گزارش ویدیویی از غرفه همراه اول در ششمین نمایشگاه کار ایران |


ششمین نمایشگاه کار ایران در محل سالن‌های نمایشگاهی برج میلاد در حال برگزاری است و شرکت‌های مختلف با اهداف متنوع در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند. همراه اول نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور همراه ایران و خاورمیانه، اهداف مشخصی را در این نمایشگاه دنبال می‌کند. تقویت برند کارفرمایی، جذب کارآموز و البته جذب و استخدام نیرو در موقعیت‌های شغلی مختلف، از اهداف همراه اول در این نمایشگاه هستند. در ویدیوی زیر با غرفه همراه اول در ششمین نمایشگاه کار بیشتر آشنا می‌شوید.

گزارش ویدیویی غرفه همراه اول در ششمین نمایشگاه کار ایران

همراه اول پس از دو سال غیبت، امسال با جدیت بیشتری به نمایشگاه کار آمده تا برند کارفرمایی خودش را تقویت کند و ارزش‌های کار کردن در این مجموعه را به کارجوها منتقل نماید. در کنار این موارد، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های غرفه همراه اول در ششمین نمایشگاه کار را می‌توان مسابقه کدنویسی دانست که هر روز در دو نوبت به‌شکل حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود.

متخصصین همراه اول نیز حضور پررنگی در نمایشگاه کار دارند و کارجوها با حضور در غرفه همراه اول می‌توانند به‌طور رایگان در حوزه‌های مختلف، مشاوره دریافت کنند. گفتگو با متخصصین همراه اول در حوزه‌های تحلیل داده، برنامه‌نویسی و مدیریت محصول، می‌تواند مسیر شغلی شما را عوض کند و به شما نشان دهد که چرا همراه اول یکی از بهترین شرکت‌ها برای رشد و توسعه فردی و حرفه‌ای و رسیدن به شغل ایده‌آل محسوب می‌شود.

یکی دیگر از فعالیت‌های همراه اول در ششمین نمایشگاه کار، شناساندن یکی از چالش‌های این حوزه به مخاطبان در قالب یک بازی ساده به‌نام «دکل‌چین» است. در این بازی شما باید بتوانید با استفاده از تعداد محدودی آنتن بی‌تی‌اس، پوشش‌دهی حداکثری شبکه موبایل را با کیفیت بالا فراهم کنید. این بازی ساده دقیقا نشان‌دهنده چالش واقعی و روزانه هر اپراتور موبایل برای افزایش پوشش‌دهی در کنار حفظ و ارتقاء کیفیت شبکه موبایل است.

ششمین نمایشگاه کار ایران از ۲۵ تا ۲۷ بهمن در محل سالن‌های نمایشگاهی برج میلاد در حال برگزاری است. در این نمایشگاه، ۷۵ شرکت بزرگ بیش از ۱۵۰۰ موقعیت شغلی مختلف را برای کارجویان عرضه کرده‌اند.



منبع