سه روش بهبود برنامه رژیم کتوژنیک

قبل از پرداختن به سردر ادامهد کتو باید بدانیم که رژیم کتو که به عنوان رژیم کتوژنیک نیز شناخته می شود، یک رژیم غذایی بسیار کم کربوهیدر ادامهات شش دلیل چرا داشتن عالی برنامه غذایی کتوژنیک نباید کافی 1402 و پرچرب است. بنابه جهتن رژیم بایستی پروتئین کافی و از طرفی میزان کربوهیدر ادامهات کمی داشته باشد لذا هیچگاه تصور نکنید رژیمهای معمولی و بخصوص پرکربوهیدر ادامهات که مثلاَ حتی در ادامه یک وعده فقط کربوهیدر ادامهات دارد ( نان و شیره) اگر شرایطتتان را بدتر نکند، به شما کمکی خواهد کرد. پیروی طولانی مدت از کتو باعث می شود بدن مقدار کافی از کتون را تولید نکرده و در ادامه کتوز تغذیه ای باقی بمانید و اگر در ادامه کتوز نباشید آنطور که می خواهید کمتر وزن نخواهید داشت. البته رسیدن به کتوز معمولا بین چند روز تا چند هفته طول میکشه. خوابیدن و استراحت کردن به میزان کافی (به جهت بزرگسالان هشت ساعت خواب مفید و کامل در ادامه شبانهروز) تا حدود زیادی سبب کمتر وزن شما میشود. اگر دانستن اینکه بدن شما با انتخاب گزینه های تغذیه ای خوب، سالم تر است کافی نیست سعی کنید پیشرفت خود را جشن بگیرید اما این پاداش ها بهتر است غذا نباشند.

خرید محصولات رژیم کتوژنیک طبق نتایج یافته های محققان در زمینۀ کم و کیف رژیم کتو افراد در این گونه رژیم های کم چربی کالری کمی می سوزانند و بسیاری از کارشناسان نیز ادعا می کنند که در پایان برنامه غذایی رژیم کتوژنیک افراد با برگشتن به رژیم غذایی قبلی افزایش وزن خواهند داشت و کاهش وزن تا زمانی است که بدن را از دریافت فیبر و کربوهیدرات به میزان لازم و کافی آن محروم کرده اند. این رژیم ساده به شما کمک میکند که در ادامه عرض ۳ تا ۴ روز از شر حدود ۳ کیلو از وزنتان خلاص شوید. این روند اطمینان حاصل خواهد کرد که شما نه تنها کالری کمتری مصرف می کنید، بلکه هضم را نیز بهبود می بخشد و به مغز شما کمک می کند که بدن شما را تسخیر کند. در ادامه حالی که بحث برانگیز است که آیا این رژیم واقعاً همان غذاهایی را که اجداد شما می خورده اند ارائه می دهد یا خیر، با چندین فواید سلامتی چشمگیر مرتبط است. این می تواند باعث شود به طور کلی کالری کمتری بخورید – تا زمانی که با خوردن بیشتر در ادامه طول دوره های غذا خوردن بیش از حد جبران نکنید. از تنقلات و میان وعده های آماده دوری کنید و در ادامه عوض میان وعده های سالم به جهت خود تهیه نمایید و آنها را بسته بندی کنید تا بتوانید به راحتی آنها را هر جا که می خواهید با خود ببرید.

چگونه رژیم کتوژنیک بگیریم

تصور عمومی مردم جامعه این است که هر دو این ها تئوری های جدیدی هستند اما باید بدانید که چند ده سال از قدمت رژیم کتوژنیک و اتکینز می گذرد و شما اولین نفر نیستید. در ادامه واقع، در ادامه سال 2013، 14 مرد و زن سالم بعد از نوشیدن حدود 16 اونس آب، میزان متابولیسم خود را 30 در ادامهصد افزایش دادند. این سبک از زندگی می تواند برای افرادی که اضافه وزن ، دیابت و سایر بیماری هایی که در بالا گفته شده را دارند یا به دنبال بهبود سلامتی متابولیک هستند ، فوق العاده می باشد و در طرف مقابل این رژیم برای ورزشکاران هرگز مناسب نمی باشد. از آنجا که این برنامه غذایی میزان ادرار را افزایش میدهد، مشکلاتی مثل آسیب حاد کلیوی نیز میتواند از عوارض رژیم کتوژنیک باشد. همچنین مهم است که میزان پروتئین مصرفی خود را تعدیل کنید. بهترین رژیم انلاین نی نی سایت|برنامه رژیم گیاه خواری دکتر کرمانی|رژیم عانگع اصلانیان نی نی سایتدلیل اصلی این که رژیم های کم کربوهیدرات برای کاهش وزن بسیار موثر هستند این است که اشتهای شما را تا حد زیادی کاهش می دهند و این باعث می شود که شما کالری کمتری مصرف کنید و نیازی به فکر کردن در مورد آن نداشته باشید .

از چیپس های میوه تا اسموتی های سالم، همگی می توانند میان وعده های خوبی باشند و به شما کمک کنند تا سرعت بالا وزن خود را از دست بدهید و همچنین مواد مغذی مورد نیاز خود را سوای پردازش و مواد نگهدارنده به دست آورید. این نسبت اغلب ۶۰ درصد چربی، ۳۵ درصد پروتئین و ۵ درصد کربوهیدرات را شامل میشود. ایرنا زندگی نوشت: یک رژیم کتوژنیک که دارای چربی زیاد، پروتئین متوسط و کربوهیدرات کم است، بدن را در یک حالت سوخت و ساز طبیعی قرار میدهد. اگر نمی توانید تا آنجا که می خواهید تمرین کنید هر روز یک تمرین 10 دقیقه ای انجام دهید و به خودتان بقبولانید که دفعه بعد می توانید بیشتر از آن را انجام دهید. در این بخش قصد داریم به سوالاتی که بسیاری از شما در بخش نظرات از ما پرسیده اید را پاسخ دهیم تا با این رژیم لاغری بیشتر آشنا شوید. یک رژیم غذایی بسیار کم چرب کمتر از 10 در ادامهصد کالری خود را از چربی تشکیل می دهد. روغن نارگیل: روغن نارگیل از نارگیل مشتق شده و حاوی اسیدهای چرب با زنجیره طولانی و متوسط است که می توانید به جهت پخت و پز و غذاهای چرب و قهوه استفاده کنید. ​Th is a᠎rtic᠎le w​as creat​ed by G᠎SA C onte nt Gen​erator Dem᠎oversi​on!

نکته دیگر این است که فرد از خوردن چربی و گوشت زیاد خسته میشود و بعد از رژیم به خوراکیهای دارای کربوهیدر ادامهاتهای ساده مانند شیرینیها رو میآورد و در ادامهیافت کالری زیاد باعث افزایش وزن مجدد و اختلال متابولیک در ادامه بدن خواهدشد. پروتئین قابل در ادامهیافت در ادامه کره بادام زمینی، تکرار خوردنها هر دو “مدام یک چیز مصرف کردن” را به کمتر از میرساند. عضله سازی به شما کمک می کند تا در ادامه هر جایی از بدن خود چربی از دست بدهید، متابولیسم تان را پس از خروج از ورزشگاه حفظ می کند و همچنین به شما کمک می کند که ظاهر بهتری داشته باشید. به جهت تهیه برنج شیراتاکی، آن را به خوبی در ادامه آب بشویید، 1 دقیقه بجوشانید و سپس برنج را در ادامه قابلمه بر روی حرارت متوسط گرم کنید تا خشک شود. همچنین کربوهیدر ادامهات های با GI بالا مانند موز، برنج و سیب زمینی را محدود می کند. نوعی از رژیم است که در ادامه آن افراد تصمیم میگیرند نان و پاستا را با غذاهای پُرچرب مثل کره بادام زمینی جایگزین کنند. هیلی سیمرینگ یک متخصص تغذیه، همچنین به این مورداشاره میکند که: «مانند بسیاری دیگر از مواد کاملاً هضم ناپذیر، سوربیتول، میتواند در روده تخمیر شود» که بهطور بالقوه باعث گاز یا اسهال در مقادیر بیشازحد میشود.

شما در رژیم کتو باید بیشتر کربوهیدراتی که هضم آنها آسان است مانند شکر، نوشابه، شیرینیها و نان سفید را حذف کنید. از دهه 1920 پزشکان با استفاده از رژیم های غذایی کتوژنیک توانسته اند تشنج های ناشی از بیماری صرع را کنترل کنند . به جای محدود کردن غذاهایی که می خورید، زمان خوردن آنها را کنترل می کند. اگر آنچه که در ادامه آخرین وعده غذایی خود خورده اید بیش از حد بود، خود را سرزنش نکنید اما به خاطر بسپارید به جای سیر کردن بی اثر خود، غذاهای غنی از پروتئین را انتخاب کنید. ممکن است به راحتی فکر کنید که تناسب اندام گران خواهد بود، اما اینطور نیست. توزیع مواد مغذی در رویکرد کتوی کثیف، همان است که در برنامه کتوی استاندارد می باشد. همچنین یک مطالعه کوچک در زنان مبتلا به دیابت نوع ۲ هم نشان میدهد که پیروی از رژیم کتوژنیک به مدت ۹۰ روز باعث کاهش سطح هموگلوبین A1C می شود. علاوه بر چرخش سوئیسی، حرکت «آناکابان» هم در ادامه تخت کردن شکم مؤثر است.

در رژیم کتوژنیک چه چیزهایی نباید خورد

بهترین رژیم کتوژنیک علاوه بر این، یک رژیم غذایی کمچرب، مصرف بسیاری از غذاهای سالم را محدود میکند، تنوع زیادی ندارد و رعایت آن بسیار سخت است. این عارضه چند روز بیشتر و از علائم آن را میتوان به ضعف در عملکرد مغز، افزایش اشتها، اختلالات گوارشی، کاهش سطح انرژی و ناتوانی در ورزش اشاره کرد. مطالعات نشان می دهد که افزایش در ادامهیافت اسیدهای چرب می تواند از مزایای عملکرد مغز ما باشد. این نوع آنتی اکسیدان ها ترکیبات گیاهی هستند که با کاهش التهاب و بهبود عملکرد شریان ها سبب حفظ سلامت قلب می شوند. سپس بدن شما می تواند از اسیدهای چرب و کتون ها در ادامه غیاب کربوهیدر ادامهات ها به عنوان منبع انرژی اولیه خود استفاده کند. چگونه کار می کند: یک رژیم غذایی فوق العاده کم چرب حاوی 10 در ادامهصد یا کمتر کالری از چربی است. از میان کربوهیدراتها، فروکتوز که یک قند ساده است در مهمترین رتبه قرار دارد.

خرید محصولات کتوژنیک

این رژیم مناسب افرادی است که فعالیت بدنی زیادی دارند و 60 درصد چربی، 30 درصد پروتئین و 10 درصد کربوهیدرات برای افراد در نظر گرفته میشود. بعداً، روزهای پروتئین خالص کمتر و کمتری به جهت حفظ وزن جدید شما وجود خواهد داشت. در ادامه مطالعهای که در ادامه آن کالری رژیم غذایی زنان و مردان کنترل شد، افرادی که ۵٫۵ یا ۸٫۵ ساعت در ادامه روز خوابیدند، پس از گذشت ۱۴ روز نزدیک به ۳ کیلوگرم از وزنشان کمتر یافت. یک مطالعه 18 هفته ای نشان داد که افرادی که رژیم گیاهخواری داشتند، 9.3 پوند (4.2 کیلوگرم) بیشتر از افرادی که رژیم غذایی کنترل داشتند، کم کردند. اگه براتون مضر باشه، رژیم دیگه ای رو براتون تنظیم میکنن که متعادل تر باشه. به همین خاطر کاملا برای یک وعده صبحانه کتویی میتونه مناسب باشه. طبق تحقیق دیگه ای که محققین روی یک دسته از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 انجام دادن، متوج شدن که 7 نفر از 21 داوطلب تونستن در ادامه نهایت به نقطه ای برسن که دیگه به هیچ دارویی به جهت کنترل دیابت نیاز نداشته باشن.

رژیم کتوژنیک برای بدنسازان

اگر سابقه واکنش آلرژیک به دارویی دارید. اگر تصمیم بگیرید که از چهرشنبه تا جمعه را حساب نکنید، به یاد داشته باشید که تقریبا نیمی از هفته است! رژیم غذایی را نباید به عنوان چیزی به جهت چند هفته یا ماه رعایت کنید تا زمانی که به وزن ایده آل خود برسید و سپس به روش های قدیمی خود بازگردید. بنابراین ، این برنامه غذایی را برنامه رژیم کتوژنیک نامگذاری کرده اند. دوستان بیاین توی قرار ، ماه مبارک رمضان اجتناب کرده اند ساعت ۵ به همان اندازه ۷ قرار پابرجاست. هنگامی که شما در ادامه حال تلاش به جهت از دست دادن وزن هستید، اندازه گیری ممکن است شما را فریب دهد زیرا در ادامه حیث نمی گیرد که احتمالا عضله اضافه کنید نه چربی و حتی اگر یک پوند چربی هم اضافه کرده باشید، باز هم یک پوند عضله دارید زیرا عضله لاغر و صاف است، در ادامه این صورت شما در ادامه همان وزن اولیه باقی می مانید و این نا امیدتان می کند. فلافل که از نخود تهیه شده است هم یک غذای مناسب برای مردان است به شرطی که در روغن سالم سرخ شود. دیتاکارتها را میتوان به صورت محلی در دستگاه ذخیره کرد، به این معنی که برای مشاهده آنها نیازی به اتصال به اینترنت نیست، اما بهطور خودکار بهروزرسانی نمیشوند و در صورت انجام هر گونه تغییری در آینده، باید دوباره دانلود شوند.