به نظر شما “سوپاپ چکار میکند؟

صفحه اصلی - انجمن تولیدکنندگان سیستمهای تهویه مطبوع ایران چرا که حجم و قدرت موتورها بیشتر شده و سعی میکنند از این خروجیهای دوگانه استفاده کنند تا بتوانند عملکرد بهتری بگیرند. این نوع اگزوز میتواند دود حاصل از عملکرد موتور با سرعت و حجم دوبرابر از خودرو خارج کند. اگزوز تک خروجی ارزانترین نوع اگزوز است و برای موتورهایی با حجم کمتر مورد استفاده قرار میگیرد زیرا توان خروجی این موتورها کم است و در نتیجه، دود حاصل از عملکردشان زیاد نیست. چنین نوع آسیب دیدگیهایی بارها و بارها در مسابقات درگ (به عنوان پرفشار ترین رقابتهای اتوموبیلرانی) در ایران و حتی خارج از کشور دیده شده است که بدترین نتیجه آن در خوشبینانهترین حالت، هدر شدن هزینههای مالی، زمانی و از دست دادن عنوان قهرمانی است و نه هزینه جانی. هزینه تعمیرات بخاری برقی در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسیار منصفانه است. اگر ساکن تهران هستید و بخاری برقی شما خراب شده است، به خوبی می دانید که انتقال دستگاه به محل تعمیرگاه چه مقدار دشوار و هزینه بر خواهد بود. در بعضی از بخاری های برقی، فن به عنوان قطعهای برای انتقال بخار از داخل بخاری به بیرون استفاده می شود. قطعهای که معمولاً خروجی آن را در پشت اتومبیل میبینید، اما شاید ندانید که چقدر اهمیت دارد و اساسا اگر نباشد، دیگر اتومبیل شما نمیتواند راه برود.

تخلیه پارکینگی گرچه بخاری و کولر هم بخشی از سیستم تهویه مطبوع است اما بهترین تشبیه برای تشریح عملکرد سیستم تهویه مطبوع خودرو به زبان ساده، عملکرد یک پنکه است. اما نکته مهم درمورد خرابی اگزوز، تاثیر مستقیم آن بر عملکرد موتور و خودرو است. در صورت بروز هر یک از این موارد، نشانه هایی همانند صدای تلق تلق و تک کار کردن موتور حاکی از خرابی در این قطعه است. روغن سوزی از جمله معایبی است که بیشتر پیشرانههای احتراقی بعد از یک دوره کارکرد نسبتا طولانی، خواه ناخواه به آن دچار میشوند. گرم شدن بیش از حد موتور از جمله علائمی است که نشان دهنده یک واشر منیفولد ورودی معیوب است. سیستم بازیافت به این شکل عمل می کند که در یک مبدل حرارتی ساده صفحه ای ، هوای برگشتی و خارج شده از محیط داخل ساختمان با هوای تازه (هوای تازه ورودی به هواساز) تبادل حرارت کرده و دمای هوای تازه به دمای هوای محیط داخل ساختمان نزدیک تر می شود. مگر اینکه مقررات ساختمان خلاف آن را ذکر کرده باشد.

در شرایط اضطراری نیز هنگام بروز آتش سوزی به کنترل و مهار دودهای ناشی از حریق کمک کرده و آنها را به بیرون هدایت می کند. همچنین می توان این سیستم را یک راه فرار برای افراد گیر افتاده در آتش نیز به حساب آورد. در بین همهی سیستم های تهویه کانالی ، سیستم تهویه پارکینگ یکی از مهمترینها به حساب میآید. هوا باید در طول پارکینگ با مسیر هوای طبیعی به حرکت درآید و تا انتهای مسیر ادامه یابد. این نرم افزار علاوه بر اینکه میتواند جریان هوا در ســاختمانها را مورد تحلیل قرار دهد، قابلیت شبیه ســازی حرکت آلاینده ها را نیز تهویه پارکینگ استاندارد چگونه است ؟ دارد. این مدل نیز یکی از مدلهای اگزوز دوگانه است که پیشتر مورد استفاده بود. یکی از مواردی که باید در این بخش به آن توجه کرد، مسر عبور و مرور شما با خودرو است. یعنی با توجه به سنسور نصب شده در دمپر، در دمای ۷۰ درجه ماده بین دو قطب فیوز ذوب شده و سبب فعال شدن دمپر گردد. این قطعه در موتور های درون سوز قرار میگیرد و پیش نیاز اتومبیل برای روشن شدن را تامین میکند. با این حال، با رها شدن اتصالات که ممکن است به دلایل مختلف اتفاق افتد، لوله اگزوز رها شده و به قطعات و بخشهای دیگر خودرو حین حرکت برخورد میکند و این صدا ایجاد میشود.  &;᠎​​ ​ ​​​!

بنابراین باید نسبت به علائم خرابی اگزوز دقت کافی داشت.

آسیب دیدن و معیوب بودن برخی قطعات سبب روغن سوزی و تولید دود آبی می شود. و هرچقدر سطح کناره های موتورسیکلت توسط کایت های با کیفیت پوشیده شده باشد جریان هوا کمتر به درون قطعات وارد شده و در نتیجه سرعت افزایش پیدا می کند. یک اتومبیل از قطعات مختلفی تشکیل میشود که وظایف مختلفی را باید ایفا کنند. در صورتی که با گاز دادن هم دود آبی متوقف نشود و ادامه داشته باشد و هنگامی که خودرو شتاب بگیرد، میزان دود افزایش یابد، نشان دهنده خرابی و ایراد داشتن رینگ پیستون و قطعات تنه و سرسیلندر است. بنابراین باید نسبت به علائم خرابی اگزوز دقت کافی داشت. بنابراین برای موتورهای حجیمتر و پرقدرتتر مورد استفاده قرار میگیرد و البته برای این نوع خودروها استفاده از اگزوز دو خروجی یا دوگانه الزامی است. چون تجمع آلایندههایی چون مونواکسید کربن، دیاکسید گوگرد و اکسید نیتروژن میتواند منجر به انفجار و آتشسوزی شود، بنابراین لازم است این آلایندهها به نحوی از پارکینگ خارج شده و هوای تازه جایگزین آنها شود. طراحی بسیار زیبا که زیبایی خاصی به محیط پارکینگ می بخشد. 5. پس از اتمام خدمات و رفع مشکل بخاری یا هیتر برقی، فاکتور و همچنین گارانتی رسمی 3 الی 12 ماه تقدیم شما عزیزان می شود که داخل پنل قابل مشاهده است.