دانلود بازی موبایلی Car Mechanic Simulator Racing


اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های شبیه‌ساز – ریسینگ موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Car Mechanic Simulator Racing همراه ویجیاتو باشید.

متاسفانه معمولا وقتی صحبت از دنیای بازی‌های ویدئویی می‌شود، عناوین شبیه‌ساز جزو آن دسته از بازی‌هایی هستند که معمولا چندان طرفدار ندارند. دلیل این موضوع نیز درست به جایی باز می‌گردد که اکثر گیمرها به دنبال تجربه‌ای هیجان‌انگیز از دنیای بازی‌های ویدئویی‌اند و طبیعتا بازی‌های شبیه‌ساز مانند رقیبانشان از جمله از بازی‌های شوتر؛ نقش آفرینی و حتی بتل رویال؛ هیجان‌انگیز نیستند. اما این موضوع ابدا به آن معنا نیست که بازی‌های شبیه‌ساز کسل‌کننده هستند؛ بلکه اگر به این سبک از بازی‌ها فرصت دهید، عناوین شبیه‌ساز تجربه‌ای کژوال و سرگرم‌کننده برایتان خواهند بود که بسیاری از گیمرها عاشق آن خواهند شد.

بازی‌های شبیه‌ساز در طول یک دهه اخیر با پیشرفت‌های بسیاری رو به رو شدند. همچنین حضور عناوینی چون بازی Euro Truck Simulator 2 و حتی سری انحصاری شبیه‌ساز پرواز از مایکروسافت، در بین دیگر سبک از بازی‌های ویدئویی؛ باعث شد تا صنعت بازی‌سازی بیش از هر زمان دیگری به عناوین شبیه‌ساز بها دهد. درواقع چیزی‌که دنیای بازی‌های شبیه‌ساز را خاص می‌کرد، این بود که این سبک از بازی‌ها به شما اجازه می‌دادند تا تبدیل به هرکسی شوید. موضوعی که کمتر می‌شد مشابه آن را در بین دیگر سبک‌ها پیدا کرد و به همین دلیل؛ بسیاری از گیمرها به سراغ بازی‌های شبیه‌ساز رفتند.

مطلب پیشنهادی:بازی ZOZ: Final Hour یک جایگزین موبایلی از استودیوی NetEase برای Left 4 Dead استتیر و تفنگ در مقابل کوهی از زامبی‌ها
بازی ZOZ: Final Hour یک جایگزین موبایلی از استودیوی NetEase برای Left 4 Dead است

همچنین خوشبختانه روی پلتفرم موبایل نیز این سبک از بازی‌ها عملکرد واقعا خوبی دارند. تاکنون بازی‌های شبیه‌ساز متنوعی برای موبایل منتشر شده‌اند که اکثرشان تجربه‌ای فوق‌العاده بودند. بنابراین اگر شما نیز به دنبال تجربه‌ای جذاب از دنیای عناوین شبیه‌ساز هستید، در این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا باهم سفری دوست داشتنی به دنیای یکی از برترین عناوین شبیه‌ساز موبایلی داشته باشیم که قطعا بسیاری از شما عاشقش خواهد شد.