مراقب باشید: 10 رژیم غذایی کتوژنیک برای کاهش وزن اشتباهات

نمونه رژیم کتوژنیک رایگان بررسی های جدید متخصصان رژیم های غذایی نشان می دهند که رژیم غذایی کتوژنیک در حال حاضر محبوب ترین و پر طرفدارترین رژیم غذایی بین مردم شش دلیل چرا داشتن عالی برنامه غذایی کتوژنیک نباید کافی 1402 آمریکاست. تحقیقات ارائه شده در اوایل سال جاری در کنگره انجمن قلب و عروق اروپا نشان داد افرادی که رژیم های کم کربوهیدرات با چربی بالا را دنبال می کنند، در طول دوره مطالعه، بیش تر در معرض خطر مرگ و میر ناشی از سرطان و سایر دلایل، هستند. فلافل، توپک یا دونات سرخ کرده است که از نخود یا باقلای چرخ کرده – یا هردوی آنها- تهیه میشود. یک مطالعه 10 ساله که تأثیر رژیم غذایی کتو بر روی کودکان خردسال را مورد بررسی قرار داد ، نشان داد که 65 درصد از آنها مشکلات گوارشی را تجربه کرده اند. مطالعات نشان میدهد افرادی که رژیمهای کم کربوهیدرات را دنبال میکنند و کالری مصرفی را کم نمیکنند، نسبت به افرادی که رژیمهای کم چربی دارند و مصرف کالری خود را کاهش میدهند وزن بیشتری کم میکنند. علاوهبر این، مصرف مکرر ماهی با کاهش خطر بیماری و بهبود سلامت شناختی مرتبط است. Art ic​le h᠎as be​en generat ed with GSA C ontent Gener at or  DE MO !

یک مطالعه دریافت که پیروی از رویکرد سختگیرانه همه یا هیچ در رژیم گرفتن با پرخوری یا افزایش وزن مرتبط است. راه مناسب کاهش وزن پیش گرفتن رژیمی است که تخصصی تنظیم شده باشد و بعد از پایان آن هیچ آسیبی را برای بدن ایجاد نکرده باشد. بعد از 2 تا 3 ماه اول، میتوانید در موارد خاص کربوهیدرات بخورید. یک منبع پروتئینی باکیفیت، منبعی است که حاوی تمام 9 اسید آمینه ضروری باشد و به طور خاص غنی از اسیدآمینه لوسین کلیدی عضلهساز باشد. رژیمهای متفاوتی از جمله رژیم کم چربی، کم کالری، فاقد گلوتن، اتکینز و … حتی هویج و پیاز، چون شاخص گلیسمی بالایی دارند و این با رژیم در تضاد است. از آنجا که افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ در معرض خطر بالایی از بیماری های قلبی عروقی هستند، نگرانی خاصی وجود دارد که چربی اشباع در رژیم غذایی باعث افزایش LDL یا سطح کلسترول “بد” می شود و در نتیجه احتمال مشکلات قلبی را افزایش می دهد. اگرچه زرده تخم مرغ کلسترول بالایی دارد، اما مصرف آنها باعث افزایش کلسترول خون در اکثر افراد نمی شود. زمانی اتفاق میافتد که مصرف کربوهیدراتها را به میزان قابل توجهی کاهش میدهید و عرضه گلوکز (قند) بدن را که منبع اصلی انرژی برای سلولها است، محدود میکنید.

روش کتوژنیک چیست

برای موفقیت، باید از بدن خود و رژیمی که دنبال میکنید شناخت کافی داشته باشی. مطلب مرتبط: 5 ماده غذایی ساده که با خوردن آنها خیلی زود وزن کم میکنید! در مطالعه دیگری، گروه کتوژنیک 24.4 پوند (11.1 کیلوگرم) وزن کم کردند، در مقایسه با 15.2 پوند (6.9 کیلوگرم) در گروه کربوهیدرات بالاتر. یکی از بهترین درمانهای خانگی برای این بیماری، مصرف سر شیر همراه با شکر است. بنابراین شما با سوزندان چربی در بدن به انرژی مورد نیازتان دست یافته اید و از مصرف گلوکوز و دیگر منابع قند و کربوهیدرات بی نیاز خواهد شد. هم از این هورمون دارند. هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است. در دهه گذشته، دهها مطالعه و چند متاآنالیز (مطالعاتی که نتایج سایر مطالعات را تجزیه و تحلیل میکنند) با بیش از 900000 نفر شرکت کننده از تقریباً 100 مجموعه داده مختلف نتیجه گیری مشابهی را نشان داده اند: خوردن چربیهای اشباع نشده و غیر اشباع هیچ تاثیر کوتاه مدت یا بلند مدتی بر افزایش خطرات بیماریهای قلبی ندارد. در آن کتاب حقایق و شایعات مرتبط به تمامی رژیمهای مختلف به طور علمی دقیق بررسی شده است.

