناشتا در مقابل رژیم کتو 01 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم غذایی به کتو بازگشت؟

چرا بحث حذف کامل چربی ها در روز بعد اشتباه است؟ 2 دلیل:

1. هنگامی که ذخایر گلیکوژن بالایی در بدن خود دارید و چربی می خورید ، بدن شما در وهله اول چربی نمی سوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی ها را جذب می کند

2. به این افراد گفته می شود که شما در حال برنامه ریزی بودید. بنابراین میزان کالری دریافتی شما بیشتر از برنامه ریزی شما نخواهد بود. و به هر حال ، هنگام انجام یوزپلنگ ، از شر کتوز خلاص می شوید و چربی ای که با غذای یوزپلنگ خود می خورید به صورت چربی ذخیره می شود. روز باید فرا برسد ، شما باید میزان مصرف چربی خود را کاهش دهید و میزان کربوهیدرات خود را افزایش دهید تا چربی مانند چربی جمع نشود.

از طرف دیگر ، اگر مصرف چربی خود را در روز بعد به صفر برسانید و کربوهیدرات مصرف کنید ، دوباره انسولین را تحریک خواهید کرد. کاهش سطح انسولین به دلیل ناشتا بودن (خواب) رژیم کتو را دوباره افزایش می دهد ، اشتهای شما را افزایش می دهد و مشکلاتی را که قبل از رژیم کتوژنیک خود تجربه کرده اید معکوس می کند. و این دوره می تواند چندین روز طول بکشد و شما نمی توانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم غذایی به کتو بازگشت؟

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

نباید بدن خود را خالی کنید. وقتی بدن شما خالی است و بدن شما به کتوز نمی رسد. در واقع بدن شما از گرسنگی می میرد و باعث گرسنگی کاذب و عود می شود.
ما می خواهیم بدن را وارد مرحله کتوز کنیم. یک فرمول ساده وجود دارد ، شما باید کربوهیدرات کمتری مصرف کنید و از نظر بدنی فعال تر باشید. وقتی شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن ، کبد ، خون و ماهیچه ها می کنیم و چربی ها و کتون ها را به عنوان سوخت می شناسیم.

به عنوان جایگزینی برای تصور غلط رایج ، راه پیشنهادی برای روز بعد از حصار (حذف کامل روغن ها):

1. تمرینات قدرتی کامل بدن (بهترین کار روز بعد تقلب است. مخصوصاً برای افرادی که ورزش می کنند ، که باعث می شود ذخایر گلیکوژن به طور کامل از بدن و ماهیچه ها حذف شود. شما هم راست می گویید و هم خیانت می کنید. از زمان برای عضله سازی استفاده کنید.)

این روش در رژیم کربوهیدرات دوره ای نیز استفاده می شود (یعنی آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و در این دو روز تمرینات سنگینی را برای عضله سازی انجام می دهند و در پنج روز آینده شروع به سوزاندن چربی می کنند).

2. روزه 100٪ پاسخ است. روز بعد ، مهمانی غذا داشته باشید. زیرا می توانید بیشترین بهره را از آن ببرید. (روزه داری به کاهش سطح انسولین بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند کتون های تحمل کننده تولید کند.)

روزه گرفتن دقیقاً برعکس افرادی است که مصرف چربی خود را در روز بعد به صفر می رسانند. روزه داری سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما افرادی که چربی ها را به صفر می رسانند و کربوهیدرات مصرف می کنند ، سطح انسولین خون را بالا می برند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به عقب برگشت؟

راههای تسریع کلاهبرداری

– mct روغن و قهوه: تولید کتون را تسریع می کند. بلافاصله پس از حصار به مرحله کتوز بازگردید.

تقلب دوباره چیست؟

هنگامی که بدن شما کاملاً سازگار با کتو باشد ، می توانید میزان چربی روزانه خود را به میزان کمی کاهش دهید. بدن شما دسترسی خوبی به چربی دارد و می تواند از قسمتی از بدن شما به جای چربی مصرفی استفاده کند. و به همین دلیل ، پس از مدتی می توانید محتوای چربی را به طور کامل کاهش دهید.
هنگام تقلب ، سطح بالای انسولین دسترسی بدن به ذخایر چربی را کاملاً مسدود می کند و این سطوح بالای انسولین اجازه استفاده از چربی ها را نمی دهد. کافی است سطح انسولین خود را کاهش دهید تا بدن شما دوباره از چربی ها استفاده کرده و کتون تولید کند.

شما رژیم کتوژنیک را می شناسید و می دانید که این رژیم 70٪ چربی ، 25٪ پروتئین و 5٪ چربی دارد و هنگامی که یک روز پس از حصار وارد می شوید ، چربی ها را به صفر می رسانید. این بدان معناست که شما 100٪ به پروتئین ها و کربوهیدراتهای محرک انسولین وابسته هستید و وقتی سطح انسولین در خون شما بالا باشد ، بدن شما اجازه نمی دهد که چربی از رژیم کتو دوباره وارد بدن شود و در عین حال بدن شما می تواند دریافت کند. غذا و کالری کم ، مصرف و دارای سطح انسولین بالا هستند. اکنون بدن به سمت ماهیچه ها می رود و ماهیچه ها را می سوزاند و در عین حال اشتها را تحریک می کند و شما را به همان چرخه اشتباه خوردن باز می گرداند.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی شما باید به گونه ای باشد که سطح انسولین در خون کاهش یابد. فقط با این عملیات رژیم متعادل کتوژنیک یا جشن این را می توان در فواصل زمانی انجام داد.

پرطرفدارترین رژیم سال کدام است؟ رژیم کتوژنیک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید