دانلود بازی موبایلی Death Stranding


با معرفی آیفون‌های سری ۱۵ توسط کمپانی اپل؛ این کمپانی دست به اقدام انقلابی زد. آن‌ها حالا از ۲ پردازنده مجزا برای آیفون‌های نسل جدید استفاده کرده بودند. پردازنده A16 Bionic که روی آیفون‌های ۱۵ و ۱۵ پلاس استفاده شده بود و پردازنده A17 Bionic که اپل تصمیم به استفاده از آن روی ایفون‌های سری ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس گرفت. پردازنده A17 Bionic یک پردازنده به شدت قدرتمند بود که به گوشی‌های سری جدید آیفون اجازه می‌داد تا گرافیکی‌ترین بازی‌های ممکن را اجرا کنند. بازی‌هایی چون نسخه هشتم رزیدنت اویل یعنی Resident Evil Village و Death Stranding برای این سری منتشر شدند و اپل وعده داد تا در آینده بازی‌های کنسولی جدیدی را نیز راهی این گوشی‌ها کند.

بازی Death Stranding یک عنوان اکشن دوست داشتنی است که در سال ۲۰۱۹ برای اولین‌بار منتشر شد. این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵؛ و همچین پی‌سی توسعه پیدا کرد و شاهکاری بود که هیدئو کوجیما پس از جدایی خود از کونامی آن را ساخت. این بازی توسط سونی و به کمک موتور بازی‌سازی Decima ساخته شده بود. موتوری که پیش‌تر بازی‌سازها با آن بازی‌های بزرگی چون Horizon Zero Dawn و Until Dawn را ساخته بودند. این بازی موفق شد تا با امتیاز متای ۸۶؛ تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های اکشن آن سال شود. از طرفی این بازی در سبک عناوین تک نفره روایت می‌شود و خبری از بخش آنلاین در این بازی نبود.

مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی eFootball 2024؛ بازگشت دوباره پادشاه به مستطیل سبزیک بازی واقعا دوست داشتنی برای موبایل گیمرها
بازی موبایلی eFootball 2024؛ بازگشت دوباره پادشاه به مستطیل سبزبازی موبایلی eFootball 2024؛ بازگشت دوباره پادشاه به مستطیل سبز

این بازی علی‌رغم دریافت نقدهای ضد و نقیض؛ توانست تا جایگاهش را در میان بازی‌های ویدئویی ثبت کند. اما شاید بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نکته این بازی حضور Norman Reedus در Death Stranding به عنوان کاراکتر اصلی بود. بازیگری که اکثر علاقه‌مندان دنیای سینما آن را با بازی شاهکارش در سریال The Walking Dead و فیلم سینمایی Iron Man: Rise of Technovore می‌شناسند. حضور چنین بازیگری در یک بازی ویدئویی بهانه خوبی برای علاقه‌مندان دنیای سینما بود تا بخواهند فرصتی به این بازی دهند و به همین دلیل این بازی برای طرفداران سینما نیز جذاب بود.

همچنین داستان این بازی جذاب موبایلی درست در دنیایی پساآخرالزمانی جریان داشت که ظاهرا یک فاجعه طبیعی سبب از بین رفتن بخش عمده‌ای از سیاره زمین شده و حالا خانه ما تبدیل به جایی شده که عملا بقا و بشریت در آن با چالش رو به رو هستند. حال شما در دنیای این بازی وظیفه کنترل فردی به نام Sam Porter را با بازی Norman Reedus را عهده دار خواهد بود. یک تکنسین که وظیفه دارد تا محموله‌های خواسته شده را به مناطق مختلف برساند تا از طریق آن‌ها ارتباط را میان پایگاه‌های مختلف برقرار کند. اما در این مسیر چالش‌های بی‌شمار بسیاری گریبان‌گیر او خواهند شد.



منبع