13 گزینه های Keto Taco Bell


خوردن کتو همیشه آسان نیست ، به خصوص اگر مشغول هستید. برای این رژیم کم کربوهیدرات و کم چرب ، پیدا کردن زمان برای برنامه ریزی غذا ، خرید و آشپزی دشوار است.

بنابراین ایده خوبی است که از فرصت های کتو آگاهی داشته باشید که می توانید از آنها در رستوران های فست فود در سفر استفاده کنید.

Taco Bell یک غذای فست فودی واقعاً محبوب است. در حالی که غذای شما به احتمال زیاد به تعدادی نیاز دارد ، خوردن کتو کاملاً امکان پذیر است.

در اینجا گزینه های مورد علاقه ما برای کتو دوست در Taco Bell آمده است. همه آنها حاوی 10 گرم یا کمتر کربوهیدرات خالص (کل کربوهیدرات منهای فیبر) در هر وعده هستند.

ما مواردی را که می توانید مستقیماً از منو سفارش دهید ، و همچنین مواردی را که می توانید تغییر آنها را درخواست کنید ، شامل می کنیم.

اگر می خواهید تجربه کامل Taco Bell را بدست آورید ، می توانید یکی از این سه محصول را همانطور که هست سفارش دهید و هنوز 10 گرم یا کمتر کربوهیدرات خالص را تماشا کنید.

به خاطر داشته باشید که این اقلام کوچک هستند و ممکن است یک وعده غذایی مستقل خوب نباشند.

1. تاکو ترد

تاکو ترد تاکو بل شامل گوشت گاو ادویه دار ، پنیر خرد شده و سالاد بر روی پوسته ناز ترتیلا ذرت می باشد. ترتیلا معمولاً کربوهیدرات زیادی برای رژیم کتو دارد ، اما این در مورد کوچک آن است.

حتی با پوسته این مورد شامل (1 ، 2):

  • کالری: 170
  • پروتئین: 8 گرم
  • چربی: 9 گرم
  • کل کربوهیدرات ها: 13 گرم
  • فیبر: 3 گرم
  • کربوهیدرات خالص: 10 گرم

2. پنیر ناچو Doritos Locos Tacos

مانند تاکو معمولی ترد ، Doritos Locos Taco حاوی ادویه برای گوشت گاو ، سالاد و پنیر است. با این حال ، پوسته با طعم ناچو پنیر دوریتوس تمیز می شود.

شامل (3):

  • کالری: 170
  • پروتئین: 8 گرم
  • چربی: 9 گرم
  • کل کربوهیدرات ها: 13 گرم
  • فیبر: 3 گرم
  • کربوهیدرات خالص: 10 گرم

3. لوبیا سیاه

Taco Bell یک غذای کوچک از لوبیا سیاه ادویه دار را به عنوان یک گزینه جانبی ارائه می دهد. اگرچه لوبیا معمولاً کربوهیدرات زیادی برای رژیم کتو دارد ، اما این بخش کوچک می تواند بخشی از رژیم کتو باشد.

ارائه می دهد (4):

  • کالری: 50
  • پروتئین: 2 گرم
  • چربی: 1 گرم
  • کل کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 3 گرم
  • کربوهیدرات خالص: 5 گرم

سایر گزینه های کتو Taco Bell به تعدادی تغییر نیاز دارند تا آنها را بیشتر با کتو دوست داشته باشند ، اما آنها غذای بسیار معنی دارتری نسبت به دنباله کوچک ترد تاکو یا لوبیا سیاه ارائه می دهند.

در مورد بوریتو ، هنگام سفارش آنها بدون تورتیلا ، آنها را در یک کاسه سرو می کنند.

تمام اطلاعات تغذیه ای در مورد این وعده های غذایی سفارشی از ماشین حساب تغذیه در وب سایت Taco Bell به دست آمده است. اگر قصد برنامه غذایی کتو تاکو بل را دارید (5) ، این ابزار ارزشمندی است که ممکن است بخواهید با آن بازی کنید.

4. کاسه تغذیه مرغ (بدون لوبیا و برنج)

کاسه پاور منو احتمالاً بهترین گزینه شما برای غذای تاکو بل دوستدار کتو است.

اگرچه معمولاً با لوبیا و برنج همراه است ، می توانید این موارد را حذف کنید و همچنان یک کاسه مرغ ، پنیر خرد شده ، گوآکامول ، سالاد ، خامه ترش ، گوجه فرنگی و سس آووکادو رانچو تهیه کنید. از همه بهتر ، تنها 4 گرم کربوهیدرات خالص دارد.

یک کاسه ارائه می دهد (5):

  • کالری: 240
  • پروتئین: 21 گرم
  • چربی: 14 گرم
  • کل کربوهیدرات ها: 7 گرم
  • فیبر: 3 گرم
  • کربوهیدرات خالص: 4 گرم

5. ظرف غذا با ظرفیت استیک (بدون لوبیا و برنج)

کاسه پاور منو را می توان با استیک به جای مرغ تهیه کرد ، اگرچه مقدار کمی کربوهیدرات خالص دارد.

