مشخصات کامل گلکسی فیت 3 در تصاویر تبلیغاتی آن فاش شد


بااینکه هنوز گلکسی فیت 3 به بازار عرضه نشده، اما به‌تازگی بسیاری از اطلاعات این مچ‌بند هوشمند افشا شده است. اواخر ژانویه سال جاری میلادی، کمپانی کره‌ای به شکل تصادفی صفحه محصول رسمی Galaxy Fit 3 را منتشر و چند لحظه بعد آن را حذف کرد. حالا عکس‌های تبلیغاتی این دستگاه نیز لو رفته است و اطلاعات کاملی را دراختیار ما می‌گذارد.

به گزارش TheTechOutlook، متون بازاریابی و آموزشی گلکسی فیت 3 خبر از مچ‌بندی قدرتمند و همه‌جانبه برای ورزشکاران می‌دهد. طبق این عکس‌ها، صفحه نمایش 1.6 اینچی این دستگاه از نوع AMOLED، رزولوشن 256 در 402 پیکسل و تراکم 302 پیکسلی است. وزن این مچ‌بند 36.8 گرم و اندازه 42.9 در 28.8 در 9.9 میلی‌متر خواهد بود. در مقایسه با گلکسی فیت 2، نسل سوم حدود 15 گرم وزن، 0.5 اینچ اندازه بیشتر و رزولوشن بهتری دارد.

مشخصات گلکسی فیت 3

وجود سنسور فشارسنج، نور و گواهی IP68 در گلکسی فیت 3

احتمالاً این دستگاه 16 مگابایت حافظه RAM و 256 مگابایت فضای ذخیره‌سازی، باتری 208 میلی‌آمپرساعتی، بدنه آلومینیومی و گواهی IP68 خواهد داشت. سامسونگ ممکن است دو سنسور اضافی نیز در این دستگاه قرار داده باشد: سنسور فشارسنج و نور. در این عکس‌ها همچنین به سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی صورتی گلکسی فیت 3 اشاره شده است.

مشخصات گلکسی فیت ۳

البته چند وقت پیش هم برخی از اطلاعات گلکسی فیت 3 افشا شده بود. این خصوصیات شامل 13 روز عمر باتری، بیش از 100 حرکت ورزشی، تشخیص سقوط و غیره بود. این عکس‌ها برخی از ویژگی‌های مشابهی را که قبلاً خوانده بودیم، دوباره ذکر می‌کند.

با وجود تمام اطلاعاتی که اکنون درباره Galaxy Fit 3 داریم، هنوز باید منتظر قیمت و تاریخ عرضه رسمی آن بمانیم. انتشار این اطلاعات احتمالاً نشانگر این است که زیاد با تاریخ معرفی و عرضه رسمی این دستگاه فاصله نداریم.



منبع