نسخه وب اپ استور اپل ویژن پرو در دسترس کاربران قرار گرفت


چند وقتی از عرضه هدست ویژن پرو به بازار ایالات‌متحده می‌گذرد. حالا اپل بالاخره تصمیم گرفته است که نسخه تحت وب اپ استور این هدست را راه‌اندازی کند. با این شرایط، کاربرانی که ویژن پرو ندارند، می‌توانند به فروشگاه مربوطه مراجعه کنند و ببینند که اپ‌های مدنظرشان برای این دستگاه منتشر شده است یا خیر.

به گزارش 9to5Mac، نسخه تحت وب اپ استور ویژن از طریق وب‌سایت اصلی اپل در دسترس قرار گرفته است. این فروشگاه از نظر طراحی تفاوت خاصی با سایر فروشگاه‌های اپلیکیشن اپل برای دستگاه‌های دیگر ندارد. در این اپ استور هم می‌توانید برنامه‌ها را در طبقه‌بندی‌های مختلف ببینید.

افزون‌براین، مانند اپ استور آیفون، آیپد و مک، در صفحه هر اپلیکیشن تصاویری از آن برنامه وجود دارد که ظاهر اپ را در ویژن پرو نشان می‌دهد. برای بررسی نسخه وب اپ استور ویژن پرو می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

نسخه وب اپ استور هدست اپل ویژن پرو

با توجه به برچسب قیمت بالای 3500 دلاری اپل ویژن پرو، طبیعی است که کاربران پیش از خرید این محصول ملاحظات زیادی را درنظر داشته باشند. یکی از این ملاحظات بررسی وجود یا عدم وجود اپ‌های موردنیاز کاربر در ویژن پرو است. حالا این فروشگاه اپلیکیشن‌ها به خریداران بالقوه کمک می‌کند تا پیش از خرید این دستگاه بتوانند گشت‌وگذاری در اپ استور آن داشته باشند و برنامه‌های موجود را بررسی کنند.

از زمان عرضه هدست ویژن پرو بحث و بررسی‌های زیادی پیرامون این دستگاه صورت گرفته است. با وجود تحسین برخی از ویژگی‌های این هدست توسط منتقدان، شمار زیادی از کاربران آن را به اپل پس داده‌اند. همچنین «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا نیز به بررسی ویژن پرو پرداخت و آن را محصولی گران‌قیمت دانست که نسبت به هدست کوئست ارزش خرید بالایی ندارد. او مدعی شد که اگر هدست متا تا چند سال دیگر شبیه ویژن پرو شود، درحقیقت پسرفت کرده است.



منبع