علوم ورزشی 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی


آنچه در این مقاله می خوانید

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی بودن سخت است. آیا ژنتیک فرا انسانی دارد؟ خوب ، شاید نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان کارگران تمام وقت تمرین می کنند ، زیرا در واقع این یک کار تمام وقت در سطح آنها است و این امکان وجود دارد ، حتی اگر تمرینات و انگیزه آنها به مرحله ای برسد که برای آنها مدال طلا به ارمغان بیاورد. به طور کامل) بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان دشوار نیست.

ما از ایده های مایکل اسراتیل استفاده کردیم تا به مردم عادی کمک کنیم از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند. او مشاور تیم وزنه برداری آمریکا ، مشاور شرکت دوره بندی رنسانس است و حتی اگر در آینده نزدیک برای خود مدال المپیک را انتظار ندارید ، احتمالاً سعی می کنید نوعی تمرینات روزانه را انجام دهید. افتادن

از روش هایی مانند وفادار ماندن تا تعیین اهدافی که در واقع می توانید به آنها دست یابید ، اینها نکات ساده ای هستند که باعث پیشرفت شما تا رسیدن به خواسته های تناسب اندام می شوند ، اما این روش ها می توانند در رقابت متوسط ​​باشند. بازیهای المپیک بعدی را مقایسه کنید.

ورزش کنید و ورزش کنید

به نظر می رسد نکته اصلی به اندازه کافی آسان است: پیش بروید. اما چند بار رژیم سخت یا رژیم ورزشی منظم را دنبال کرده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

علاقه مندان به تناسب اندام اغلب تمرینات خوب را دوست دارند و سعی می کنند با هر تمرین بهتر شوند ، اما بد بودن چیز مهمی نیست. Isratil می گوید ، اما ورزشکاران المپیکی برای رسیدن به بالاترین عملکرد ورزشی باید جلسات خوبی را برگزار کنند.

او می گوید: “اگر آنها یک یا دو وعده غذایی برای آنها از دست بدهند ، می تواند برای آنها هزینه تمرین داشته باشد.” “یک تمرین در هفته ساختار متفاوتی دارد و اگر ، برای مثال ، سخت ترین تمرین یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته به طور کلی ضعیف تر است ، و سپس یک هفته تمرین ضعیف به یک ماه تبدیل می شود و غیره به

او می گوید ، با چنین برنامه آموزشی دقیق ، آنها باید از رژیم غذایی مناسب برای تغذیه بدن خود در طول هر تمرین ، از جمله زمانی که گرسنه نیستند ، اطمینان حاصل کنند. اگر شما از جمله افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً این را درک خواهید کرد.

رژیم و ورزش خود را دنبال کنید ، نقشه ای در مورد مزایای ورزش و تغذیه خواهید یافت. Izratil می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، احتمالاً شش روز در روز ، باید کالری زیادی دریافت کنید و یک تمرین سنگین با چند وعده غذایی خوب و با پروتئین بالا دریافت کنید.” شما نمی توانید یک المپیکی باشید ، اما می توانید یاد بگیرید که بر تلاش خود متمرکز شوید تا به برنامه خود وفادار بمانید.

غذاهای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt تمرین می کنند و برخی دیگر بیشتر تنها هستند. به خصوص در مورد المپیک زمستانی ، بسیاری دائماً در اروپا در حال رقابت هستند ، جایی که فضای زیادی برای تمرین وجود دارد. بنابراین آنها اغلب می توانند غذاهای لذیذی را که می خواهند بخورند. درست است که غذای مناسب را در آنجا انتخاب کنید و باز هم – پایداری مهم است و حتی ورزشکاران المپیکی باید تمام تلاش خود را برای انتخاب درست انجام دهند. فدای خوبی ها برای بهتر شدن!

وقتی ساعت 11 شب است و شما در حال آماده شدن برای خواب هستید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید و دو ماست و یک سیب بخرید تا مطمئن شوید می توانید غذای مورد نیاز خود را بخورید. اما همه افراد اراده قوی ندارند و البته اگر متخصص تغذیه ندارید ، نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا کمی از مسیر خود دور شوید.

وقتی صحبت از غذا به میان می آید ، باید مطمئن شوید که انتخاب درستی را انجام داده اید ، زیرا موادغذایی به طور کلی متوسطتر از آن چیزی است که تصور می کنید ، اما این بیشتر یک تذکر است تا هشدار ، نه توهین! ممکن است شما المپیکی نباشید ، اما قطعاً این گزینه را دارید که مرغ و سبزیجات را به جای مکسیکن و سیب زمینی یا فست فود سرخ کنید ، درست است؟

در صورت لزوم ، غذاهای خود را تهیه کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی زمین تمرین زندگی نمی کنند و مجبورند غذای خود را تماشا کنند ، تهیه یک وعده غذایی هفتگی مفید است. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که آشپزی ایده خوبی است ، مردم به طور کلی آشپزی را تا آنجا که لازم است دشوار می کنند و کوهی از نی می سازند!

بسیاری از مردم از این فکر که باید آشپزی خوبی باشند می ترسند و خفه می شوند تا بتوانند غذای خود را بپزند. ” این درست نیست که یک رژیم غذایی سالم باید حاوی صدها ماده مغذی و مواد اولیه باشد. اگر سخت کوشی ، آشپزی ، شروع کار و داشتن اهداف واقع بینانه توصیه اول برای شما است ، باید بپذیرید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن شوید که امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر یخچال در محل کار ندارید ، مطمئن شوید که نیازی به ذخیره غذایی ندارید که تمام روز را برای تهیه روز یکشنبه صرف می کنید. غذا را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر واقعاً وارد بازی رژیم شوید و در این شرایط احساس راحتی کنید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب با مواد بسیار خوشمزه و متفاوت تهیه کنید. بنابراین مطمئن شوید که در ابتدا غذای خوشمزه می خورید. عمداً غذاهای کم قیمت نخورید. و می گویند: رژیم مجازات است. “شما سعی می کنید فقط 15 کیلو وزن کم کنید ، اما آن را ساده نگه دارید – سه یا چهار ماده ، چند کیلو گوشت بدون چربی ، پروتئین بدون چربی ، اگر گیاهخوار هستید ، مقداری کربوهیدرات سالم ، مقداری سبزیجات.

ورزشکاران المپیکی از رژیم های هوس دار خودداری کنند

بیایید با آن روبرو شویم: “تصمیم جدید ، بدن جدید” تصمیم برای کاهش وزن با یک رژیم دیوانه وار که هیچ شانسی برای دوام طولانی و تسلیم شدن ندارد به پایان می رسد. این ممکن است برای ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند که هیچ راه میانبری بدون مشکل وجود ندارد ، زیرا نصف فنجان وجود دارد!

“اگر به رژیم های عجیب و غریب ادامه می دهید ، همیشه می توانید غذای ناخواسته یا غذای زیاد بخورید و نگران کالری مصرفی خود نباشید. سپس با گرسنگی متفاوت یا محدودیت کامل یک ماده مغذی روبرو می شوید. که باعث پرخوری شما می شود

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، قبول کنید که به رژیم غذایی سالم تری احتیاج دارید و اگر رژیم جدید آنقدر سرگرم کننده و بازیگوش نباشد ، شوکه نخواهید شد. هنگامی که فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

نیازی نیست که ورزشکاران المپیکی بیش از حد جستجو کنند تا انگیزه بیشتری یا بهتر پیدا کنند. با این حال ، آنها در آستانه (یا نزدیک) اوج ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورشان در بازی های بین المللی المپیک و به عنوان نخبه انتخاب شده اند.

اما ما مردم عادی با خودمان مبارزه می کنیم ، خواه بخواهیم اعتراف کنیم یا نه. اگر می بینید که دائماً در حال تلاش برای بلند شدن از کاناپه و رفتن به باشگاه هستید ، شاید به دنبال هدف اشتباهی هستید.

از انواع ورزش ها گرفته تا هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا تمرینات صحرایی یا تیم سازی ، همه چیز شما را به یک شیوه زندگی اساسی می رساند که مناسب شما یا بیشتر است و شما را در مسیر خود نگه می دارد.

“اگر [هدف شما] این فقط به شما انگیزه می دهد زیرا می خواهید آن را انجام دهید … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، می تواند انگیزه ای عالی برای انجام آن باشد. “بودن.”

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف آنها عموماً با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی است. به دلایلی ، مردم عادی اغلب از اهداف زندگی دور می شوند.

اگر کسی به شما گفت: “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در حیاط خود راه اندازی کنید و چند هفته وقت ندارید این کار را انجام دهید” ، بگویید: “خوب ، این که من چگونه حیاط خود را آبیاری می کنم ، چه فایده ای دارد؟” من انجام می دهم ، و مهم نیست که یکی وجود دارد یا نه … بنابراین هرگز اتفاق نخواهد افتاد ، درست است؟ اما اگر کسی می گوید: “بیا ، یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید ، “خوب ، ما اکنون به کاغذ احتیاج داریم ، شاید یک کتاب درسی از یوتیوب.”

البته ، نوشتن هشتگ یک تصمیم جدید ، بدن جدید زیر آخرین سلفی بدنسازی که با جهان به اشتراک گذاشتید ، بسیار عالی به نظر می رسد ، اما ایجاد یک تغییر بزرگ همیشه هدف اصلی نیست. بنابراین وقتی نوبت به ایجاد تغییر می رسد ، قبل از اینکه برای شکست آماده شوید ، از هدف یا آنچه واقعاً امکان پذیر است مطمئن شوید.

کمی پایدار باشید

در زمانی که تصمیمات جدید رو به افول است ؛ این روند می تواند دلسرد کننده باشد. اما یک ورزشکار حرفه ای می گوید قسمت کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی که شما به آن علاقه دارید این است که آنها را دنبال کنید و ثابت قدم باشید ، زیرا اهداف ارزشمند به راحتی به دست نمی آیند.

او گفت: “لطفاً نگویید:” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. ” اگر آسان بود ، همه وزن کم می کردند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید