دستور العمل ها و استفاده از آنها


ما شامل محصولاتی هستیم که فکر می کنیم برای خوانندگان ما مفید است. در صورت خرید از طریق پیوندهای موجود در این صفحه ، می توانیم کمیسیون کمی دریافت کنیم. در اینجا روند ما است.

علاوه بر کاهش قند ، یکی از بزرگترین چالش های رژیم کم کربوهیدرات و کم چرب حذف غذاها از آرد مانند نان ، کراکر و ماکارونی است.

در مورد کتو ، آرد گندم معمولی و اکثر جایگزین های آرد گندم به دلیل داشتن کربوهیدرات زیاد مجاز نیستند (1)

خوشبختانه هنوز چندین گزینه پخت و پخت کتو وجود دارد.

اگرچه آنها جایگزین های ایده آل برای آرد گندم نیستند ، اما به شما این امکان را می دهند که شیرینی کتو ، نان و شیرینی درست کنید تا بتوانید از غذاهای پر کربوهیدرات مورد علاقه خود لذت ببرید.

اگرچه بیشتر این آردهای دوستدار کتو حاوی مقداری کربوهیدرات هستند ، اما همچنین سرشار از فیبر و کم کربوهیدرات هستند. کربوهیدرات خالص به تعداد گرم کربوهیدرات موجود در غذا پس از کم شدن گرم فیبر اشاره دارد.

فیبر نوعی کربوهیدرات غیرقابل هضم است ، بنابراین کربوهیدراتهای فیبر نباید در مصرف کربوهیدرات روزانه قرار گیرند (2)

در اینجا 8 بهترین آرد دوستدار کتو ، موارد استفاده آنها و برخی از دستور العمل های مورد علاقه ما که حاوی آنها هستند ، آورده شده است.

آرد بادام احتمالاً بیشترین جایگزین برای آرد کتو است. این به سادگی از بادام خرد شده تهیه می شود و کربوهیدرات بسیار کمی دارد و فقط 3 گرم کربوهیدرات کل و 1 گرم کربوهیدرات خالص در هر 2 قاشق غذاخوری (14 گرم) در هر وعده (3)

آرد بادام را می توان به عنوان جایگزین آرد گندم در 1 تا 1 پخت استفاده کرد ، اما نان های حاوی آرد بادام کمی متخلخل هستند. همچنین می توانید از آن به عنوان نان پخته شده ، پخته شده در هوا یا پخته استفاده کنید ، اما عمدتا برای محصولات پخته شده با کتو استفاده می شود.

بهترین: پختن ، نان کردن

تلاش كردن: آرد بادام الماس آبی

دستور پخت

آرد نارگیل یک پودر بسیار خوب و پودری است که از تفاله نارگیل تهیه شده است. طعم نارگیل ملایم آن در اکثر دسرها کاربرد دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در کنار آرد بادام ، یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین آرد کتو است.

یک وعده 2 قاشق غذاخوری (15 گرم) 9 گرم کربوهیدرات کل و 4 گرم کربوهیدرات خالص (4)

در اکثر دستور العمل ها فقط به مقدار کمی آرد نارگیل نیاز دارید. مایع زیادی را جذب می کند ، بنابراین استفاده از آن به عنوان جایگزین آرد 1 تا 1 ، یک محصول فوق العاده خشک را به شما می دهد ، مگر اینکه مواد مایع اضافی اضافه کنید.

به همین دلیل ، این آرد بهتر است در دستور العمل هایی که مخصوص آرد نارگیل طراحی شده اند استفاده شود.

این ماده همچنین یک غلیظ کننده قوی ایجاد می کند ، اما به خاطر داشته باشید که می توانید طعم این نارگیل را بچشید.

بهترین: پخت دسر ، غلیظ شدن

تلاش كردن: آرد نارگیل ارگانیک Nutiva

دستور پخت

آرد چیا از دانه های چیا آسیاب شده که حاوی فیبر محلول است ، تهیه می شود. به همین دلیل ، چیا آب و رطوبت زیادی را مانند آرد نارگیل جذب می کند.

2 قاشق غذاخوری (12 گرم) در هر وعده دانه چی خرد شده حاوی 5 گرم کل کربوهیدرات و 0 گرم کربوهیدرات خالص (5)

آرد چیا معمولاً در دستور پخت کتو استفاده نمی شود. هنگام پخت ، معمولاً آن را با آرد دیگر مخلوط می کنید.

با این حال ، اگر به دنبال ایده های دسر خارج از پخت هستید ، هم دانه های چی کامل و هم دانه های چی را می توانید برای تهیه یک پودینگ کم کربوهیدرات و فیبر بالا استفاده کنید.