شامل (5):

  • کالری: 250
  • پروتئین: 20 گرم
  • چربی: 16 گرم
  • کل کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • کربوهیدرات خالص: 6 گرم

6. بوریتو 5 لایه بزرگ (بدون تورتیلا)

بوریتو 5 لایه گوشت گاو شامل گوشت گاو چرخ کرده ، لوبیای بو داده ، خامه ، پنیر و سس پنیر روی یک تورتیلا آرد بزرگ است.

با این حال ، اگر تورتیلا را از معادله حذف کنید ، یک وعده غذایی بسیار مناسب کتو است. این ساعت با 10 گرم کربوهیدرات خالص تماشا می کند.

شامل (5):

  • کالری: 200
  • پروتئین: 10 گرم
  • چربی: 11 گرم
  • کل کربوهیدرات ها: 16 گرم
  • فیبر: 6 گرم
  • کربوهیدرات خالص: 10 گرم

7. Burrito Supreme (بدون تورتیلا)

Burrito Supreme شامل گوشت گاو ادویه دار ، خامه ترش ، پیاز ، کاهو ، پنیر ، گوجه فرنگی ، سس قرمز و لوبیا در یک تورتیلا آرد بزرگ است. علاوه بر تورتیلا ، حاوی 10 گرم کربوهیدرات خالص است – و این یک انتخاب خوب برای کتو است.

ارائه می دهد (5):

  • کالری: 190
  • پروتئین: 10 گرم
  • چربی: 9 گرم
  • کل کربوهیدرات ها: 17 گرم
  • فیبر: 7 گرم
  • کربوهیدرات خالص: 10 گرم

8. Crunchwrap Supreme (بدون تورتیلا یا پوسته)

Crunchwrap Supreme یک غذای Taco Bell است که حاوی سس گوشت گاو و پنیر ادویه دار ، پوسته تاکو ترد ، کاهو ، گوجه فرنگی و خامه ترش است – همه در یک تورتیلا آرد بزرگ پیچیده شده و کباب شده است.

برای تهیه کتو ، لازم است پوسته و تورتیلا را بردارید. با این تغییرات دارای (5) است:

  • کالری: 180
  • پروتئین: 6 گرم
  • چربی: 10 گرم
  • کل کربوهیدرات ها: 10 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • کربوهیدرات خالص: 8 گرم

9. کوسادیلا مرغ (بدون تورتیلا)

Quesadilla مرغ Taco Bell حاوی مرغ کبابی ، پنیر خرد شده و سس ژالاپینو خامه ای در یک تورتیلا بزرگ کبابی است. علاوه بر تورتیلا ، این یکی از غنی ترین پروتئین های دوستدار کتو است که می توانید در Taco Bell خریداری کنید.

شامل (5):

  • کالری: 310
  • پروتئین: 22 گرم
  • چربی: 21 گرم
  • کل کربوهیدرات ها: 5 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • کربوهیدرات خالص: 3 گرم

10. استیک Quesadilla (بدون تورتیلا)

استیک Quesadilla حاوی استیک کبابی ، پنیر و سس ژالاپینو خامه ای است. مانند کوسادیلا مرغ ، اگر بدون تورتیلا دعا می کنید ، گزینه کتو عالی است.

ارائه می دهد (5):

  • کالری: 320
  • پروتئین: 21 گرم
  • چربی: 22 گرم
  • کل کربوهیدرات ها: 5 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • کربوهیدرات خالص: 3 گرم

11. ذوب مرغ چیپوتل (بدون تورتیلا)

Chicken Chipotle Melt یک آیتم منوی با ارزش است که شامل مرغ کبابی ، پنیر و سس خامه ای خامه ای روی تورتیلا های آرد است. بدون تورتیلا ، در هر وعده فقط 1 کربوهیدرات خالص دارد.

ذوب Chipotle مرغ بدون تورتیلا فراهم می کند (5):

  • کالری: 100
  • پروتئین: 10 گرم
  • چربی: 6 گرم
  • کل کربوهیدرات ها: 1 گرم
  • فیبر: 0 گرم
  • کربوهیدرات خالص: 1 گرم

12. Nachos BellGrande (بدون چیپس یا لوبیا)

Nachos BellGrande معروف Taco Bell معمولاً حاوی کربوهیدرات از چیپس تورتیلا و بخش های زیادی از لوبیای سرخ شده است. اگر آن را بدون چیپس یا لوبیا سفارش دهید ، گوشت گاو ادویه دار با خامه ترش ، گوجه فرنگی و سس پنیر دریافت می کنید.

ارائه می دهد (5):

  • کالری: 180
  • پروتئین: 6 گرم
  • چربی: 12 گرم
  • کل کربوهیدرات ها: 12 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • کربوهیدرات خالص: 10 گرم

13. پنیر بریتو برشته (بدون تورتیلا)

اگر قصد دارید صبحانه ای دوستدار کتو داشته باشید ، همچنان می توانید Taco Bell را اجرا کنید.

کیک پنیر Burrito با مواد دوستدار کتو پر شده است: بیکن ، تخم مرغ و سس پنیر. فقط یک تورتیلا نخواهید.

شامل (5):

  • کالری: 150
  • پروتئین: 8 گرم
  • چربی: 11 گرم
  • کل کربوهیدرات ها: 3 گرم
  • فیبر: 0 گرم
  • کربوهیدرات خالص: 3 گرم

در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد که به Taco Bell کمک می کند تا با رژیم کتو شما سازگار شود:

  • تورتیلا ، چیپس و لوبیا را خرد کنید. اینها حاوی بیشتر کربوهیدرات ها در اکثر غذاهای Taco Bell هستند ، بنابراین اجتناب از آنها بدون زحمت اکثر منوهای Taco Bell را کتو دوست می کند ، به استثنای دسرها و نوشیدنی های شیرین (2، 6، 7)
  • گوآکامول را اضافه کنید. Taco Bell گوآکامول را ارائه می دهد که حاوی چربی و فیبر آووکادویی است که از آن ساخته شده است. این یک افزودنی عالی برای سفارش کتو تاکو بل است زیرا چربی ، فیبر و کالری را بدون افزودن مقدار زیادی کربوهیدرات خالص اضافه می کند (8)
  • سس ها را اضافه کنید. تاکو بل انواع سس های کم کربوهیدرات را ارائه می دهد. اینها شامل سس های تند ، سس پنیر ، خامه ترش با چربی کم و سس های خامه ای مانند سس دامداری Jalapeno آنها است. آنها راهی عالی برای افزودن طعم و چربی و کالری اضافی هستند (9، 10)
  • گوشت یا پنیر اضافی بخواهید. گوشت یا پنیر اضافی بخواهید تا مقدار بیشتری پروتئین و چربی در وعده غذایی خود دریافت کنید. توجه داشته باشید که گوشت Taco Bell حاوی مقادیر کمی کربوهیدرات از ادویه جات و مواد افزودنی است (5 ، 11).
  • سفارش سالاد بگیرید. اکثر این گزینه های دوستدار کتو در کاسه ها سرو می شوند ، بنابراین می توانید درخواست کنید که کل وعده غذایی روی سالاد سرو شود تا بیشتر بدون کربوهیدرات اضافی اضافه شود. همچنین می توانید گوجه فرنگی ، پیاز یا ژالاپینو (5) اضافه کنید.

فراموش نکنید که از ماشین حساب تغذیه در سایت آنها نیز استفاده کنید. این به شما امکان می دهد سفارشی خود را به طور کامل سفارشی کنید ، از جمله توانایی حذف تورتیلا و مشاهده اطلاعات تغذیه.

توجه به این نکته ضروری است که Taco Bell ممکن است بهترین غذا برای خوردن منظم نباشد.

در حالی که می توانید بسیاری از غذاهای منوی Taco Bell را کتو سازگار کنید ، آنها هنوز بسیار پردازش می شوند-و به نظر می رسد غذاهای بسیار فرآوری شده در مقایسه با محصولات غذایی فرآوری نشده ، بیشتر در اضافه وزن ، دیابت نوع 2 ، بیماری های قلبی و سایر بیماری های مزمن نقش دارند. (12)

تاکو بل یک گزینه عالی است هر چند وقت یکبار ، اما سعی کنید آن را جزء منظم رژیم غذایی خود قرار ندهید.

به طور کلی بر رژیم غذایی کتو مبتنی بر غذاهای خام و سالم تمرکز کنید.

اکثر آیتم های منوی Taco Bell هنگام سفارش کتو سازگار نیستند ، اما چند تغییر ساده می تواند کربوهیدرات خالص شما را به 10 گرم یا کمتر کاهش دهد.

برای تهیه تقریباً هر محصول Taco Bell keto ، آن را بدون:

برای افزودن چربی ، پروتئین و کالری اضافی ، موارد زیر را درخواست کنید:

  • گوشت اضافی
  • گوآکامول
  • خامه ترش
  • پنیر
  • سس خامه ای

برای به حداکثر رساندن وعده غذایی خود بدون افزودن مقدار زیادی کربوهیدرات اضافی ، موارد زیر را اضافه کنید:

  • سالاد
  • گوجه فرنگی
  • پیاز
  • نوعی فلفل سبز مکزیکی.

فقط به یاد داشته باشید که حتی غذاهای تاکو بل دوستدار کتو هنوز هم بسیار پردازش می شوند ، بنابراین تاکو بل و سایر غذاهای فست فود را فقط گاهگاهی امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید