5 نکته اساسی تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که نه لزوما کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند ، اما بارداری اتفاق نمی افتد. اگرچه اغلب با تغییر برخی از شیوه های معمول زندگی و مکمل ها نیز حذف برخی از ویژگی ها فرزندآوری را آسان می کند.
تجربه مادر:

وقتی متوجه می شویم کاری را انجام می دهیم و آن را انجام می دهیم ما نمی دانیم و می تواند بچه دار شدن را برای ما سخت کند ، ما شروع به معامله کردیمکردنشون. ما در خانه ورزش می کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
– بعد باردار شدم.

قدرت تغییر رژیم غذایی و شیوه زندگی می تواند بر باروری تأثیر بگذارد این باورنکردنی است و یکی از ماموریت های ما در رژیم درمانی این است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در بارداری در 6 تا 12 ماه آینده کمک می کند تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای زایا (تخمک و اسپرم) خود را بهبود بخشند. بنابراین این مطالب مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا خواهید کرد برای باروری آماده شوید!

برای اطلاعات بیشتر حتماً با یک متخصص تغذیه و پزشک مشورت کنید مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که ممکن است در ابتدا برای بسیاری از شما سخت باشد باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تجزیه شود تخم مرغ و مایع منی. که این می تواند باعث ناهنجاری شود کروموزومی (یکی از دلایل اصلی سقط جنین). میوه ها و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های تغذیه ای هستند و دارای 3-4 عدد هستند واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه شما می تواند یک راه عالی باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای آنتی اکسیدان ها پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکنید همسرتان را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D به نام ویتامین خورشید شناخته شده است و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی D در معرض آفتاب کم زمستان. اندازه رژیم غذایی معمول ما این ویتامین به اندازه کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن وجود ندارد ، بنابراین اغلب گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، مقدار ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بپرسید ویتامین ها را بررسی کنید. در اینجا نحوه برنامه ریزی شما آمده است چگونه می توان تمام ویتامین های بدن خود را بهتر مصرف کرد.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (این ماهی هایی که گفتم ماهی های چرب آب سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن کبد ماهی کاد نیز منبع خوبی است به صورت کپسول داده می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. مقداری رول و غذا با غنی سازی ویتامین D

3. میزان چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند و شما نیز رژیم مناسب باروری بسیار مهم و ضروری است. در حال حاضر قصدما لازم نیست زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط باید بدانید که آیا در عرض 2-3 هفته و ماهی های روغنی معمول مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و … نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید به نظر خوب میاد.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در چنین شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به هر حال ، شما دوست دارید به مشتی زیبا از حواله ها در قلب خود سلام کنید شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! وقتی بدن می خواهد کورتیزول را از منابع مناسب تولید کند تولید پروژسترون مورد نیاز برای تخمک گذاری به سرقت می رود (هر دو یا هورمونهای استروئیدی). بنابراین ، تولید کورتیزول را کاهش دهید این به بدن منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن می دهد بمونه.

ویتامین C و B برای کاهش استرس مفید است. بخورید و شاد باشید (برای کاهش استرس ، می توانید مقاله را بخوانید از سایت دیدن کنید) ، اما ، صادقانه بگویم ، بخش بزرگی است آرام باشید ، کاری را که دوست دارید انجام دهید و از آن لذت ببرید بر می گردد. یوگا تمرین کنید. ورزش. به موسیقی گوش دهید. کتاب خواندن. از گلدان های خود مراقبت کنید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. دعاها.
با دوستان ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین دارای 13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر انتظار دارید ابتدا باردار شوید ، پس شروع کنید شما یک فرصت طلایی را برای استفاده از این افزونه از دست داده اید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند برای مصرف.

ما اغلب به تخمک هایی که در تخمدان آنها متولد می شوند فکر می کنیم ما تا آخر ثبات داریم و هیچ چیز نمی تواند ما را سالم تر کند بودن !! خوب ، این یک تصور غلط بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخم مرغ حدود 3 ماه می گذرد و در آن مدت رژیم ها و روش های انتخابی زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و بروز ناهنجاری ها دارد حاوی سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر قبلاً صادق است شما مدتی بدن خود را از نظر هورمونی کنترل می کنید و در واقع خسته شده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است (استروئیدها) برای لذت بردن. (کنترل هورمونی ، مانند استفاده از قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی که کنترل می کنند حاوی هورمون).

زنا که از مکمل های مولتی ویتامین در هنگام لقاح استفاده می کند خطر مسمومیت بارداری آنها کمتر از سایرین است.
این مکمل بهتر است 6 ماه قبل از بارداری مصرف شود انجام دادن. بنابراین اگر قصد دارید تابستان امسال باردار شوید ، مطمئن باشید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

برای مصرف این مکمل قبل از زایمان با پزشک یا متخصص خودبا رژیم غذایی خود مشورت کنید. معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
اشاره می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل می تواند باعث حالت تهوع شود حتماً پس از مشورت با متخصص ، این روند را ادامه دهید و به محل مراجعه کنید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. اگر دارویی مصرف می کنید یک مشکل خاص خونریزی در حضور عامل جراحی درمان می شود قبل از مصرف داروهای ضد انعقاد خون حتما با پزشک خود مشورت کنید مشورت کردن.
ما سعی می کنیم به زودی پرونده تغذیه را منتشر کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

شاد باشی خوشبخت

دیدگاهتان را بنویسید