بهترین: پختن

تلاش كردن: دانه های آرد چای سلامتی

دستور پخت

کنجاله دانه کتان از دانه های کتان آسیاب شده که کربوهیدرات کمی دارند-حاوی 4 گرم کربوهیدرات کل و 0 گرم کربوهیدرات خالص در هر قاشق غذاخوری (14 گرم) در هر وعده غذایی-و سرشار از چربی های امگا 3 ضد التهابی بالقوه (6، 7)

مانند آرد چینی ، مقدار زیادی مایع را جذب می کند ، بنابراین هنگام پخت معمولاً با سایر آردهای دوستدار کتو مخلوط می شود. با این حال ، کنجاله بذر کتان معمولاً به تنهایی یا همراه با دانه های چین برای تهیه کراکر استفاده می شود.

بهترین: ترقه

تلاش كردن: پودر کتان طلایی آسیاب قرمز باب

دستور پخت

پوسته های Psyllium ، غنی از فیبر ، یک عنصر کلیدی در بسیاری از افزودنی های فیبر هستند. آنها آب را جذب کرده و با افزودن کمی ساختار به غذاهای حاوی آنها متورم می شوند.

یک قاشق غذاخوری (9 گرم) حاوی 8 گرم کربوهیدرات کل و 1 گرم کربوهیدرات خالص (8)

طبق تجربه من ، افزودن کمی پودر پوست سایلیوم به دستورهای کتو که از آرد بادام تهیه می شود ، بافت نان تری به آن می بخشد ، اما دوباره ، معمولاً با آردهای دیگر مخلوط می شود.

بهترین: پختن

تلاش كردن: اکنون مواد غذایی پودر پوست سایلیوم

دستور پخت

فیبر جو دوسر از پوست جو دوسر خرد شده تهیه می شود. این یک افزودنی رایج برای محصولات پخته شده با کتو است ، زیرا ساختار و قوام خاصی مانند نان را فراهم می کند. یک قاشق چایخوری (4 گرم) حاوی 4 گرم کربوهیدرات کل و 1 گرم کربوهیدرات خالص است (9).

مانند بسیاری از آردهای دیگر در این لیست ، فیبر جو دوسر اغلب به عنوان غذای مستقل در دستور غذا استفاده نمی شود ، اما در ترکیب با سایر آردهای کم کربوهیدرات استفاده می شود.

بهترین: پختن

تلاش كردن: فیبر جو دوسر ارگانیک آنتونی

دستور پخت

آرد لوپین از لوبیا لوپین شیرین ، نزدیکان بادام زمینی و سویا تهیه می شود. این معمولاً در ماکارونی بدون گلوتن استفاده می شود و یک عنصر کلیدی در چندین دستور العمل ماکارونی کتو دوست است.

یک چهارم فنجان (28 گرم) 11 گرم کل کربوهیدرات و 1 گرم کربوهیدرات خالص را تأمین می کند. همچنین به طور طبیعی پروتئین بالایی دارد (10).

اگرچه بیشتر در پاستا استفاده می شود ، بسیاری از دستور العمل های پخت شامل مخلوطی از آرد لوپین و آرد نارگیل یا بادام است.

بهترین: ماکارونی

تلاش كردن: آرد لوپین کوهستانی مدرن

دستور پخت

اگرچه ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد ، اما پوست گوشت چرخ کرده (پوست خوک بو داده) یک غذای کتو بوداده ، بو داده یا بو داده عالی است ، زیرا آرد و ذرت به دلیل داشتن کربوهیدرات از جدول حذف می شوند (1، 11)

می توانید خرده پوست خوک بخرید یا با استفاده از پوست خوک که در فروشگاه خریداری کرده اید خودتان آن را تهیه کنید.

گرد و غبار پوست خوک کاملاً عاری از کربوهیدرات است و حاوی مقدار زیادی چربی و پروتئین است ، بنابراین آنها برای کتو ایده آل هستند. همچنین یک جایگزین عالی برای آرد سوخاری است ، بنابراین می توانید از آن برای تهیه کوفته ، کوفته و بسیاری از دستور العمل های دیگر که معمولاً کربوهیدرات بالایی دارند استفاده کنید (12)

بهترین: نان ، کتلت

تلاش كردن: پادشاه خوک خرده درشت خوک خوب

دستور پخت:

اینکه کتو را شروع می کنید به این معنا نیست که باید تمام غذاهای مورد علاقه خود را که با آرد تهیه شده اند کنار بگذارید. جایگزین های زیادی برای سرخ کردن و پختن و حتی تهیه ماکارونی خانگی وجود دارد.

آرد بادام و آرد نارگیل بیشتر برای پخت استفاده می شود و می تواند فیبر بالایی داشته باشد ، مانند آرد لوپین ، آرد چینی ، آرد کتان ، پودر دانه پسیلیوم و فیبر جو دوسر برای بهبود بافت و طعم غذاهای سرخ شده.

حتی می توانید هنگام پخت نان از خرده خوک به عنوان جایگزین آرد برای تردی بیشتر استفاده کنید.

این جایگزین های غذایی کتو به شما امکان می دهد از نان ، دسر ، ماکارونی ، کراکر و غذاهای رنده شده کتو ، بدون اغراق در کربوهیدرات ها ، به طور کامل لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید