روش های اشتباه برای مجبور کردن کودکان به خوردن سبزیجات بیشتر


یافتن راه هایی برای وادار کردن فرزندان به خوردن سبزیجات بیشتر و استفاده از این مواد مغذی اضافی در وعده های غذایی فرزندان دشوار است ، به ویژه اگر با غذاهای گزنده مواجه شوید. گاهی اوقات این بدان معناست که کمی خلاق باشید! در اینجا چند روش ساده برای ریختن سبزیجات در جعبه غذا و ناهار کودکان بدون اینکه آنها متوجه شوند وجود دارد.

علاوه بر این ، این نکات برای بزرگسالان نیز مناسب است و به طور کلی راهی عالی برای بسته بندی یک دستگاه تغذیه اضافی است.

سبزیجات یخ زده را به کوکتل ها اضافه کنید

همه ما می دانیم که چگونه میوه های مورد علاقه خود را فریز کرده و سپس به مخلوط کن اضافه کنید ، پس چرا این کار را با سبزیجات انجام ندهید؟ کدو سبز و خیار را به قطعات درشت خرد کرده و در یخچال نگهداری کنید. هنگام افزودن آنها به کوکتل های کودکتان ، غذای کوچک را شروع کرده و با میوه های شیرین تری مانند موز و انواع توت ها ترکیب کنید. این است راهنمای کوکتل یک ورق تقلب عالی برای تهیه مخلوط متعادل با سبزیجات است و راهی عالی برای ترغیب فرزندان به خوردن سبزیجات بیشتر است!

چوب سبزیجات را در یخچال نگهداری کنید

چوب های سبزیجات را بریده و در یخچال نگهداری کنید ، آماده بسته بندی برای میان وعده ها و در چاشنی های خوشمزه ای مانند هوموس ، پستو ، ریکوتا ، کره بادام زمینی یا کپسول آغشته کنید. آیا از چوب هویج خسته شده اید؟ آن را با پاپریکا ، لوبیا سبز ، خیار ، کرفس و گوجه فرنگی گیلاسی مخلوط کنید. یک بشقاب درست کنید و به بچه ها اجازه دهید چوب سبزیجات و چاشنی هایی را که دوست دارند امتحان کنند انتخاب کنند. افزودن سولتان به سبزیجاتی که با کره آجیل بپاشید ، راه خوبی برای روشن تر شدن دندان های شیرین کودکان است.

بولونیا را بگذارید

اگر در حال تهیه بولونیا هستید ، یک قابلمه چیلی کن کارن ، لازانیا یا سس پاستا ، کمی سبزیجات اضافه کنید! یک نکته خوب این است که روی یک غذاساز سرمایه گذاری کنید و از آن برای برش پیاز ، هویج ، قارچ ، کدو سبز ، سیب زمینی شیرین و کدو تنبل استفاده کنید. این سبزیجات خرد شده را می توان در شیرینی ها و سس های ماکارونی پنهان کرد. آنها هرگز تفاوت از نظر طعم را نمی دانند ، اما بدن آنها عاشق مواد مغذی اضافی است.

دوستان با zoodle

ماکارونی می تواند جای خود را در رژیم غذایی سالم باز کند ، اما ما می توانیم با داشتن نصف پاستا و نیمی از ماکارونی زودل یا هویج ، میزان سبزیجات را افزایش دهیم. اگر وسایل آشپزخانه مارپیچ ندارید ، کافی است از یک پوست کن سبزیجات برای جدا کردن سبزیجات به نوارهای بلند استفاده کنید تا ماکارونی را تقلید کند.

با نکته 3 ترکیب کنید و روش ما را امتحان کنید زودل های بولونیا!

باید خود را مخلوط کنید

هنگام تهیه سیب زمینی پوره ، سعی کنید از نصف سیب زمینی و نصف گل کلم استفاده کنید. نکته دیگر این است که برای افزایش فیبر ، لوبیا کره یا لوبیا سفید را به پوره سیب زمینی اضافه کنید. همه این افزودنی ها یک رنگ هستند و به یک اندازه یکسان می شوند ، بنابراین بچه ها باهوش تر نیستند و این راهی هوشمندانه برای افزایش تنوع سبزیجات مصرفی است.

نان های خوش طعم یا سرخ کن درست کنید

یک راه عالی برای افزایش مصرف سبزیجات توسط کودک تهیه نان های تخم مرغ و سبزیجات است. شما می توانید انواع سبزیجات از جمله نخود فرنگی ، کدو سبز ، قارچ ، کدو و اسفناج را به همراه طعم های مورد علاقه بچه های خود اضافه کنید تا یک غذای بسته بندی شده با سبزیجات تهیه کنید که آنها از آن لذت ببرند. آنها همچنین برای بسته بندی ناهار در مدرسه عالی هستند! برای الهام بخش ما را امتحان کنید 5 عدد نان تخم مرغ لازمبه

به دنبال پشتیبانی اضافی هستید؟

آن را امتحان کنید JSHealth Vitamins Kid’s Multi +

دیدگاهتان را بنویسید