مانیتور گیمینگ جدید ال‌جی از سری UltraGear معرفی شد + قیمت


ال‌جی مانیتور UltraGear 32GS95UE-B را برای گیمرها معرفی کرد. این مانیتور 1399 دلاری اندازه‌ای 32 اینچی دارد. همچنین با پنل OLED و کیفیت 4K، مناسب فیلم‌دیدن و بازی‌کردن با کیفیتی باورنکردنی است. اما این مانیتور ویژگی‌های جالب توجه دیگری هم دارد.

به‌گزارش گیزموچاینا، کنتراست بالای مانیتور 32GS95UE-B ال‌جی به شما این امکان را می‌دهد تا رنگ‌ها را عمیق‌تر و زیباتر ببینید. علاوه‌براین، زمان پاسخگویی مانیتور نیز تقریبا 0.03 میلی‌ثانیه است.

مشخصات مانیتور گیمینگ ال‌جی UltraGear 32GS95UE-B

با پشتیبانی از رنگ 10 بیتی، این مانیتور از سری UltraGear می‌تواند بیش از یک میلیارد رنگ نشان دهد و همه‌چیز از مناظر سرسبز گرفته تا صحنه‌های اکشن را با جزئیات فوق‌العاده به‌نمایش می‌گذارد. به‌علاوه، با فناوری FreeSync و G-Sync، گیمرها می‌توانند بدون توجه به نوع کارت گرافیکی که استفاده می‌کنند، از اجرای روان بازی‌ها لذت ببرند.

در زمینه اتصالات، مانیتور ال‌جی UltraGear 32GS95UE-B اصلاً شما را ناامید نمی‌کند. این مانیتور دو درگاه HDMI 2.1، یک پورت USB-B و دو درگاه USB-A، به‌علاوه یک جک 3.5 میلی‌متری برای هدفون دارد.

LG در ساخت این مانیتور فقط بر روی صفحه نمایش تمرکز نکرده است. این شرکت یک بلندگوی Pixel Sound را برای مطابقت صدا و کیفیت تصویر نیز قرار داده است. همچنین می‌توانید این مانیتور را به‌راحتی بچرخانید، کج کنید و ارتفاع آن را تنظیم کنید. بنابراین هنگام بازی‌کردن به‌مدت طولانی، مشکلی نخواهید داشت.

این دستگاه از اوایل آوریل سال جاری میلادی (اواخر فروردین) عرضه خواهد شد و احتمالاً یک مانیتور شاخص و قدرتمند برای گیمرها خواهد بود.



منبع