نوشیدنی های چربی سوز (7 دستور العمل بسیار موثر)


طیف گسترده ای از نوشیدنی های چربی سوز وجود دارد. این نوشیدنی ها می توانند روند کاهش وزن را تسریع کرده و نیاز بدن به مواد مغذی و ویتامین ها را برطرف کنند. در زیر بهترین این نوشیدنی ها را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان.

بهترین نوشیدنی های چربی سوز

چندین روش برای کاهش وزن وجود دارد که بهترین آنها دنبال کردن پایداری است رژیم اولیه و ورزش آره. این امر گاهی اوقات مستلزم محرک هایی برای تسریع روند کاهش وزن است.

چندین گزینه برای افزایش چربی سوزی وجود دارد ، از جمله انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، اسموتی ها و حتی ادویه جات.

نوشیدنی های چربی سوز

با این حال ، کمترین کالری که می تواند به شما در سوزاندن چربی و برآوردن نیازهای بدن کمک کند ، نوشیدنی های چربی سوز است. در زیر طرز تهیه بهترین گونه ها را به شما آموزش می دهیم.

1. چربی سوز تند

این نوشیدنی یکی از نوشیدنی هایی است که چربی می سوزاند و طراوت می بخشد میان وعده و زمان گرسنگی تاثیر می گذارد. برای تهیه این نوشیدنی مواد زیر را آماده کنید:

  • زنجبیل تازه رنده شده: به مقدار دلخواه و به مزه
  • لیمو ترش: 4 عدد
  • پودر فلفل قرمز: به اندازه دلخواه
  • نعناع تازه: 2 عدد هویج
  • آب سرد یا آب گازدار: 1 لیتر
  • چند تکه یخ
  • عسل: 1 قاشق چایخوری

آب لیمو را بردارید و با آب مخلوط کنید. عسل را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. فلفل آسیاب شده و پودر زنجبیل بو داده را با آنها ترکیب کنید و روی گاز بگذارید تا کاملا جوشانده شود. سپس سرد کنید تا ورقه های لیمو و برگ نعناع اضافه شود.

در آخر تکه های یخ را اضافه کرده و سفارش دهید. شما می توانید بهترین نتایج را از این نوشیدنی قبل یا بعد از فعالیت بدنی دریافت کنید چربی سوزی دریافت کنید.

2. سوزاندن چربی قوی شکم

چربی سوزی شکم

یکی از راه حل هایی که می توان برای چربی سوزی حتی در هنگام خواب استفاده کرد ، نوشیدن این نوشیدنی با موارد زیر است:

  • لیمو: 1 عدد
  • سرکه سیب: 1 قاشق چایخوری
  • زنجبیل تازه رنده شده: نوک قاشق چایخوری
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • پودر دارچین یا چوب: به دلخواه
  • آب: 2 فنجان
  • جعفری: 250 گرم

از این چربی سوز می توان روزانه استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید تکه های یخ را در انتها اضافه کنید.

3. میوه و چای را برای افزایش چربی سوزی ترکیب کنید

برای تهیه این نوع نوشیدنی چربی سوز ، باید مواد زیر را تهیه کنید.

  • مریم گلی: 2 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • گلابی: 1 عدد
  • آب: 1 فنجان
  • آب گلابی: 2 فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

علاوه بر یخ ، مواد را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی را دم کرده و چای اضافه کنید یا از برگ های آن استفاده کنید. این نوشیدنی را یک بار در روز بنوشید تا چربی سوزی افزایش یابد و با افزودن خواص گلابی به آن نیاز بدن به ویتامین تامین شود.

4. با زیره چربی بسوزانید

زیره یکی از گزینه هایی است که می توان در نوشیدنی های چربی سوز استفاده کرد. از قدیم از دانه ها در ترکیبات مختلف چربی سوز استفاده می شده است. علاوه بر این ، شما باید موارد زیر را آماده کنید:

  • زیره: 1 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • آب: 2 فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

زیره را کمی بزنید و کمی با آب جوش دم کنید. سپس آب لیمو ترش را برداشته و با آب و یخ مخلوط کنید. زیره دم کرده را در بالا و برای هر روز اضافه کنید. در صورت تمایل می توانید مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید.

5. چربی سوز با چربی سوزهای قوی

این نوشیدنی بسیار ساده اما م shouldثر باید تا حد ممکن با مواد اولیه تازه تهیه و مصرف شود. برای نتیجه بهتر ، بهتر است یک ساعت قبل از غذای اصلی استفاده شود. موارد زیر را برای این نوشیدنی آماده کنید:

  • آب گریپ فروت: 1 فنجان
  • سرکه سیب: 2 قاشق غذاخوری
  • چای نعناع: 1 فنجان
  • عسل: نصف قاشق غذاخوری

موارد بالا را با هم ترکیب کنید و هر روز یک لیوان قبل از غذای اصلی بنوشید. این ترکیب چربی سوزی بالایی دارد.

6. نوشیدنی چربی سوز با کرفس

کرفس یکی از بهترین هایی است که می تواند در نوشیدنی های چربی سوز استفاده شود. برای بهبود یبوست استفاده می شود ، مشکلات گوارشی و دفع کننده، می توان از ویتامین ها و مواد مغذی استفاده کرد. بهتر است قبل از صبحانه از یک لیوان استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

  • آناناس خرد شده: نصف پیمانه
  • خیار: نصف
  • کرفس: 2 عدد هویج
  • تربچه: 1 عدد
  • بادمجان خام یا پخته: نصف فنجان
  • سرکه (ترجیحاً سرکه سیب): 2 قاشق غذاخوری
  • آب: 1 فنجان

مواد را به مخلوط کن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع کربوهیدرات های اضافی در بدن جلوگیری می کند. به مدت نیم ساعت قبل از صبحانه.

7. قبل از ورزش چربی بسوزانید

برای چربی سوزی ورزش کنید

ترکیبات موجود در چای سبز یکی از محبوب ترین ترکیباتی است که برای افزایش چربی سوزی بسیار مفید است. وقتی نوبت به نوشیدنی های چربی سوز می رسد ، یکی از محبوب ترین هایی که به ذهن می رسد چای سبز است. اما برای تأثیر بیشتر ، می توان آن را تهیه و نوشید:

  • چای سبز: 2 قاشق چایخوری
  • زیره: نصف قاشق چایخوری
  • رازیانه: نصف قاشق چایخوری
  • چوب دارچین و زنجبیل: به اندازه دلخواه
  • لیمو تازه یا لیمو عمان: یک عدد
  • آب جوش: دو لیوان

چای سبز ، زیره ، شوید ، چوب دارچین ، زنجبیل و لیمو عمانی را در آب جوش دم کرده و نیم ساعت قبل از تمرین گرم کنید. همراه با کمی شکلات تلخ نوشیدنی این ترکیب به افزایش چربی سوزی در حین ورزش کمک می کند.

نتیجه

چندین گزینه برای نوشیدنی های چربی سوز وجود دارد که بهترین آنها در این مقاله ذکر شده است. بهتر است از آنها در اعتدال در رژیم غذایی روزانه استفاده کنید تا نتیجه مثبتی بگیرید. در مواردی که می توانید عسل اضافه کنید ، بهتر است سعی کنید کمتر استفاده کنید تا کالری اضافی وارد بدن نشود.

دیدگاهتان را بنویسید