وجود دارد که پیروی از اکثر این رژیمها سبب گرسنگیهای طولانی مدت، مصرف مواد غذایی بدون مزه و سبک میشود که پیروی از مراحل مختلف و محاسبه کالریهای مصرفی را به دنبال دارند. مصرف مکملها با مشورت پزشک نیز میتواند کمککننده باشد. رژیم کتوژنیک تشابهات زیادی با رژیم کم کربوهیدرات و رژیم اتکینز دارد (رژیم اتکینز یک رژیم است). براساس یک رژیم غذایی با2000 کالری، هر مادر شیرده روزانه بین 200 تا 300 کالری اضافی نیاز دارد تا بتواند کودک خود را بهخوبی تغذیه کند. برای تهیه این صبحانه کتو فر رو با دمای 300 درجه فارنهایت گرم کنید. روغن های سالم: در درجه اول روغن زیتون فوق العاده ، روغن نارگیل و روغن آووکادو. صبحانه: پودینگ، شیر مغز دار که با نارگیل و توت سیاه همراه است. با شنیدن اسم این اسموتی، حدس زدن محتویات این غذا خیلی هم سخت نیست. رژیم کتو به شدت در مصرف کربوهیدرات سخت گیر می باشد (براساس نوع رژیم کتو، حدود ۲۰ واحد در روز و یا کم تر) و با تغییر به حالت کتوزیس، جزء رژیم های محبوب است. در حالی که لزوما “خطر” نیست، اما رژیم لیزی کتو دست یابی به همه مزایای کتوژنیک سنتی را سخت تر کند.

در نهایت، روزه داری سطح لپتین را کاهش می دهد، هورمونی که عمدتا از طریق آدیپوسیت ها تولید می شود که از گرسنگی جلوگیری می کند، در حالی که سطح آدیپونکتین را افزایش می دهد که موجب کاهش 23,24 می شود. در حالی که کربوهیدراتها بیشترین مصرف غذای روزانه شما را تشکیل میدهند. علاوه بر این موضوع، مصرف پروتئین بیش از حد سبب بروز مشکلات گوارشی همچون یبوست میشود. پس از سالها و سالها از این چرخه، بدن باید انسولین بیشتری تولید کند تا به همان نتایج برسد. پس از ۲ یا ۳ ماه، می توانید در مواقع خاصی، کربوهیدرات مصرف کنید. پس در مصرف آن زیاده روی نکنید. مصرف سرشیر در رژیم کتوژنیک به حد دو سه وعده مجاز است. توجه داشته باشید که شیر، شیری باشد که سرشیر آن را گرفته نشده باشد. رژیم کتوژنیک که یکی از پرطرفدارترین رژیمهاییست که احتمالا امروزه نام آن را بسیار شنیدهاید، به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. بدن شما میتواند گلوکز مورد نیاز خود را از طریق فرایندی به نام گلوکونئوژنز، جایی که کبد گلیسرول (مشتق شده از چربی ها) را به گلوکز تبدیل میکند، ایجاد کند. برای پخت این نان ابری کتو به زمانی برابر با 25 تا 30 دقیقه نیاز دارید.

لیست غذاهای رژیم کتوژنیک

اما اگر اضافه وزن دارید ولی هنوز برای لاغری و رژیم آماده نیستید. کنار گذاشتن یک وعده سرعت اثرگذاری رژیم کتو را بیشتر میکند و برای لاغری و کاهش وزن مؤثر است. بله شاید بیشتر شما از آن آگاه باشید، اما آّ کاملا توصیف یک نوشیدنی کتوژنیک بدون کربوهیدرات است. میتوانید 35 درصد از کالری مصرفی خود را پروتئین قرار دهید. در این رژیم، شما اجازه مصرف کربوهیدرات را ندارید، همچنین پروتئین هم به مقدار کمی مصرف میکنید، همین امر باعث میشود که بافت عضلانی شما دچار فقر مواد ضروری شود و رشد خود را از دست بدهد. پروتئین باید متوسط باشد زیرا مصرف بسیار زیاد می تواند باعث افزایش سطح انسولین و کاهش کتون ها شود. کیوی جزء میوه های مناسب در این رژیم است و مصرف آن مشکلی ندارد و یکی کیوی متوسط ۱۲ گرم کربوهیدرات دارد. • مرحله ۲: در این مرحله ۲۵ تا ۵۰ گرم کربوهیدرات در روز مصرف می شود. چربیها کارآمدترین شکل انرژی هستند و هر گرم حدود 9 کالری در خود دارد. در سینی فر مخلوط رو به شکل 8 پشته تقسیم و فواصل بینشون رو هم رعایت کنید. مطمئنا اگر باردار هستید اطرافیانتان مدام این حرف ها را در گوشتان زمزمه می کنند که ” تو دیگه فقط خودت نیستی، باید به اندازه دو نفر غذا بخوری.

محاسبه ماکرو در رژیم کتوژنیک

5. اگر دائماً خسته یا احساس ضعف داشته باشم چه میشود؟ با توجه به اینکه چه سایتی اصلی است کدام ممکن است بتوان به آن است اعتقاد کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات اورجینال را همراه خود ضمانت را انتخاب کنید و انتخاب کنید در مختصر ترین زمان عرضه گرفت توصیه ما ارائه می دهیم موقعیت یابی اصلی پاک تن طب می باشد کدام ممکن است داروهای اورجینال را به تاییدیه وزارت بهداشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید نحوه ی تجزیه و تحلیل قرص لاغری دستور اجتناب کرده اند فیک در کنار همراه خود توصیه رایگان به صورت تحت وب در اختیار ممکن است قرار میدهد. کاهش کربوهیدرات در این رژیم بدن را به یک حالت متابولیک به نام کتوز سوق میدهد. قطع یکباره کتو ممکن است منجر به افزایش در توده عضلانی شود. رژیم کتوژنیک جزو رژیم های غذایی میباشد که با تغییر متابولیسم منجر به لاغری سریع میشود اما نکات مهمی دارد که قبل از خرید رژیم کتوژنیک باید بدانید. دورههای طولانیتر روزهداری متناوب میتواند منجر به کاهش مداوم قند خون شود، بهویژه زمانیکه بدن با کتو سازگار نیست. گیلاس لیمو به صورت تجاری در دسترس است و می توان از آن به صورت خام برای دادن طعم لطیف لیمو به سالاد، آب سرد یا سایر نوشیدنی ها استفاده کرد.

به همین دلیل نمیتواند بهصورت طولانی از آن پیروی نمود. به دلیل مواد ویتأمینه موجود در سرشیر، یک وعده غذایی مناسب برای کودکان محسوب میشود. حتی توصیه میشود اگر میتوانید آن را به صفر برسانید؛ بنابراین باز هم رژیم متعادل نیست که بتوانید همیشه آن را دنبال کنید اما بخصوص برای افرادی که نمیتوانند کالری مصرفی را کنترل نمایند و از طرفی هم میخواهند در عرض مدت کوتاهی یعنی 3 الی 4 ماه به وزن ایده آل برسند بسیار مناسب است. معجزه رژیم کتوژنیک برای رسیدن به وزن ایدهآل تنها در 3 ماه! به این عوارض معمولاً آنفولانزای کتو گفته میشود که علائم آنفولانزای کتو شامل اسهال، یبوست و استفراغ میباشد. افرادی که از رژیم غذایی کتوژنیک پیروی میکنند، معمولاً میزان مصرف کربوهیدرات را به ۲۰ تا ۲۵ گرم در روز محدود میکنند. بدن شما میتواند به سرعت نسبت به انسولین مقاوم شود و معمولاً این مقاومت به دیابت، سندرم متابولیک و در نهایت دیابت نوع 2 تبدیل میشود.

اگر در رژیم کتو توصیه میشه که ۵۰ گرم کربوهیدرات بخورید به این خاطر هست که بتونید کتون بسوزانید. اگر توصیه ما را بخواهید شما می توانید از سایر رژیم ها مثل رژیم کنترل کربوهیدرات استفاده کنید تا با کمترین آسیب وزن کم کنید. رژیم کتوژنیک برای کاهش وزن و حتی بهبود برخی بیماریها مفید باشد. اگر کربوهیدراتها در نهایت قند هستند و قند عامل بسیاری از این بیماریها است، چرا به شما گفته میشود که کربوهیدراتها را داخل رژیم غذایی در اولویت قرار دهید؟ ♦ بعد از رسیدن به وزن ایده آل باید رژیم کتو رو ادامه بدیم؟ رژیم کتوژنیک چقدر در کاهش وزن مؤثر است؟ با این حال، اگر سیری ناشی از رژیم کتو افراد را از دریافت کالری تجویز شده منع کند، میتواند برای افزایش FFM بهینه نباشد. این افزایش فقط میتواند ناشی از تغییر رژیم غذایی در مقیاس کشوری باشد. پیترمن اثرات مثبت (بهبود هوشیاری، رفتاری و خواب) و عوارض جانبی (تهوع و استفراغ ناشی از کتوزیس زیاد) را ثبت کرد. برخی افراد از شیر گاو نیز این خوراکی را تهیه میکنند. اینها بسیار غنی هستند – می توانید آنها را به قطعات کوچک تقسیم کنید. آنها همچنین خوردن 2 تا 4 وعده میوه (که پر از قندهای طبیعی است) در روز را توصیه کردند.