لیست قیمت محصولات بهمن موتور ویژه تیرماه 1402 اعلام شد + جدول


بهمن موتور در راستای اعلام قیمت جدید خودروهای مونتاژی از سوی شورای رقابت، لیست قیمت خودروهایش را اعلام کرد. در لیست قیمت محصولات بهمن موتور که ویژه تیرماه 1402 اعلام شده است، چهار محصول حضور دارند. این محصولات شامل دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، فیدلیتی پرایم 5 نفره و 7 نفره و بهمن ریسپکت پرایم هستند.

فعالیت‌های بهمن موتور درزمینه عرضه خودرو طی چندماه اخیر خبرساز بوده است. این شرکت در دور دوم سامانه یکپارچه حضور نداشت. همچنین مدتی پیش دیگنیتی پرستیژ برای عرضه در بورس آماده شد. البته این تصمیم با مخالفت شورای رقابت به تعویق افتاد تا عرضه خودرو در بورس متوقف شود. به‌نظر می‌رسد پس از جلسه مشترک شورای رقابت و خودروسازان، اکنون بهمن موتور نیز از قیمت‌های جدید این شورا راضی است.

همچنین بخوانید: گیربکس فیدلیتی پرایم تغییر کرد؛ اضافه شدن کلاچ روغنی برای کاهش استهلاک در ترافیک

درحال‌حاضر گران‌ترین محصول در لیست قیمت محصولات بهمن موتور، دیگنیتی پرستیژ با نرخی حدود 1.3 میلیارد تومان است. پس از آن دیگنیتی پرایم با قیمت یک میلیارد و 103 میلیون تومان در رتبه دوم قرار دارد. بایستی این نکته را یادآور شویم که قیمت‌های فوق مربوط به نرخ خالص کارخانه هستند. بنابراین مواردی همچون مالیات و عوارض ارزش افزوده و شماره‌گذاری، گواهی اسقاط، پلاک، بیمه شخص ثالث، کارت هوشمند و پست به قیمت‌های فوق اضافه خواهند شد.

لیست قیمت محصولات بهمن موتور

خودرو قیمت
دیگنیتی پرایم 1/103/000/000
دیگنیتی پرستیژ 1/290/000/000
فیدلیتی پرایم 5 نفره 991/000/000
فیدلیتی پرایم 7 نفره 1/013/000/000
ریسپکت پرایم 859/000/000

کراس‌اوور محبوب بهمن موتور یعنی فیدلیتی همچنان در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه پنج نفره آن حدود 991 میلیون تومان و نسخه هفت نفره یک میلیارد و 13 میلیون تومان قیمت دارند. بنابراین برای دریافت دو صندلی بیشتر در فیدلیتی، بایستی حدود 20 میلیون تومان وجه بیشتری پرداخت کنید. در نهایت به قیمت سدان محبوب این شرکت یعنی ریسپکت پرایم می‌رسیم که با قیمت خالص 859 میلیون تومان، رقیبی جدی برای سایر خودروهای چینی بازار به شمار می‌آید.