12 گزینه سالم برای Burger King


تغذیه سالم در رستوران های فست فود مانند برگر کینگ می تواند چالش برانگیز باشد.

در گذشته ، برگر کینگ تعدادی گزینه سالم برای منو ارائه می داد ، از جمله سالاد و ساندویچ مرغ کبابی ، اما اینها دیگر در دسترس نیستند. در حالی که این امر رقت انگیز است ، سایر عناصر منو ممکن است با رژیم غذایی شما مطابقت داشته باشد.

در اینجا 12 گزینه سالم برای Burger King آورده شده است.

اگرچه برگر کینگ صبحانه های سالم تری ارائه می دهد ، اما ممکن است بخواهید کالری کمتری سفارش دهید تا وعده غذایی شما کامل تر شود.

به عنوان مثال ، سفارش یک سس سیب با 50 کالری اضافی یا یک لیوان شیر بدون چربی که 90 کالری و 9 گرم پروتئین اضافه می کند را در نظر بگیرید. پروتئین به شما کمک می کند تا مدت بیشتری احساس سیری کنید (1)

اگرچه بسیاری از سفارشات فست فود حاوی چربی های ترانس هستند که می تواند خطر ابتلا به برخی بیماری های مزمن را افزایش دهد ، توصیه های صبحانه زیر چنین نیست (2)

به خاطر داشته باشید که نوشیدنی ها می توانند کالری زیادی به وعده غذایی شما اضافه کنند ، بنابراین اگر به دنبال صبحانه کم کالری هستید ، نوشیدنی های بدون شیرینی مانند آب ، قهوه سیاه یا چای را انتخاب کنید.

1. چوب نان تست فرانسوی ، 3 عدد

در مقایسه با سایر غذاهای صبحانه ، چوب نان تست Burger King فرانسوی کم کالری و سدیم دارد.

یک وعده از 3 قطعه چوب نان تست فرانسوی فقط 230 کالری و 260 میلی گرم سدیم دارد. در صورت انتخاب بسته 5 تایی ، کالری به 380 و سدیم به 430 میلی گرم افزایش می یابد (3).

این دستور نان تست نان تست فرانسوی خود شامل تنها 3 گرم پروتئین پر شده است ، اما با سفارش شیر در کنار آن می توانید به راحتی آن را به 11 گرم برسانید.

2. قهوه ای هش (کوچک)

با 250 کالری و 2 گرم پروتئین ، بعید است که قهوه های قهوه ای شبیه یک صبحانه مفید باشند. بنابراین ، این گزینه دیگری است که می تواند با شیر بدون چربی برای افزودن مقداری کالری و پروتئین سالم همراه باشد (3).

بر خلاف اکثر آیتم های منوی Burger King ، هش قهوه ای حاوی 3 گرم فیبر است که می تواند به شما در احساس سیری نیز کمک کند (1)

3. Croissan’wich (ژامبون ، تخم مرغ و پنیر)

اگر به دنبال ساندویچ صبحانه هستید ، ژروبن ، تخم مرغ و پنیر کروسان یکی از کم کالری ترین ها هستند. همچنین می توان آن را با بیکن یا سوسیس سفارش داد.

با این حال ، اگرچه 370 کالری معقول است و حاوی 17 گرم پروتئین است ، اما حاوی بیش از 1000 میلی گرم سدیم است ، بنابراین مطمئن شوید که در وعده های غذایی کم سدیم در طول روز متعادل است (3).

اگرچه ممکن است فست فودهای کم کالری را در نظر نگیرید ، اما برخی از گزینه های Burger King ممکن است همچنان بخشی از رژیم جامع کاهش وزن یا حفظ وزن باشد.

با این حال ، به خاطر داشته باشید که این گزینه ها برای مدت طولانی باعث احساس سیری نمی شوند ، بنابراین توصیه می شود آنها را با طرفهای کم کالری جفت کنید.

متأسفانه ، Burger King بسیاری از آنها را ارائه نمی دهد – سس سیب آنها در حال حاضر گزینه اصلی است – بنابراین مصرف میوه های تازه ، چوب های گیاهی یا ماست شیرین نشده در جاهای دیگر را برای ایجاد یک وعده غذایی متعادل تر و کامل تر در نظر بگیرید.

4. همبرگر

یک همبرگر ساده دارای 240 کالری و 10 گرم چربی است که در مقایسه با سایر ساندویچ های موجود در منو نسبتاً کم است.

علاوه بر این ، با محتوای سدیم 380 میلی گرم ، یکی از کمترین گزینه های سدیم است (3).

مواد افزودنی ، ادویه جات و نوشیدنی ها را می توان به این اعداد اضافه کرد ، بنابراین غذاهای کم کالری را انتخاب کنید ، از سس های اضافی استفاده نکنید و به نوشیدنی های شیرین نشده پایبند باشید.

5. همبرگر پنیر

اگر همبرگرهای ساده مورد علاقه شما نیستند ، افزودن پنیر برای تهیه چیزبرگر به شما کمی بیش از 40 کالری و 3 گرم چربی می دهد. این میزان سدیم را به 560 میلی گرم افزایش می دهد ، اما در مقایسه با بسیاری از موارد دیگر منو هنوز کم است (3).

علاوه بر طعم اضافه شده ، افزودن پنیر به برگر همچنین میزان پروتئین را افزایش می دهد و کل آن را به 15 گرم می رساند (3).

مانند یک همبرگر ، یک چیزبرگر توصیه می شود که به جای سیب زمینی یا حلقه های پیاز ، با کالری کم مانند سس سیب ترکیب شود. علاوه بر این ، به جای کالری ، نوشیدنی های شیرین نشده بخورید.

6. قطعات مرغ ، 4 عدد

یک بسته چهار تکه از تکه های مرغ ، که فقط 170 کالری دارد ، یکی از عناصر منوی کم کالری است (3).

همچنین میزان سدیم و چربی آن در مقایسه با سایر وعده های غذایی برگرکینگ به ترتیب 310 میلی گرم و 11 گرم است (3).

برگر کینگ چند سس خیس متفاوت ارائه می دهد. برای حفظ کالری در قسمت پایینی ، سس گوجه فرنگی ، خردل عسل ، BBQ یا سس بوفالو را انتخاب کنید که کمتر از 100 کالری در هر وعده دارد (3).

اگرچه بدن شما برای سلامت مطلوب به سدیم احتیاج دارد ، اما اکثر مردم ایالات متحده مقدار زیادی از آن را دریافت می کنند ، به ویژه از طریق غذاهای آماده و بسته بندی شده (4)

سدیم بیش از حد می تواند به مشکلات سلامتی مانند فشار خون بالا کمک کند ، بنابراین مهم است که میزان توصیه شده روزانه (DV) 2300 میلی گرم یا کمتر در روز را در نظر داشته باشید (4)

7. پو جونیور

علاوه بر همبرگر ساده ، Whopper Jr کمترین وعده سدیمی در منوی Burger King است که حاوی 390 میلی گرم (3) است.

با این حال ، به خاطر داشته باشید که ادویه جات ترشی جات می توانند 75 تا 360 میلی گرم سدیم اضافه کنند و اکثر طرفین نیز این ارقام را نیز اضافه می کنند (3).

اگرچه 390 میلی گرم سدیم در مقایسه با سایر اقلام رژیم غذایی کم است ، اما از نظر فنی توسط سازمان غذا و دارو (FDA) کم سدیم در نظر گرفته نمی شود. هنوز هم بهتر است که این وعده های غذایی را در حد متعادل نگه دارید و از آنها فقط به عنوان بخشی از رژیم غذایی متعادل و سالم استفاده کنید (4)

رژیم کتوژنیک غذاهای کم کربوهیدرات و چربی بالا را ترویج می کند. اگر از این الگوی خوردن پیروی می کنید ، مطمئن باشید که Burger King گزینه های مناسب کتو را ارائه می دهد.

با این حال ، به خاطر داشته باشید که بسیاری از وعده های غذایی برگر کینگ سرشار از اسیدهای چرب اشباع و ترانس هستند که با برخی بیماری های مزمن مرتبط هستند ، بنابراین توصیه می شود این وعده های غذایی را با گزینه های سالم تری در طول روز و هفته متعادل کنید. به

برای کاهش تعداد کربوهیدرات ها می توانید بسیاری از غذاهای بدون منو بدون نان و مواد افزودنی مانند سس گوجه فرنگی را سفارش دهید.

8. زدن بدون نان

بیشتر ساندویچ ها و همبرگرهایی که بدون نان سفارش داده می شوند به احتمال زیاد در رژیم کتو جای می گیرند.

به یاد داشته باشید که اکثر مواد افزودنی و ادویه جات نه تنها کالری و سدیم ، بلکه کربوهیدرات ها را نیز اضافه می کنند. اگر میزان کربوهیدراتهای موجود در وعده غذایی خود را به صفر برسانید اولویت شماست ، ممکن است بخواهید آنها را حذف کنید.

مانند بیشتر ساندویچ های Burger King ، این گزینه مقدار زیادی چربی اشباع و سدیم را فراهم می کند. ووپر همچنین دارای 1.5 گرم اسیدهای چرب ترانس است ، بنابراین توصیه می کنیم این وعده غذایی را در حد متعادل بخورید (2، 3)

9. بیسکویت سوسیس ، تخم مرغ و پنیر بدون بیسکویت

برای صبحانه دوستدار کتو ، می توانید یکی از ساندویچ های صبحانه را بدون کروسان یا کوکی امتحان کنید. به عنوان مثال ، کلوچه سوسیس ، تخم مرغ و پنیر بدون کوکی یک صبحانه کم کربوهیدرات و پروتئین بالا است.

در صورت تمایل می توانید همان ساندویچ را با بیکن یا ژامبون به جای سوسیس با همان مقدار کربوهیدرات درست کنید.

این صبحانه همچنین حاوی 14 گرم پروتئین است ، به این معنی که می تواند به شما در احساس سیری در شروع روز کمک کند (1، 3)

10. همبرگر پنیر بیکن بدون نان

سفارش یک چیزبرگر بیکن بدون نان باعث کاهش کالری و کربوهیدرات ها می شود و آن را به یک گزینه مناسب دیگر برای کتو تبدیل می کند.

با این حال ، توجه داشته باشید که از آنجا که چربی ترانس ، چربی اشباع و سدیم بیشتر در گوشت و پنیر یافت می شود ، این امکان بدون نان همچنان در هر دو بالا خواهد بود (3).

اگر به دنبال یک غذای شیرین هستید ، دو غذای برگر کینگ کالری و قند کمتری نسبت به بقیه دارند.

در مقایسه ، برخی از میلک شیک های منو تقریباً 100 گرم شکر دارند. رژیم غذایی با قند بالا با تعدادی از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی و دیابت همراه است ، بنابراین بهتر است مصرف دسرهای شیرین را محدود کنید (3 ، 5، 6)

دستورالعمل های تغذیه برای سالهای 2020-2025 توصیه می کند که اگر رژیم 2000 کالری مصرف می کنید ، قند کمتر از 10٪ از کل کالری روزانه معادل 50 گرم اضافه کنید.7)

11. مخروط نرم سرو

مخروط نرم فقط 142 کالری دارد و سدیم کمی دارد-حتی طبق استانداردهای FDA-فقط 100 میلی گرم. این باعث می شود یک گزینه کم کالری مناسب برای محدود کردن دندان های شیرین شما (3 ، 4)

با این حال ، مخروط حاوی 17 گرم شکر است ، بنابراین حتماً بقیه روز وعده های غذایی و میان وعده هایی با مقدار قند کمتری انتخاب کنید (3).

12. فنجان سرو نرم

فنجان نرم حاوی کمی بیشتر کالری ، چربی و سدیم و همچنین شکر است که به 24 گرم کمک می کند (3).

با این حال ، هنوز هم یک دسر نسبتاً کم چرب و کم سدیم در مقایسه با سایر گزینه های رژیم غذایی با 5 گرم چربی و 150 میلی گرم سدیم است (3).

خوردن غذای سالم در یک رستوران فست فود مانند برگر کینگ می تواند یک چالش باشد ، زیرا برخی از غذاهای موجود در منو هنوز با بسیاری از ترجیحات رژیم غذایی مطابقت دارد.

یک راه آسان برای کنترل کالری دریافتی شما این است که یک نوشیدنی بدون کالری مانند آب یا قهوه داغ یا یخ زده بدون شیرینی انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که در حالی که برخی از غذاهای منو ممکن است سالم تر از غذاهای دیگر باشند ، اکثر رستوران های برگر کینگ و فست فودهای مشابه هنوز مقدار زیادی سدیم و چربی اشباع دارند.

بنابراین ، بهتر است از این وعده ها در حد اعتدال و پیروی از رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید