فروش ۱۰۰ هزار دستگاه ناتینگ فون (2a) تنها در یک روز


گوشی ناتینگ فون (2a) هفته گذشته معرفی شد و در روز سه‌شنبه همین هفته، یعنی ۲۲ اسفندماه فروش آن آغاز شد. حالا ناتینگ از موفقیت قابل‌توجه این گوشی هوشمند خبر داده است. به گفته مدیرعامل ناتینگ، «کارل پی»، تنها در روز اول عرضه، ۱۰۰ هزار دستگاه گوشی ناتینگ فون (2a) به فروش رسیده‌ است.

گوشی ناتینگ فون (2a) مورد توجه شمار زیادی از کاربران قرار گرفته است. اگرچه فروش ۱۰۰ هزار دستگاه در یک روز چشمگیر است، اما شاید جالب باشد بدانید که ناتینگ در ۶۰ دقیقه ابتدایی موفق به فروش ۶۰ هزار واحد از این گوشی شده بود.

استقبال بالای کاربران از ناتینگ فون 2a

ناتینگ فون (2a)

فروش ۱۰۰ هزار گوشی هوشمند در یک روز توسط برندی که تابه‌حال تنها سه گوشی را روانه بازار کرده، یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. همچنین این موضوع نشان‌دهنده استراتژی مناسب شرکت ناتینگ است.

ناتینگ فون (2a) به‌عنوان نسخه ارزان‌قیمت ناتینگ فون (2) معرفی شده، بااین‌حال قابلیت‌های جذاب زیادی دارد. برای مثال با نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED به‌همراه دوربین اصلی دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی و همچنین گلیف روی پنل پشتی روبه‌رو هستیم که جذابیت ظاهری آن را افزایش می‌دهد. این دستگاه به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است و تا سه نسخه اصلی اندروید به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد.

به گفته ناتینگ، این گوشی هوشمند به تراشه سفارشی دایمنسیتی 7200 پرو مجهز شده است که نسبت به نسخه استاندارد تا ۱۰ درصد بهره‌وری انرژی بالاتری دارد. با وجود چنین گفته‌ای، در دنیای واقعی عملکرد این تراشه تفاوت چندانی با دایمنسیتی ۷۲۰۰ یا دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا ندارد و تمامی آن‌ها با لیتوگرافی ۴ نانومتری ساخته شده‌اند.

گوشی جدید ناتینگ با قیمت پایه ۳۲۹ یورو در بازار اروپا و با قیمت پایه ۳۴۹ دلار در ایالات‌متحده به فروش می‌رسد که البته در ایالات‌متحده تنها توسعه‌دهندگان می‌توانند این دستگاه را تهیه کنند و فروش آن طی یک برنامه توسعه‌دهنده انجام می‌شود.



منبع