7 جایگزین چربی سالم


ماهی چربی نوعی چربی نیمه جامد است که به طور گسترده در سرخ کردن و پختن مورد استفاده قرار می گیرد تا طعم غنی و بافت خامه ای به غذا بدهد.

با این حال ، چربی اشباع شده زیادی دارد و از گوشت خوک تهیه می شود ، گوشتی که مردم می توانند به دلایل مذهبی یا تغذیه ای از خوردن آن خودداری کنند (1)

خوشبختانه ، شما می توانید بسیاری از جایگزین های بیکن سالم را پیدا کنید که تقریباً در هر دستور غذا قابل استفاده است.

در اینجا 7 جایگزین ساده بیکن آمده است.

کره می تواند ساده ترین جایگزین برای گوشت خوک باشد.

با ایجاد تغییرات کوچک در دستور غذا ، کره می تواند طعم و بافت محصول نهایی را حفظ کند. این باعث می شود کره یک گزینه عالی برای پوسته پای ، تورتیلا ، خمیر تماله و دیگران باشد.

از آنجایی که کره دارای چربی کمی کمتر از گوشت خوک است ، ممکن است لازم باشد کمی بیشتر از آن استفاده کنید تا به نتایج مشابه برسید.

برای هر فنجان (205 گرم) بیکن ، حدود 1 1/4 فنجان (284 گرم) کره استفاده کنید.

اگر مراقب وزن خود هستید ، حتماً در دستور غذای خود انواع کره بدون نمک را انتخاب کنید.

خلاصه

برای هر فنجان (205 گرم) بیکن ، می توانید از 1 1/4 فنجان (284 گرم) کره استفاده کنید که می تواند طعم و بافت بسیاری از دستور العمل های مختلف را حفظ کند.

روغن نارگیل یک روغن گرمسیری است که فوایدی برای سلامتی دارد.

در واقع ، برخی از مطالعات نشان می دهند که روغن نارگیل با کاهش کلسترول بد (LDL) (برای سلامت قلب) می تواند مفید باشد.2)

در بسیاری از دستور العمل ها ، به ویژه هنگام سرخ کردن ، کباب کردن یا سرخ کردن در یک تابه ، می توانید همان مقدار روغن نارگیل را با بیکن جایگزین کنید.

توجه داشته باشید که روغن نارگیل تصفیه نشده طعم و عطر نارگیل قوی دارد ، بنابراین ممکن است طعم برخی غذاها را کمی تغییر دهد.

خلاصه

می توانید همان مقدار روغن نارگیل را در دستور العمل های دستور غذا جایگزین کنید ، به ویژه هنگام سرخ کردن ، کباب کردن یا سرخ کردن در یک تابه.

روغن های گیاهی اغلب در آشپزی و سرخ کردن استفاده می شود.

سرآشپزها و سرآشپزها اغلب این روغن ها را به دلیل دود زیاد آنها ، یعنی دمایی که روغن شروع به سوختن و دود می کند ، انتخاب می کنند (3)

همچنین هنگام استفاده از روشهای پخت در دمای بالا مانند سرخ کردن ، کباب کردن و خورشت ، روغنهای گیاهی به عنوان جایگزینی برای گوشت خوک بسیار مفید است.

سعی کنید از 7/8 فنجان (191 میلی لیتر) روغن نباتی برای هر فنجان (205 گرم) بیکن در دستورهای مورد علاقه خود استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که اگر از روغن به جای روغن گوشت استفاده می کنید ، محصولات پخته شده مانند کلوچه ها و کیک ها ممکن است چگال تر و نرم تر باشند. علاوه بر این ، برای دستور العمل هایی مانند تورتیلا ، افزودن کمی آب به روغن می تواند به بهبود بافت کمک کند.

خلاصه

برای هر فنجان دستور (205 گرم) بیکن ، می توانید از 7/8 فنجان (191 میلی لیتر) روغن نباتی استفاده کنید. مخصوصاً برای پخت ، کباب کردن و آشپزی و همچنین پخت مناسب است ، اگرچه می تواند بافت و قوام آن را کمی تغییر دهد.

روغن زیتون ، سرشار از آنتی اکسیدان ها و چربی های غیراشباع تک ، می تواند دستور العمل های شما را سالم کند ، اگر به جای روغن گوشت خوک استفاده شود.4)

همچنین می توان آن را بجای گوشت خوک در نسبت 1: 1 استفاده کرد و آن را به یکی از ساده ترین جایگزین های موجود تبدیل کرد.

با این حال ، استفاده از این روغن به جای گوشت خوک ، بافت برخی از ظروف را تغییر می دهد و ظروف ممکن است طعم شبه زیتون تصفیه شده ای داشته باشند.

روغن زیتون و طعم تند آن ممکن است برای کباب کردن ، سرخ کردن یا خورشت بهتر از محصولات سرخ شده و شیرینی ها باشد.

خلاصه

روغن زیتون را می توان بجای گوشت خوک به نسبت 1: 1 استفاده کرد و برای غذاهای کبابی ، سرخ شده یا خورشتی گزینه ای عالی است.

آووکادو ، که به دلیل طعم ملایم و بافت خامه ای معروف است ، می تواند میزان چربی و طعم دستور العمل های مورد علاقه شما را افزایش دهد.

آنها همچنین سرشار از انواع مواد مغذی مهم از جمله پتاسیم ، فولات و ویتامین C و K هستند (5)

آووکادو به ویژه برای غذاهای پخته ، از جمله کیک ، کلوچه ، کلوچه یا نان مفید است.

اگر دستور غذا به 1 لیوان (205 گرم) بیکن نیاز دارد ، معمولاً باید از حدود 1/2 فنجان (115 گرم) پوره آووکادو استفاده کنید ، اگرچه ممکن است لازم باشد نسبت را کمی تنظیم کنید.

به یاد داشته باشید که استفاده از آووکادو به جای انواع دیگر چربی می تواند رنگ ، بافت و طعم محصول نهایی را تغییر دهد ، که ممکن است برای برخی از دستور العمل ها ، مانند پوسته پای یا تورتیلا ایده آل نباشد.

خلاصه

برای هر فنجان (205 گرم) بیکن در غذاهای پخته شده مانند کلوچه ، کیک ، نان و شیرینی ، می توانید از 1/2 فنجان (115 گرم) آووکادو استفاده کنید.

چربی گوشت گاو نوعی چربی رند شده است که برای حذف همه ناخالصی ها پخته شده است.

این منبع خوبی از اسید لینولئیک مزدوج (CLA) است و حاوی تعدادی ویتامین محلول در چربی از جمله ویتامین A ، D و E (6)

در بسیاری از دستور العمل ها ، می توانید به همان میزان از گوشت گاو به جای گوشت خوک استفاده کنید بدون اینکه محصول نهایی را به طور قابل توجهی تغییر دهید.

چربی گوشت گاو معمولاً طعم غنی تر و گوشتی تری نسبت به گوشت خوک دارد. بنابراین ، ممکن است انتخاب بهتری برای غذاهای تند سرخ شده یا کبابی نسبت به محصولات سرخ شده باشد.

خلاصه

در بسیاری از غذاهای کبابی یا سرخ شده می توان از چربی گوشت گاو به جای گوشت خوک به مقدار مساوی استفاده کرد.

پوره موز یک جایگزین عالی برای گوشت خوک است و در عین فشردن برخی مواد مغذی اضافی ، میزان کالری بسیاری از دستور العمل ها را کاهش می دهد.

به طور خاص ، این میوه سرشار از پتاسیم ، فیبر و ویتامین B6 و C است (7)

سعی کنید از 1/2 فنجان (113 گرم) پوره موز برای هر فنجان (205 گرم) در محصولات پخته شده با بیکن مانند نان ، کیک و شیرینی استفاده کنید.

با این حال ، به خاطر داشته باشید که پوره موز به عنوان روغن سرخ کردنی یا غذاهای شور عمل نمی کند.

علاوه بر این ، ممکن است لازم باشد برخی از مواد دیگر را در دستور غذا تنظیم کنید تا شیرینی طبیعی موز جبران شود.

خلاصه

می توانید از 1/2 فنجان (113 گرم) پوره موز برای هر فنجان (205 گرم) در محصولات پخته شده با بیکن مانند نان ، کیک و شیرینی استفاده کنید.

اگرچه گوشت خوک اغلب برای بهبود طعم و بافت غذا استفاده می شود ، اما از گوشت خوک تهیه شده و حاوی مقدار زیادی چربی اشباع شده است.

خوشبختانه چندین گزینه جایگزین موجود است که بسیاری از آنها طعم و مواد مغذی را به غذاهای مورد علاقه شما می افزایند.

برخی از گزینه های ذکر شده در بالا را امتحان کنید تا بهترین گزینه را برای شما بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید