20 میان وعده سالم و پر انرژی


ما شامل محصولاتی هستیم که فکر می کنیم برای خوانندگان ما مفید است. در صورت خرید از طریق پیوندهای موجود در این صفحه ، می توانیم کمیسیون کمی دریافت کنیم. در اینجا روند ما است.

وقتی بین وعده های غذایی انرژی شما کم می شود و احساس گرسنگی می کنید ، مهم است که با میان وعده های مقوی شروع کنید که می تواند بر وعده غذایی بعدی غلبه کند.

متأسفانه بسیاری از غذاهای میان وعده دارای مواد مغذی کافی مانند پروتئین و فیبر و مقدار زیادی شکر و کربوهیدرات های تصفیه شده نیستند. اگر بدنبال انرژی پایدار هستید این ترکیب خوبی نیست. مظنونین رایج شامل چیپس ، کوکی ها و برخی از میله های گرانول است.

با این حال ، بسیاری از میان وعده های مغذی برای انتخاب وجود دارد ، از جمله مجموعه ای عالی از میان وعده ها ، از جمله دستور العمل های خانگی و گزینه های آشپزی.

در زیر 20 ایده میان وعده خوشمزه سالم و پرانرژی پیدا خواهید کرد.

1 – 11. گزینه میان وعده های آماده است که می توانید آنها را به صورت آنلاین یا از خواربارفروشی محلی خود خریداری کنید. اگر نمی توانید یا نمی خواهید وقت خود را در آشپزخانه بگذرانید ، این گزینه عالی است.

12. – 20. میان وعده های سالم خانگی یک گزینه است. آنها می توانند هزینه کمتری داشته باشند و از بسته بندی کمتری نسبت به تنقلات از پیش ساخته استفاده کنند.

هنگام انتخاب میله های انرژی از پیش آماده شده ، حتماً به لیست مواد اولیه نگاه کنید.

بیشتر میله های پروتئینی و دانه ای حاوی مواد تشکیل دهنده ای مانند قند و مواد نگهدارنده اضافه شده است که بسیاری از افراد ترجیح می دهند در رژیم غذایی خود آنها را محدود کنند.

میله های زیر از مواد غذایی کامل ساخته شده اند و حاوی قندهای اضافی نیستند:

  • میله های غذایی واقعی Thunderbirdبه این میله ها با خرما شیرین شده و حاوی ترکیبات پر انرژی میوه ، آجیل ، دانه ها و چربی های سالم است.
  • میله های عملکرد EPIC. آنها با خرما شیرین شده و 12 گرم پروتئین سفیده تخم مرغ پر می کنند.
  • Patterbars. آنها از غذاهای سالم تهیه می شوند و طعم های خوشمزه ای مانند بادام زمینی نارگیل و لیمو زغال اخته دارند.
  • میله های پروتئینی بوبو. این میله های جو دوسر حاوی مقدار مناسبی پروتئین گیاهی هستند. عطر بادام گیلاس ، کره بادام زمینی و کره بادام زمینی دارای قند کمی هستند و فقط 5 گرم شکر افزوده شده از عسل ارگانیک دارند.
  • میله های گوشت و سبزیجات وحشی زورا. اگر به دنبال غذای تند هستید ، این میله های خوشمزه سرشار از سبزیجات و پروتئین هستند.

ساخت توپ های انرژی زا در خانه می تواند زمان زیادی طول بکشد. خوشبختانه شما می توانید توپ های انرژی از پیش ساخته شده را به صورت آنلاین یا در فروشگاه غذای سالم مورد علاقه خود خریداری کنید بدون اینکه طعم و ارزش غذایی خود را از دست بدهید.

در اینجا چند گزینه عالی برای توپ های انرژی از پیش ساخته شده آمده است:

  • گاز گرفتن انرژی روزانه. این لقمه ها ترکیبی کامل از مواد غذایی غنی از مواد مغذی و سالم هستند که به شما کمک می کند تا وعده غذایی بعدی احساس سیری کنید. آنها پنج طعم دارند ، مانند شکلات فندقی.
  • میان وعده های قدرتمند Navita. آنها از مخلوط های پر انرژی میوه ها ، دانه ها و مواد تشکیل دهنده ، مانند پودر گیلاس acerola ، تهیه می شوند. آنها یک انتخاب ایده آل از میان وعده ها برای تأمین انرژی پایدار هستند.
  • لقمه بهتر میان وعده ابی. این لقمه های میان وعده فقط با استفاده از شش ماده شامل آجیل و خرما تهیه می شود. علاوه بر این ، آنها حاوی بادام زمینی نیستند ، بنابراین برای کسانی که به بادام زمینی حساسیت دارند ، بی خطر است.
  • ساخته شده در طبیعت Figgy Pops. آنها با مواد پر شده از جمله آجیل ، میوه و نارگیل پر شده اند.

اگر به دنبال یک میان وعده سالم و قابل حمل هستید ، دفعه بعد که از مغازه خواربارفروشی خرید می کنید ، حتما میوه خشک و آجیل بخرید.

به سادگی آجیل بو داده یا خام و میوه های خشک را برای یک میان وعده دلپذیر غنی از پروتئین ، فیبر و چربی های سالم جفت کنید.

در اینجا چند ترکیب خوشمزه آورده شده است:

  • انبه خشک و آجیل ماکادمیا
  • گیلاس خشک و بادام شور
  • کشمش و گردو
  • زردآلو خشک و هلو

فقط مطمئن شوید میوه های خشک را انتخاب کنید که شیرین نشده یا به طور طبیعی با آب سیب شیرین نشده اند. حتماً از گزینه های بدون سولفاته که از نگهدارنده دی اکسید گوگرد استفاده نمی کنند نیز خریداری کنید.

چوب بوقلمون می تواند یک انتخاب مستقل برای پر کردن باشد ، اما ترکیب این غذاهای غنی از پروتئین با یک سیب ، هلو یا گلابی به لطف فیبر میوه دوام بیشتری را ارائه می دهد.

بسیاری از مارک ها چوب بوقلمون ایستاده ارائه می دهند.

خرید کنید پریمال جدید ، چامپ و چوب بوقلمون Nick’s Sticks بصورت آنلاین.

ترکیب ماهی قزل آلا با آووکادو و کراکر ترکیبی متعادل ایجاد می کند که قطعاً میل شما به تنقلات را برطرف می کند.

ماهی قزل آلا سرشار از مواد مغذی از جمله پروتئین ، چربی های امگا 3 ، سلنیوم و ویتامین B است. آووکادو و کراکر منبع عالی فیبر و سایر مواد مغذی مهم هستند (1، 2)

علاوه بر این ، این مواد میان وعده قابل حمل هستند. به سادگی جعبه را با ماهی قزل آلا ، یک جعبه کامل آووکادو و یک کراکر حاوی مواد غذایی بپیچید و هر زمان که مایل بودید ساندویچ های کوچک درست کنید.

خرید آنلاین برای کنسرو ماهی قزل آلا Wild Planet و همچنین ترقه آسیاب ساده یا کراکرهای رفته ماری.

شکلات تلخ ایده آل است اگر میل به یک میان وعده شیرین دارید تا کمی فلفل به مرحله خود اضافه کنید. در حالی که یک شکلات شیرین بهترین انتخاب برای سلامتی شما نیست ، گزینه های شکلات مغذی تری در دسترس است.

به عنوان مثال ، ترکیب شکلات تلخ با بادام یک انتخاب هوشمندانه است زیرا پروتئین را به همراه فیبر و چربی های سالم برای حفظ احساس سیری فراهم می کند.

شکلات بادام بادام آشپزخانه را بخرید یا SkinnyDipped شکلات تلخ بادام کاکائو آنلاین.

کره آجیل سرشار از پروتئین و چربی است و شریک خوبی برای میوه ها و سبزیجات است.

خوردن بیشتر میوه ها یا پوشش گیاهی معمولاً برای داشتن ساقه طولانی مدت کافی نیست ، اما یک جفت محصول مانند سیب ، کرفس یا هویج با یک بسته کره آجیل کالری و استقامت بیشتری دارد (3)

چندین مارک تجاری حاوی روغن آجیل بدون روغن یا شکر اضافه می کنند.

خرید کنید آرتیسانا ، RX و کره آجیل سالم بارنی بصورت آنلاین.

لوبیا یک غذای فوق العاده است که می توانید در صورت احساس گرسنگی و نیاز به یک منبع سریع انرژی به آن دست پیدا کنید. آنها سرشار از فیبر و پروتئین گیاهی هستند و انرژی طولانی مدت را برای بدن شما فراهم می کنند.

نخود خشک شده یا میان وعده های بسته بندی شده لوبیا را امتحان کنید. همچنین می توانید بسته های هوموس به اندازه میان وعده بخرید تا در حین حرکت با سبزیجات ترکیب شوند.

خرید کنید تنقلات نخود مرغ یا لوبیا میان وعده برامی لوپینی بصورت آنلاین.

هیچ چیز بهتر از یک کاسه گوآکا تازه درست شده نیست. خوشبختانه برخی از شرکت ها نسخه های آماده ای را ارائه می دهند که به همان اندازه خوشمزه هستند.

فنجان های گوآکامول را با چیپس قرص برای یک میان وعده شور و ترد ترکیب کنید.

خرید اینترنتی چیپس چنار گوآکاموله و بارانانا.

یکی دیگر از ایده های همه کاره و قابل حمل میان وعده پنیر کاتیج است. بسته به افزودنی هایی که انتخاب می کنید ، می تواند هوس های شیرین و شور را برطرف کند.

برای طعم شیرین ، پنیر کلم را با انواع توت ها ، دانه های کنف و چیپس شکلات تلخ یا غلیظ ترین پنیر را با همه ادویه های شیرینی مخلوط کنید.

برخی از شرکت ها لیوان های پنیرک را با یک وعده ارائه می دهند ، که برای میان وعده ها انتخاب بسیار خوبی است.

خرید کنید پنیر خامه فرهنگ خوب به صورت آنلاین.

اگر می خواهید به جای نوشیدن کافئین خود را بخورید ، این دستور غذای لذیذ جو دوسر شب اسپرسو را امتحان کنید.

حاوی فیبر جو دوسر و چربی ها و پروتئین های سالم از ماست یونانی و کره بادام است. علاوه بر این ، حاوی اسپرسو است ، بنابراین مطمئناً انرژی مورد نیاز را به شما می دهد.

تخم مرغ یکی از غنی ترین مواد مغذی است که می توانید بخورید. آنها یک انتخاب هوشمند برای میان وعده های دلپذیر هستند.

برای تهیه یک میان وعده کامل ، تخم مرغ ها را با یک منبع کربوهیدرات پیچیده جفت کنید.

این فنجان مافین های تخم مرغ سیب زمینی شیرین تعادل کامل پروتئین ، کربوهیدرات و چربی است که می توانید در هر زمان از روز از آن لذت ببرید.

Trail mix یکی از ساده ترین و متنوع ترین تنقلاتی است که می توانید تهیه کنید. غنی از انرژی و مواد مغذی است ، بنابراین در بین کسانی که به منبع سریع انرژی نیاز دارند ، مانند بازدیدکنندگان پیاده روی ، محبوب است.

برای ایجاد یک ترکیب میان وعده دلپذیر ، موادی مانند میوه های خشک نشده ، آجیل ، دانه ها و نارگیل شیرین نشده را انتخاب کنید.

در اینجا چند دستور العمل ترکیبی خوشمزه برای امتحان کردن وجود دارد:

برای تهیه یک نوشیدنی اسموتی که می تواند بین وعده های غذایی شما را سریعتر کند ، افزودن منبع پروتئین – کاملترین درشت مغذی مهم است.

یک انتخاب خوب از پروتئین برای کوکتل شامل کره آجیل ، ماست یونانی و پودر پروتئین است.

این دستور کوکتل گرمسیری سبز حاوی مواد سالم از جمله انبه منجمد ، اسفناج و دانه های چیا است و از پودر پروتئین وانیل گرفته شده است.

برای شارژ انرژی شیرین اما رضایت بخش ، این دستور را برای لقمه های موز کره بادام شکلاتی امتحان کنید.

موز بسیار مغذی است و تعدادی مواد مغذی از جمله ویتامین B6 ، ویتامین C ، پتاسیم و فیبر (4)

ترکیب خلال موز با کره بادام غنی از پروتئین و کمی شکلات یک میان وعده غیرقابل مقاومت ایجاد می کند که می توانید در فریزر نگهداری کنید.

اگر برای تصمیم گیری در مورد میان وعده ای که می خواهید مشکل دارید ، یک تخته غذا یک انتخاب ایده آل است.

تخته ادویه به راحتی ساخته می شود. کافی است پنیرها ، میوه ها ، آجیل ها ، سبزیجات ، گوشت و منابع پروتئینی گیاهی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آنها را در بشقاب ، ظرف یا تخته پنیر ترکیب کنید.

در اینجا راهنمای ایجاد یک تخته بشقاب است که به همان خوبی و طعم خوب به نظر می رسد.

اگر در حال شروع به غذا خوردن با دستور العمل سالاد هستید ، این دستور را برای سالاد نخود و تخم مرغ مدیترانه ای در یک شیشه امتحان کنید.

مواد سالم مانند نخود ، کینوا ، تخم مرغ آب پز سخت ، روگولا و آووکادو در یک ظرف شیشه ای بسته بندی شده اند و آن را به یک میان وعده ایده آل برای مسافرت تبدیل می کند.

وقتی آماده لذت بردن از آن شدید ، سالاد را در یک کاسه بریزید یا مستقیماً از شیشه آن را میل کنید.

چیپس ترد سیب زمینی مورد علاقه بسیاری از تنقلات است. این لایه های کامل سیب زمینی شیرین جایگزین سالم تری برای چیپس سیب زمینی سرخ شده است و طعم آن به طور فزاینده ای به طعم و مزه چاشنی ها افزایش می یابد.

از این لایه ها به تنهایی لذت ببرید یا آنها را با سس غنی از پروتئین مانند هوموس بخورید.

انواع توت ها حاوی مواد مغذی از جمله فیبر و ویتامین C و ترکیبات ضد التهابی هستند که به حفظ سلامت بدن شما کمک می کند (5)

این دستور را امتحان کنید ، که ماست یونانی را با انواع توت های تازه و دانه های چیا می پوشاند. با مواد افزودنی مانند آجیل خرد شده ، نازل های کاکائو یا گرانول بپاشید.

این دستور را می توان به راحتی بدون شیر تهیه کرد و ماست گیاهی را جایگزین ماست یونانی کرد.

خرید کنید لاوا یا ماست های گیاهی کولینا بصورت آنلاین.

هنگام هوس خوردن یک میان وعده ، مهم است که غذاهایی را انتخاب کنید که مقوی و سرشار از مواد مغذی هستند.

مصرف یک میان وعده متعادل نه تنها سطح انرژی شما را افزایش می دهد ، بلکه رضایت و تمرکز شما را در طول روز تضمین می کند.

ایده های سالم و پرانرژی ذکر شده در بالا را امتحان کنید و با بسیاری از گزینه های میان وعده مغذی آماده خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید