زیتل بیشترین امتیاز تجربه همکاری افراد در صنعت مخابرات را از آن خود کرد


براساس گزارش ایران‌تلنت شرکت مخابراتی زیتل توانسته بالاترین امتیاز را از کارکنان خود دریافت کند. این شرکت همچنین دربین ۱۰ شرکت برتر از دید برنامه‌نویسان قرار دارد.

یکی از صنایع جذاب که در سالیان اخیر رشد کرده، صنایع مخابراتی است. براساس گزارش ایران‌تلنت که جذاب‌ترین کارفرمایان شرکت‌های ایرانی را از گروه‌های مختلف کارکنان معرفی می‌کند، افرادی که سابقه فعالیت در صنعت مخابراتی را داشته‌اند بیشترین امتیاز را به تجربه همکاری خود با شرکت زیتل داده‌اند. ایرانسل، همراه اول و هواوی شرکت‌هایی هستند که در دو دوره ارزیابی همواره بین 10 شرکت برتر بوده‌اند و امتیازهای بالایی از کارکنان خود دریافت کرده‌اند.

در گزارش ایران تلنت آمده است که طی سالیان گذشته که شرکت «اریکسون» در ایران فعال بود، بالاترین امتیاز را از کارکناش دریافت کرده است و از منظر شرایط ایده‌آل کاری سال‌ها رتبه اول را داشت؛ بااین‌حال باید گفت این شرکت درحال‌حاضر وجود خارجی ندارد.

زیتل، از شرکت‌های مورد علاقه برنامه‌نویسان

یکی دیگر از بخش‌های گزارش ایران‌تلنت به بررسی شرکت‌ها از نگاه گروه‌های شغلی مختلف پرداخته و تجربیات افراد در این گروه‌ها را مرور کرده است. براین اساس، در گروه شغلی کامپیوتر و برنامه‌نویسی، زیتل توانسته است رتبه ششم را در بین شرکت‌های مورد علاقه این گروه کسب کرده و در لیست ۱۰ شرکت برتر قرار بگیرد.

همچنین براساس گزارش ایران‌ تلنت میزان حقوق دریافتی و امنیت شغلی مهم‌ترین اولویت خانم‌ها در انتخاب شغل است. این درحالی است که دو مورد اول اولویت‌های مردان میزان حقوق دریافتی و فرصت ارتقا و مسیر شغلی مشخص است. مقایسه اولویت‌های کاری در گروه‌های سنتی مختلف نیز نشان می‌دهد که میزان حقوق دریافتی و فرصت ارتقا و مسیر شغلی مشخص مهم‌ترین معیارهای افراد تا ۳۵ سالگی است. این درحالی است که افراد بالای ۳۵ سال علاوه بر حقوق دریافتی، داشتن امنیت شغلی را به‌عنوان دومین معیار مهم خود انتخاب کرده‌اند. این می‌تواند بیانگر این نکته باشد که افراد به‌تدریج محافظه‌کارتر شده و داشتن امنیت شغلی برایشان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.



منبع